[Projecte] American Gangster

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
Dende
Entrades: 261
Membre des de: dl. abr. 30, 2007 16:46
Status: Desconnectat

[Projecte] American Gangster

Entrada Autor: Dende » dc. abr. 14, 2010 15:55

American Gangster (2007)

Data d'emissió Divendres 16 d'abril després del Zona Zaping
Direcció Ridley Scott
Producció Brian Grazer
Guió Steve Zaillian
Música Marc Streitenfeld
Fotografia Harris Savides
Muntatge Pietro Scalia
Protagonistes Denzel Washington, Russell Crowe, Chiwetel Ejiofor, Ruby Dee, Josh Brolin, Lymari Nadal
País Estats Units
Any 2007
Gènere policíac
Duració 158 min
Idioma anglès

Argument
Nova York, any 1968. Frank Lucas (Denzel Washington) és el silenciós xofer i transportista d'un dels caps més carismàtics mafiosos negres de Harlem. Però quan el cap mor inesperadament, Frank decideix aprofitar la porta que ha quedat oberta en l'estructura de poder per construir el seu propi imperi i fer realitat la seva versió del somni americà. Gràcies al seu enginy i a una estricta ètica dels negocis, es fa amb el control del tràfic de drogues al cor de la ciutat, inundant els carrers amb un producte de major qualitat a millor preu. Lucas és més llest que tots els altres grups mafiosos i no només acaba convertint-se en un dels narcotraficants més grans de la ciutat, sinó també en una de les seves supervedets cíviques. Richie Roberts (Russell Crowe) és un policia marginat que coneix bé els carrers i nota que el poder de la xusma està canviant de mans. Creu que una persona aliena als clans coneguts s'enfila per l'escala del poder. Tant Richie Roberts com Frank Lucas comparteixen un estricte codi ètic que els aparta de la resta de seus coetanis, transformant-los en dues figures solitàries en costats oposats de la llei. En creuar-se els seus destins no tarda a esclatar una confrontació de la qual segurament només un sortirà guanyant.

Capturador: Dende
Suplents: ...

Jo puc ripejar-la i penjar-la directament o intentar fer el muntatge si trobo un manual decent...

Imatge

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...

Re: [Projecte] American Gangster

Entrada Autor: Oliana » dc. abr. 14, 2010 16:03

Jo no ho havia dit però tenia intenció de fer un muntatge HDrip, el qual ja el tinc l'arxiu al meu home. Si ho vols fer tu, doncs només has de entrar al meu home i baixar-lo.

O sigui que jo també la capturo, i ja em diràs qui la fa.

Salut!

Autor del tema
Dende
Entrades: 261
Membre des de: dl. abr. 30, 2007 16:46

Entrada Autor: Dende » ds. abr. 17, 2010 15:28

Si vols fer l'HDRip cap problema, tot teu. T'agafo l'arxiu per fer unes proves però.

PD: La tinc ben capturada, si hi tens errors diga-m'ho que et passaré el .mpa.
Imatge

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...

Entrada Autor: Oliana » ds. abr. 17, 2010 17:34

Doncs dilluns m'hi poso :P

Respon