[Projecte] Blade runner !!!!
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
- Status: Desconnectat
Re:
Doncs aquesta versió és la que faran ara... "El muntatge final (1984/2007)".Txus ha escrit:En tot cas, el pròxim mes d'agost s'edita en DVD una nova edició de la pel·lícula amb ni més ni menys que 4 versions de la pel·lícula, completament remasteritzada. És de suposar que un d'aquests muntatges serà el que emetrà TV3 (vaja, el que ja havia emès feia temps).
Si no canvien la programació, el proper divendres 10-10-2008 fan a TV3, de 00:10 a 02:05h
Blade runner: muntatge final (1984/2007)
Los Angeles, 2019. Deckard, un policia amb llicència per matar, persegueix, a fi d'exterminar-los, quatre "replicants" humanoides (dos homes i dues dones) que s'han escapat d'un taller còsmic i s'han infiltrat a la ciutat. Són uns robots intel·ligents exactes als éssers humans, excepte que no tenen afectivitat ni memòria. Deckard comença la seva investigació a la Tyrell Corporation, el lloc on van ser fabricats. Allà li presenten un nou model, Rachel, a qui han aconseguit implantar-li records. Rachel queda trasbalsada quan descobreix que no és un ésser humà, però decideix ajudar Deckard en la seva recerca. Aquesta nova versió de "Blade runner" és, segons el seu director Ridley Scott "el muntatge del director definitiu de la pel·lícula". Des de l'any 2000 Scott va estar treballant, gràcies a les noves tecnologies, en la restauració, remasterització i ampliació del film, on s'inclouen escenes inèdites que l'any 1982 es van haver de suprimir per manca de pressupost. L'any 2007 s'estrena aquesta nova versió per commemorar el 25è aniversari de la pel·lícula.
Ja me n'encarrego jo de muntar-la, si us sembla bé, doncs aquesta versió no s'ha fet segur.
I sí, com deia en Txus, al final ens mataran amb tantes versions...
Algun suplent?
-
- Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Re: [Projecte] Blade runner !!!!
:O
Aquesta m'interessa. Jo la capturaré. De fet ja vaig dir:
De totes maneres, facin la versió que facin les tinc totes en DVD, així que captureu igualment : P
Aquesta m'interessa. Jo la capturaré. De fet ja vaig dir:
Tranquil Oliana, la pots muntar tu. xDAyu ha escrit:A mi m'encantaria muntar-la!
De totes maneres, facin la versió que facin les tinc totes en DVD, així que captureu igualment : P

-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Re: [Projecte] Blade runner !!!!
Havia pensat fer un BDrip (o dit de millor manera BD re-rip). El matroska que hi ha a la xarxa és de 8 Gb i li faria re-rip fins a ajustar-lo a 720x*** i un tamany final de 1425 Mb.Ayu ha escrit::O
Aquesta m'interessa. Jo la capturaré. De fet ja vaig dir:Tranquil Oliana, la pots muntar tu. xDAyu ha escrit:A mi m'encantaria muntar-la!
Segurament això es veurà millor que un DVDrip...
Per si de cas, la capturo i en funció de com estigui el tema (perquè no sé quan tardaré en baixar aquestes 8Gb) la munto jo o la muntes tu, si et sembla.