NISSAGA L 'HERENCIA

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
jakereta
Entrades: 4
Membre des de: dl. set. 20, 2010 15:00
Status: Desconnectat

NISSAGA L 'HERENCIA

Entrada Autor: jakereta » dl. set. 20, 2010 15:06

Hola a tothom , no si em dirigeixo al lloc decuat ja que soc nova, he vist tota nissaga de poder , i de petita vaig mirar alguns capitols de nissaga l' herencia quan la van emetre , pero ara m' interesaria trobar aquesta serie completa , algu la podria penjar i si hi algu que la te pero me la pogues fer arribar , que es posi en contacte amb mi.

Ermesenda
Entrades: 1657
Membre des de: ds. gen. 31, 2009 12:46

Re: NISSAGA L 'HERENCIA

Entrada Autor: Ermesenda » dl. set. 20, 2010 16:20

Hola jakereta,

Sento comunicar-te que, ara com ara, ningú no ho té.

Autor del tema
jakereta

Entrada Autor: jakereta » dl. set. 20, 2010 16:46

llastima es que la estic buscant i no la trobu pero be espero que algu la tingui i la penji!!

torrecollons
Entrades: 227
Membre des de: dt. maig 29, 2007 8:04

Entrada Autor: torrecollons » dc. set. 22, 2010 6:44

No l'han tornat a emetre (potser ho farà 8tv després d'acabar Nissaga ??) de manera que la única possibilitat seria algú que la capturés quan la van passar per la tv fa uns quants anys :cry:

Autor del tema
jakereta

Entrada Autor: jakereta » dc. set. 22, 2010 16:12

torrecollons ha escrit:No l'han tornat a emetre (potser ho farà 8tv després d'acabar Nissaga ??) de manera que la única possibilitat seria algú que la capturés quan la van passar per la tv fa uns quants anys :cry:

jo es que nissaga de poder ja le vista i seguida molt atentament , la herencia vaig veure alguns trossos , pero no tota i m' agradaria veure desde la meitat al final , m' enrecordo a en contra del que molta gent digui que era genial, que en el primer capitul es carregaven 5 personatges de cop ,era sang i fetge, que el psicopota tenia 17 anys , i que com no els fills de l' Eduard s' enamoraven i en certa manera ens portaven el passat de mateu i eulalia (de nissaga de poder) i tornava haver incest simplement UNICA!! que algu la penji siusplau!!:-) i si la teniu versio VHS poseu-vos en contacte amb mi!!:-) la necesito

Autor del tema
jakereta

Entrada Autor: jakereta » dc. set. 22, 2010 16:14

us deixu un ellaç de una pagina de facebook que es perque tv3 reemeti tan nissaga de poder com la herencia uniu-vos:

[url]http://www.facebook.com/#!/pages/Jo-Tam ... 6474395895[/url]

biel-vdp
Entrades: 153
Membre des de: dg. jul. 05, 2009 10:52

Entrada Autor: biel-vdp » dl. abr. 30, 2012 16:33

Gent, d'aquí molt poc el canal "estil 9", després de l'emissió de Laberint d'ombres, emetrà Nissaga de Poder. És molt probable que després dels 476 capitols, s'emeti Nissaga l'Herència. He enviat un correu al canal, i diuen que és possible. Per tant, cal estar molt pendents d'estil 9!!

Anie
Entrades: 1
Membre des de: ds. maig 05, 2012 19:01

Entrada Autor: Anie » ds. maig 05, 2012 19:11

Espero que Estil9 l'emeti, perque és una sèrie molt bona i no es pot trobar enlloc. Potser també estaria bé escriure a TV3 -no sé si a la seva pàgina web o on- perque la pugin al seu canal de Youtube. Si us sembla una bona idea, digueu alguna cosa, ok?

I tinc una petició. He cercat la introducció musical i no l'he trobada enlloc. Si algú d'aquí la té, podria pujar-la, si us plau?

Gràcies per endavant!

biel-vdp
Entrades: 153
Membre des de: dg. jul. 05, 2009 10:52

Entrada Autor: biel-vdp » ds. maig 12, 2012 14:41

Ei Anie,

No entenc el per què, però tv3 sembla que no reconeix a Nissaga de Poder i l'herència com a dues grans sèries fantàstiques que van ser. He enviat no sé quants correus a tvcatalunya i sempre em diuen el mateix; que gràcies per la petició, però que de moment no tenen pensat emetre-les. Envia tu també correus perquè vegin que hi ha més gent que reclama, aviam si així fan més cas.

:!:

Respon