BEVERLY HILLS
Moderador: Petiso
Re: BEVERLY HILLS
Gràcies a tots!!! Estic molt contenta..encara no els he vist tots, quines ganes tinc..
xdsab, quin nom tens a l'emule?? Segueixo compartint tota la t5 tu tranquil, ves comentant com ho portes.
Els he posat en llançament, però no et veig, ja diras alguna cosa..
xdsab, quin nom tens a l'emule?? Segueixo compartint tota la t5 tu tranquil, ves comentant com ho portes.
Tenia el nom per defecte, ara l'he canviat pel del forum (xdsab)Vega ha escrit: xdsab, quin nom tens a l'emule??
Perdó, ja està arreglatVega ha escrit: Segueixo compartint tota la t5 tu tranquil, ves comentant com ho portes.

Si, ja et veig, ja estaves descarregant, es que sense nom no sabia qui eres.xdsab ha escrit:Tenia el nom per defecte, ara l'he canviat pel del forum (xdsab)Vega ha escrit: xdsab, quin nom tens a l'emule??
Perdó, ja està arreglatVega ha escrit: Segueixo compartint tota la t5 tu tranquil, ves comentant com ho portes.
Jo tink l'slot lliure
ki demana i ke demana i l'ajudare

ki demana i ke demana i l'ajudare

Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
Bon dia companys ruqueros!
Felicitats Vega!! Una gran feina!
Doncs a veure, jo que estic una mica més enrere que vosaltres us informo del meu estat!
Em falta el 4x09, casi tota la T6, i avui m'he posat a baixar la T7.
Queda mot de camí!!!...
Salut!
Felicitats Vega!! Una gran feina!
Doncs a veure, jo que estic una mica més enrere que vosaltres us informo del meu estat!
Em falta el 4x09, casi tota la T6, i avui m'he posat a baixar la T7.
Queda mot de camí!!!...
Salut!
4x09 penjat !
k es exactament "casi tota la t6"?
concreta una mica,al menys amb el k tens
k es exactament "casi tota la t6"?
concreta una mica,al menys amb el k tens
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
fa dies que ningú descarrega de mi.
Tinc la temp 9 i 10 sencera compartida i alguns de la 6,7 i 8ª. Estic sense cua.
Si a algun li falten aquests que aprofiti, sino digueu els que us falten.
Tinc la temp 9 i 10 sencera compartida i alguns de la 6,7 i 8ª. Estic sense cua.
Si hem pots ajudar amb la temp 5, vaig pel 5x15anluna ha escrit:fa dies que ningú descarrega de mi.
Fet, el posaré en llançament.xdsab ha escrit:Si hem pots ajudar amb la temp 5, vaig pel 5x15anluna ha escrit:fa dies que ningú descarrega de mi.
Bé, ara m'he quedat penjat en el 3x14.
En tot cas, si preferiu puc seguir per les temporades més avançades (que sembla que comparteix més gent), per després, tornar un altre cop a demanar la tercera. Si es així, quina temporada seria preferible que possi a descarregar.
Moltes gràcies.
En tot cas, si preferiu puc seguir per les temporades més avançades (que sembla que comparteix més gent), per després, tornar un altre cop a demanar la tercera. Si es així, quina temporada seria preferible que possi a descarregar.
Moltes gràcies.
xdsab ha escrit:Si hem pots ajudar amb la temp 5, vaig pel 5x15anluna ha escrit:fa dies que ningú descarrega de mi.
Compartits del 5x15 al 5x24.
Salutacions
Davitet ha escrit:Bé, ara m'he quedat penjat en el 3x14.
Moltes gràcies.
Estaría bé que el Xlab et comparteixi els capituls que et faltin de la 3ª. Paral·lelament pots descarregar si vols els capituls que jo tinc compartits:
5x15-5x24
6x07-6x32
8x01-8x32
9x01-9x27
10x01-10x28
Salutacions.
Vega ha escrit:Fet, el posaré en llançament.xdsab ha escrit:
Si hem pots ajudar amb la temp 5, vaig pel 5x15
Gràcies a les dosanluna ha escrit:xdsab ha escrit:
Si hem pots ajudar amb la temp 5, vaig pel 5x15
Compartits del 5x15 al 5x24.
Salutacions

Penjats el 3x14 i 3x15anluna ha escrit:
Estaría bé que el Xdsab et comparteixi els capituls que et faltin de la 3ª
Davitet, veig que ja descarregues el 5x16 a 40kb/s, no apaguis el emule ni per la nit així descarregaras sense descans. Pensa que jo tinc el emule dedicat a BH i no tinc cua amb lo que si estem els dos conectats no pararas de descarregar.
Salutacions
Salutacions