Comprant 1 pc/portatil [Consell]

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
peacegirl
Entrades: 68
Membre des de: dl. juny 01, 2009 12:49
Ubicació: Catalunya
Contacta:
Status: Desconnectat

Comprant 1 pc/portatil [Consell]

#1

Entrada Autor: peacegirl » ds. maig 29, 2010 0:44

vull renovar el fix k no porta ni uns 3 anyets, molt trist k no em duri ni 3 anys però segurament és xk el tinc tope desactualitzat am XP (SP2) i no pensat en el futur.

Ara me'l posaria amb Win7 segur i compatible amb Premeire i Photoshop mínim ja que seria més encarat als meus estudis: Producció d'audiovisuals
32-64 bits? Bona la pregunta!
AMD-Intel. Tota la vida he fet servir Intel però tan me feria.
Espero a k surti l'USB 3.0?
Ara tinc 2GB de RAM en posaria 4 com a minim
Els 2.2GHz també els augmentaria per donar + rendibilitat
Tinc 300GB k haurien de creixer bastant k hi tinc uns 64.5GB lliures aprx

Si el fix em pot durar més que el d'ara millor

Porto mesos esberellant-me amb les dates, 1r volia canviar el fix i ara dic de comprar portatil al setembre i al gener el fix.
Odio les tecnologies! Quan te'l compres al cap de res ja el tens desactualitzat i mai saps quan compar-ho! xD




Xevipiu
Entrades: 31
Membre des de: dc. maig 26, 2010 13:41
Ubicació: Leipzig (Deutschland)
Status: Desconnectat

Re: Comprant 1 pc/portatil [Consell]

#2

Entrada Autor: Xevipiu » ds. maig 29, 2010 1:11

Bones,
* Pel temes de compatibilitat, jo mateix faig servir el W7 x64 optimizat per mi mateix, cap problema en cap programa estil: Autocad, Premier, Sony Vegas, Photoshop (de fet tot el programes que soportin Windows Vista, son compatibles al W7)
* Si, no dubtis a triar la versió x64, de fet el x32 nomes es capaz d´administra fisicament 3.25Gb como a maxim, per aixo cal fer servir el x86 actualmente, avui en dia es facil cargar el sistema en molt recursos, per això trovares a falta tenir memoria lliura per treballa ajust
* La plataforma AMD o Intel ja es gust de cada un
* Si tás de comprar un disc dur, un bon consell es que si pots triar, agafa uns "Wester Digital" de la serie "Caviar Green" porten de 64Mb de cache, tenen una capacitat de 1Tb a 2Tb, son el mes silenciosos, els que menos s´escalfant, els que menos problemes de capçal donent per hores d´us (Tu dic per esperiencia i per fer review entre WD i Seagate)

Que tinguis bona compra ;)

Bye
Déu salvi a la Reina! No tinc Reina, però Déu la Salvi!

Respon