[DD] La Riera T1 / T2 / T3
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Re: [DD] La Riera T1 Completa | T2
jo soc dels que tinc una línia dolenta de timofònica i descobrir aquesta pagina farà que hem posi al dia amb la riera però soc incapaç de ajuntar el capítol 64 tinc tres parts del LR 064 i la quarta es LR 065.part1 i es igual el nom que li posi per exemple LR 064.part4 que no creen el capítol
pregunta com ajunto aquest capítol?
gracies per la vostra feina.
terjos
terjos
-
- Entrades: 601
- Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
- Ubicació: L'Espluga de Francolí
- Status: Desconnectat
Hola, el que et passa és normal, si t'hi fixes, la nloveva es va confondre i va copiar dues vegades el mateix enllaç: per a l'última part del 64 i per a la primera del 65. Quan ho vegi segur que ho canvia 
Jo no ho podia saber abans ja que aquesta sèrie la baixo per l'emule, com quasi totes

Jo no ho podia saber abans ja que aquesta sèrie la baixo per l'emule, com quasi totes

Per el nasticdetgn i tots el que ho llegiu Sense buscar brega :
Jo m'ho baixo tot per l'emule però s'hem va espatllar l'ordenador i van tardar 15 dies i des de llavors encara arrastro la 1ª temporada
Dos exemples al endemà del capítol 2x62 (03.12.2010) a les 6 del mati el vaig posar a la mula i encara s'esta baixant avui (aquí hi ha trampa, per que m'entres hi ha el JDownloader en marxa no hi es la emule).
Ahir en "tot el dia" no vaig poder descarregar amb JDownloader 14 capitols de la Riera i el programa hem deia al principi que nesesitava 10 hores
Tot això per dir que no borreu els capítols del vostre ordinador molt de presa, ja que de catalanets som pocs i molt mal avinguts
Encara hi ha pobles que anem amb 1Mg i
No critico a ningú i jo personalment prefereixo la mula (per la connexió esclar)
Terjos
Jo m'ho baixo tot per l'emule però s'hem va espatllar l'ordenador i van tardar 15 dies i des de llavors encara arrastro la 1ª temporada
Dos exemples al endemà del capítol 2x62 (03.12.2010) a les 6 del mati el vaig posar a la mula i encara s'esta baixant avui (aquí hi ha trampa, per que m'entres hi ha el JDownloader en marxa no hi es la emule).
Ahir en "tot el dia" no vaig poder descarregar amb JDownloader 14 capitols de la Riera i el programa hem deia al principi que nesesitava 10 hores
Tot això per dir que no borreu els capítols del vostre ordinador molt de presa, ja que de catalanets som pocs i molt mal avinguts
Encara hi ha pobles que anem amb 1Mg i
No critico a ningú i jo personalment prefereixo la mula (per la connexió esclar)
I com sempre gracies per la feina que feu
Terjos
-
Autor del tema - Entrades: 1001
- Membre des de: dl. març 26, 2007 17:33
- Ubicació: BCN
Hola terjos;terjos ha escrit:jo soc dels que tinc una línia dolenta de timofònica i descobrir aquesta pagina farà que hem posi al dia amb la riera però soc incapaç de ajuntar el capítol 64 tinc tres parts del LR 064 i la quarta es LR 065.part1 i es igual el nom que li posi per exemple LR 064.part4 que no creen el capítol
terjos
Com bé indica nasticdetgn, hi havia un error meu, ja que la suposada 4 ª part del cap. 064 en veritat era el mateix link de la 1 ª part del 065.
Acabo de corregir-lo i ja tens el link correcte de la 4 ª part del 064 a la llista.
Una vegada més, comentar que si veieu qualsevol altre problema no dubteu en comentarlo i el solucionaré el més aviat posible.
Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂
-
- Entrades: 601
- Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
- Ubicació: L'Espluga de Francolí
Buscar brega?
Jo et vaig dir lo de l'emule per justificar-me de no haver-ho pogut saber abans, res més.
Jo m'he aprofitat de la DD de la nloveva amb Nissaga de poder. Tenia uns 250 capítols per l'emule, però com que vaig veure que ella posava els capítols de manera molt contínua, fins el 400 o més me'ls vaig baixar pel JD.
Jo tb sóc de poble jaja i no m'arriba el que tinc contractat ni de conya. Amb altres sèries hi estic posant una paciència que ni t'explico. Un capítol d ePdralbes Centre porto 35 dies i no hi ha manera que passi del 47%, un de Laberint el tinc des de fa ¡¡308 dies!! i tampoc hi ha manera jeje Però paciència, som els que som.
A sobre el disc dur m'acaba de petar i he de baixar un fotimer de capítols altra vegada

