BEVERLY HILLS

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

Entrada Autor: enfotimada » dt. abr. 13, 2010 14:22

Quan he arribat a casa, ja t'he vist connectada, Vega, i t'he pogut donar l'slot. Ja fa una estoneta que m'estàs tibant el 5x04 i et deu quedar poc per completar-lo.

Tu i l'Anlunita esteu descarregant de mi a 5 KB/s, però us augmentaré la pujada. Aviat notareu el canvi de velocitat. L'havia deixat baixeta per compartir amb més gent.

Loft, t'he eliminat de la llista d'amics per si has fet algun canvi en la teva configuració que m'havia deixat enganxada a una IP antiga :? o alguna cosa per l'estil. :roll: Quan et vegi, et tornaré a incorporar. :|

Tal faràs, tal trobaràs.

Vega
Entrades: 164
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 14:50

Entrada Autor: Vega » dt. abr. 13, 2010 14:33

Si uku, ara descarrego a més de 7/kb. Torno a estar en cua den Loft, a veure si el puc acabar ja. Si segueix així en una hora i mitja el tindré. Gràcies!
Tu saps per que no puc descarregar de l'Anlu? em connecta a 0/kb i es desconnecta, i no puc veure en quin punt de la cua estic.

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dt. abr. 13, 2010 14:47

Vega ha escrit:Si uku, ara descarrego a més de 7/kb. Torno a estar en cua den Loft, a veure si el puc acabar ja. Si segueix així en una hora i mitja el tindré. Gràcies!
Tu saps per que no puc descarregar de l'Anlu? em connecta a 0/kb i es desconnecta, i no puc veure en quin punt de la cua estic.
Sembla que hi hagi fenòmens poltergheist en aquesta sèrie. Deu ser per la mateixa raó que jo no puc veure en Loft, tot i que està connectat i compartint.

Hi ha gent en el forum que en sap molt de com fer "miracles", a veure si algú ens ho explica. :twisted:

Ara hauries d'estar descarregant a 20 KB/s.
Tal faràs, tal trobaràs.

Vega

Entrada Autor: Vega » dt. abr. 13, 2010 16:15

Uku. Ara descarrego entre 6 i 9kb/s. Fa una estona t'havia perdut, ara ja torno a descarregar bé. Però no a aquesta velocitat que dius. Gràcies igualment.
A en Loft el veig ara com a no connectat, però potser dec ser jo. Tindra cua.

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dt. abr. 13, 2010 16:54

LoFt ha escrit: el meu ruc ha repartit bastantes megas pq pugueu descarregar.les de altres usuaris

de totes maneres ja ho tindre en compte
No t'amoïnis, Loft. Sembla que els "bruixots" ens volen distanciar, però no passa res. Tothom acaba tornant al seu lloc :lol: i res no és definitiu :twisted:

En aquests moments la descàrrega és fluïda i no necessito el teu slot. Gràcies igualment i gràcies als que compartiu desinteressadament, si és que n'hi ha algun altre com en Loft o la Naro...

Sí, Vega, he hagut de fer alguns ajustaments i compartir l'ample de banda per fer descàrregues directes.
Tal faràs, tal trobaràs.

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dt. abr. 13, 2010 17:01

Vega ha escrit:Tu saps per que no puc descarregar de l'Anlu? em connecta a 0/kb i es desconnecta, i no puc veure en quin punt de la cua estic.
quan et passi aixo atura uns segons l'arxiu on estigui ella i despres el tornas a encendre,anluna passara a un altre arxiu

de tota manera veig que esteu xuclant tots a base de be,repartiu entre els pobres :lol:

[hide]Imatge[/hide]

Vega

Entrada Autor: Vega » dt. abr. 13, 2010 17:43

Axis ho he probat de totes les maneres i res de res, no connecto en cap. Espero que sigui un problema de cua i que en algun moment baixi, ara que esta a punt d'acabar la sèrie vull aprofitar, de tu axis també descarrego a molta velocitat.m'has donat slot?? Amb els dos si que podria avançar molt. Gràcies!!

Uku, ara no descarrego res de tu, torno a estar en cua. ja m'aniràs informant.

