mentrestant......esperarem a veure si torno a trobar a en Pistol
d'en Davitet no se res de res tampok,ni tan sols si va arribar a completar el 3x22
Salut
Moderador: Petiso
pistolpete1 ha escrit:per a fer-vos una actualitzacio ara estic amb el 8x08, arakelov de tant en tant em dona un colp de ma amb aquest capitol, a vore si pot anar tot com abans, un fort abraç a tothom i bon estiu
Clar que no ens trobavem mestre,tens peticions que no tink compartidespistolpete1 ha escrit:quan es complete el 8x08 em faltara del 8x09 fins al final, es q estaven perduts ja estan complets, la naro ma ajudat molt en aquestos, estic molt agrait a tothom per estar al peu del cano, moltissimes gracies i salut
Bones mestre,jo les informacions que he tingut sempre de Totsrucs han estat k el capitul 9x04 no el van emetre per Tv3 i per aixo no es va capturar,ara si en realitat el 9x05 es el 9x04,el 9x06 es el 9x05 i aixi succesivament,donks es posible,jo vaig mirar alguna web els llistats i marcava per la t9 tenia 26 episodispistolpete1 ha escrit:actualitzacions loft, dels q has posat el 8x09 ja el tinc complet, ara mateix estic completant el 8x10, l´unic q sa quedat enrere es el 8x08 amb 22mb per finalitzar, nomes un apunt mes, en la t9 es cert q el capitol 9x05 es en realitat el 9x04, doncs e entrat a dins de la web imdb per a comprobar i apareix un capitol de menys? em pot confirmar algu si estic equivocat, un fort abraç i fins aviat
+1 !Petiso ha escrit:PD: Per cert, gràcies LoFt per ajudar a recompartir i mantenir la sèrie
Aquest especials,dels quals no en tenia constancia,segur que no estavan llistats en a la web on jo vaig consultar,per aixo marcava 26 episodis la t9,de totes maneres al visionar la serie jo no recordo tenir la sensació de haverme deixat enrere cap capitul per veurePetiso ha escrit:En alguns llistats, per exemple tv.com (que es el que vam seguir), el capítol 9x04 és un especial que NO van emetre a TV3. El mateix passa amb el 10x26.
O sigui, la sèrie esta COMPLETA ... els especials (resums, ets) son els que no tenim:
9x04 14 Oct 98 Our Favorite Moments:
Cast members select their favorite episodes from the past eight seasons. Many of the series' "issue-oriented" shows are recalled, while Tori Spelling discusses her fondness for comedic moments.
10x26 10 May 00 The Final Goodbye:
Cast members reminisce about favorite moments from the show; share memories of the cast and crew; and discuss their feelings about the end of the series. Clips from past episodes and behind-the-scenes footage are included.