Jo et vaig dir lo de l'emule per justificar-me de no haver-ho pogut saber abans, res més.
Jo m'he aprofitat de la DD de la nloveva amb Nissaga de poder. Tenia uns 250 capítols per l'emule, però com que vaig veure que ella posava els capítols de manera molt contínua, fins el 400 o més me'ls vaig baixar pel JD.
Jo tb sóc de poble jaja i no m'arriba el que tinc contractat ni de conya. Amb altres sèries hi estic posant una paciència que ni t'explico. Un capítol d ePdralbes Centre porto 35 dies i no hi ha manera que passi del 47%, un de Laberint el tinc des de fa ¡¡308 dies!! i tampoc hi ha manera jeje Però paciència, som els que som.
A sobre el disc dur m'acaba de petar i he de baixar un fotimer de capítols altra vegada

Ja estic al dia de la Riera i compartint 167 capítols (56,9GB)
Gracies
nasticdetgn: Ni Pdralbes ni Laberint sinó ja tindries una font
Jo ara estic com tu amb les Les germanes McLeod el ultim capitol que hem va caure ahir es: Les germanes McLeod -4x04- Jugades del destí (McLeod's Daughters - Day of Reckoning)(DVBrip català-english per r5004)(TotsRucs.cat).
Be viure en un Poble te altres ventatges
TerJos
Gracies
nasticdetgn: Ni Pdralbes ni Laberint sinó ja tindries una font
Jo ara estic com tu amb les Les germanes McLeod el ultim capitol que hem va caure ahir es: Les germanes McLeod -4x04- Jugades del destí (McLeod's Daughters - Day of Reckoning)(DVBrip català-english per r5004)(TotsRucs.cat).
Be viure en un Poble te altres ventatges
TerJos
-
hola a tothom, per aqui camino de nou després d'un llarg "intermedi" (ho comento una mica per aqui: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php ... 15#p104015), pròximament reprendré el treball de les DD i aniré publicant links. 

Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂
-
¡ NOUS LINKS DEL 2x026 AL 2x050 ! (30 Abril)
nloveva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 01, 2011 10:34, en total s’ha editat 1 vegada.
Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂
-
Encara 25 capitols més.........

¡ NOUS LINKS DEL 2x051 AL 2x075 ! (30 Abril)
nloveva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 01, 2011 10:34, en total s’ha editat 1 vegada.
Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂
-
¡ NOUS LINKS DEL 2x076 AL 2x100 ! (1 Maig)
Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂
-
Pues anem avançant..........

¡ NOUS LINKS DEL 2x101 AL 2x125 ! (1 Maig)
Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂
Primera temporada descarregada i compartint a l'emule. Ara em poso amb la segona.
Ara començaré a veure la serie a veure que tal...
Moltes gràcies pel curro megauploeril que estas fent perque a l'emule fotia molta mandra començar a descarregarla per les poques fonts que tenia i moltes gràcies també a hugas per ripejarla
Ara començaré a veure la serie a veure que tal...
Moltes gràcies pel curro megauploeril que estas fent perque a l'emule fotia molta mandra començar a descarregarla per les poques fonts que tenia i moltes gràcies també a hugas per ripejarla

Gracies, m'he tret uns quants capítols que no podia acabar de descarregar i per cert compartin-los tots 1ª i 2ª tem
Vui demanar un FAVOR ja fa massa que arrossego Les germanes McLeod desde el 4x08 al 7x21 inclosos es podrien baixar en D Directa o be hi ha una forma X de baixar-les mes rapides?
Observació:
Com a la riera jo vaig començar al dia que les penjeu però la meva línia de timofonica es dolenta i hem vaig atrasant (1Mb)
per que m'entengueu els daltons també se m'estan acumulant, els barrufets, ja no dic res de bleach ni de fringe HD, ...
TerJos
Vui demanar un FAVOR ja fa massa que arrossego Les germanes McLeod desde el 4x08 al 7x21 inclosos es podrien baixar en D Directa o be hi ha una forma X de baixar-les mes rapides?
Observació:
Com a la riera jo vaig començar al dia que les penjeu però la meva línia de timofonica es dolenta i hem vaig atrasant (1Mb)
per que m'entengueu els daltons també se m'estan acumulant, els barrufets, ja no dic res de bleach ni de fringe HD, ...
TerJos
En algunes de les sèries que has dit et puc ajudar, quin nom tens a l'emule?terjos ha escrit:Gracies, m'he tret uns quants capítols que no podia acabar de descarregar i per cert compartin-los tots 1ª i 2ª tem
Observació:
TerJos
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Terjos[TotsRucs][Mecanoscrit][Tusseries]
Es el Nom que tinc ara a la mula
terjos
Es el Nom que tinc ara a la mula
terjos