BEVERLY HILLS
Moderador: Petiso
-
- Entrades: 47
- Membre des de: dv. des. 03, 2010 0:21
- Status: Desconnectat
Re: BEVERLY HILLS
- ok, gracies per l´informacio mestres, esteu molt ben informats, allo dels especials no te res a vore amb el transcurs de la serie, le pogut vore al youtube, per a capturar aquesta serie es necesita un esforç titanic, heu fet un gran treball, per cert loft el capitol 8x08 completat, ara mateix el 8x11 esta en descarrega, estic molt agrait a tots,fins aviat
Actualitza mestre
Salut
Salut
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
-
actualitze, amb el 8x11 i el 8x12 ja descarregars, ara mateix el 8x13 esta completant-se, des d´aci fins endavant no tinc res, moltes gracies i fins aviat
pistolpete1 ha escrit:actualitze, amb el 8x11 i el 8x12 ja descarregars, ara mateix el 8x13 esta completant-se, des d´aci fins endavant no tinc res, moltes gracies i fins aviat
Preparats al share fins al 8x17
Salut
Afegits 8x18 i 8x19
Salut
Salut
Actualitza mestre que t'he perdut la pista
Salut
Salut
-
No pateixis loft, e estat poc de temps a casa i no e pogut escriure, ara em falta del 8x18 fins al final, per cert, com tan anat les vacançes d´estiu? un fort abraç, cuidat molt i fins aviat
Molt be mestre,curtes.......pistolpete1 ha escrit:No pateixis loft, e estat poc de temps a casa i no e pogut escriure, ara em falta del 8x18 fins al final, per cert, com tan anat les vacançes d´estiu? un fort abraç, cuidat molt i fins aviat
afegits al share el 8x20 i el 8x21
cuidat
Pistol afegits els 3 seguents
8x22,8x23 i 8x24
Salut
8x22,8x23 i 8x24
Salut
Pistol fes una actualitzacio,plis
Tens completat el 8x20?
Veig que descarregas el episodis amb salts,ara 30 megas de un 45 megas de un altre,aniras molt millor si els descarregas de un en un,si es mes comode per tu afegir varis elinks alhora al emule,a la finestra de descarregas del ruc clickas sobre l'arxiu i l'aturas,pero l'has d'aturar no pausar pq si el pausas continuas perdent la font en l'arxiu sense posibilitat de descarregar ni un bocinet
no se si m'he explikat
Salut
Tens completat el 8x20?
Veig que descarregas el episodis amb salts,ara 30 megas de un 45 megas de un altre,aniras molt millor si els descarregas de un en un,si es mes comode per tu afegir varis elinks alhora al emule,a la finestra de descarregas del ruc clickas sobre l'arxiu i l'aturas,pero l'has d'aturar no pausar pq si el pausas continuas perdent la font en l'arxiu sense posibilitat de descarregar ni un bocinet
no se si m'he explikat

Salut
-
- ok loft, el 8x20 ja el tinc completat, ara mateix el 8x21 esta en marxa, gracies pel teu consell, deu de ser q he vist q en aquet capitol i havia mes d`una font i volia q anes mes rapid i me oblidat de aturar el següent, desde aquet moment tratare d´actualitzar mes sovint per a q no hagi d´aver malentesos, moltes gracies i salut
pistolpete1 ha escrit:- ok loft, el 8x20 ja el tinc completat, ara mateix el 8x21 esta en marxa, gracies pel teu consell, deu de ser q he vist q en aquet capitol i havia mes d`una font i volia q anes mes rapid i me oblidat de aturar el següent, desde aquet moment tratare d´actualitzar mes sovint per a q no hagi d´aver malentesos, moltes gracies i salut
Ieps nanu,bon dia
Ja ho he vist k hi ha mes d'una font,tink varis usuaris amb peticions dels capituls compartits,nomes era una recomanació,nomes faltaria k jo et digues com t'has de descarregar els capituls
Tu fes.ho com et vagi millor,tan sols k a mi hem va anar molt millor començar 1 i acabar l'ho i llavors un altre i aixi anar fent pq si en tenia 3 alhora les fonts s'hem dividien i els començava tots pero no en completava cap
Per cert fa 24-30 hores k no et veig per la ruca,deseguida k et vegi et dono prioritat k he reiniciat el meu pc i l'has perdut
Salut
-
- loft, tenia l´ordenata molt calent de molts dies enses i necesitava un descans, sentu no haber-ho escrit, per fer una actualitzacio el capitol 8x21 esta a punt de completarse, una vegada mes moltes gracies i fins aviat
-
- loft he tingut q formatejar l´ordinaor, feia coses estranyes i no anava del tot be, per fer una actualitzacio ara estic amb el 8x22, gracies tambe als altres q de tant en tant m´ajuden, salut i fins aviat
Kin nom d'usuari tens? pq et torni a afegir com a amicpistolpete1 ha escrit:- loft he tingut q formatejar l´ordinaor, feia coses estranyes i no anava del tot be, per fer una actualitzacio ara estic amb el 8x22, gracies tambe als altres q de tant en tant m´ajuden, salut i fins aviat
veig una peticio del 8x22 pero amb el nom tipic de http:emuleproject.etcetc
ets tu?
vas completar el 8x21?