Per cert, m'he apuntat al carro dels que faltaven de la t7, com que hi sou tots allà vaig descarregant alguns megas de mica en mica del 7x23..jijiji però continuo amb la t5, eh! ho dic per que si em veieu allà no em treieu la t5, please!!

axis

Entrada Autor: axis » dt. abr. 13, 2010 17:51

Vega ha escrit:Axis ho he probat de totes les maneres i res de res, no connecto en cap. Espero que sigui un problema de cua i que en algun moment baixi, ara que esta a punt d'acabar la sèrie vull aprofitar, de tu axis també descarrego a molta velocitat.m'has donat slot?? Amb els dos si que podria avançar molt. Gràcies!!

Uku, ara no descarrego res de tu, torno a estar en cua. ja m'aniràs informant.

Per cert, m'he apuntat al carro dels que faltaven de la t7, com que hi sou tots allà vaig descarregant alguns megas de mica en mica del 7x23..jijiji però continuo amb la t5, eh! ho dic per que si em veieu allà no em treieu la t5, please!!
no pateixis,tens slot i ja aniras xuclant (sempre que no em facis de riu guadiana clar :lol: ),de tota manera ves informant de per on vas

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dt. abr. 13, 2010 20:45

Vega ha escrit: Uku, ara no descarrego res de tu, torno a estar en cua. ja m'aniràs informant.
He estat fora de casa però, abans de sortir, he vist que la Naro estava descarregant de mi alguns capítols i, com que no demana, m'ajuda tant com pot i no sé si ningú l'està ajudant a ella, li he donat slot.

Ara te l'he tornat i ja estàs descarregant a 15 KB/s. També jo estic descarregant de tu :D
Tal faràs, tal trobaràs.

Vega

Entrada Autor: Vega » dt. abr. 13, 2010 21:26

Que fort, que tinc a Anluna i Uku descarregant de mi !! jeje m'agrada això del 7x23, vaig avançant una mica i us puc ajudar, que bé!! però només tinc un 34,4%, va a estones.

No et preocupis uku, que ho entenc. Ella t'ha ajudat a tu.

Gràcies axis. Aquesta nit el deixaré, posaré també 5x08. Espero no tenir problemes de fonts.

Intento pujar el límit de pujada i no es guarda, que faig?

axis

Entrada Autor: axis » dt. abr. 13, 2010 21:45

Guadiana ha escrit:Gràcies axis. Aquesta nit el deixaré, posaré també 5x08. Espero no tenir problemes de fonts.

Intento pujar el límit de pujada i no es guarda, que faig?
problema de font no crec,si mes no hi estare jo i per guardar la pujada has de posar els parametres a preferencias-conexion segons quina sigui la teva pujada,un cop fet li dones a aplicar i en principi ja esta,si dius quina pujada tens potser et podrem ajudar en aquest sentit

[hide]Imatge[/hide]

Vega

Entrada Autor: Vega » dt. abr. 13, 2010 21:46

Vale ja està, però només amplio el nombre de persones. Ara esteu entre 6 i 8kb/s més o menys en 5 persones.

Uku, ara no et veig connectada.

axis

Entrada Autor: axis » dt. abr. 13, 2010 21:51

Vega ha escrit:Ara esteu entre 6 i 8kb/s més o menys en 5 persones.
esta molt be,si pujes massa la pujada l'emule diguem-ne que "entra en perdida" i obre masses slots

¿pots dir quina pujada tens?

Vega

Entrada Autor: Vega » dt. abr. 13, 2010 21:53

Vale axis, ara mateix descarrego de tu i de l'uku. Deixaré aquest parell. 5x08 i 5x09.
Ho deia per que a vegades no he descarregat res per deixar en espera un mentre descarregava. Per això pensaba anar un per un. Però em refiaré. Gràcies.

No sé com es mira això de quina pujada tinc, no t'entenc...

axis

Entrada Autor: axis » dt. abr. 13, 2010 22:02

mira d'entrar al teu router mitjançant el teu navegador firefox o ie,poses com a direccio 192.168.1.1 i et demanara el password que t'hauria d'haver entregat el teu proveidor de inet,normalment es admin-admin o 1234-1234 (no s'han trencat el cap no) i un cop entris busques quelcom que posi line-rate upstream i line-rate downstream,alla et posa la pujada i baixada que tens,aixo si,nomes mira quina tens pero no toquis res

tambe hi han llocs on et messuren aixo,pero ara no vull buscar i tampoc els trobo massa fiables,lo millor es mirar-ho directament al router

Respon