BEVERLY HILLS

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Vega
Entrades: 164
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 14:50
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

Entrada Autor: Vega » dc. març 10, 2010 19:55

enfotimada ha escrit:
Vega ha escrit:Algú em pot ajudar amb els primers de la t4? No sé si no esteu connectats o no us puc veure com passa amb l'uku.

Podeu penjar també el 2x24?

Gràcies!!
Vega, no entenc per què no em veus :? Tens el meu slot i estàs descarregant de mi el 4x06 a una mitjana de 5,3.

Si vols descarregar el 2x24 hauries d'aturar la descàrrega del 4x06. Ets la única usuaria que demana un capítol de la t2. Quan tu em diguis que l'has completat, la guardaré.
Uku, et veig al 4x06, però no al 2x24, no me surten fonts. Ara ho tinc tot aturat per poder descarregar ja aquest i que puguis treure la temporada 2. Quan el tingui t'ho dic. Gràcies.
Si, ahir a la nit vaig descarregar de tú, però aquest matí l'he apagat i he tornat ara a casa. A veure si t'enganxo i el descarrego.

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dc. març 10, 2010 20:09

enfotimada ha escrit:Gràcies, axis, però ja he pogut completar el 5x13. Ara ho intento amb el 5x14 i 5x15, que no tenen ni una font.

Estic compartint les temporades 2 a 4 i els capítols 5x01 a 5x13 de la t5. També en comparteixo alguns de la t6 perquè vaig buscant què comparteixen la Naro i l'Anlunita per descarregar-ho. De manera que ara em falten fonts per al 5x14 i 5x15, de moment, perquè m'agradaria anar completant les temporades per ordre.

Ja t'he vist en la meva cua i t'he donat slot. :wink:
la 5t la tinc molt avançada pero no sencera,si voleu em podeu dir quins son els que puc penjar de la 6t i poc a poc us puc donar un cop de ma,si voleu anar fent via clar,sino ho deixem correr

enfoti,aquest mati et vaig donar slot i ja mirare com tinc el 5x14 i 15 (pero em sembla que no el tinc sencer),no se com esta el tema ara,i de l'anluna m'estava baixant bastant

LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47

Entrada Autor: LoFt » dc. març 10, 2010 20:09

La Naro i la Anlunita van per la temporada 6

la Anlu hem tiba el 6x21 ara mateix y a la Naro no la tink en llista de descarrega pero estan aixi aixi les dues,ara t'haurien de confirmar ellas el k tenen i deixan de tenir pq jo ja m'he perdut entre tanta gent

8)
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase

axis

Entrada Autor: axis » dc. març 10, 2010 20:13

LoFt ha escrit:La Naro i la Anlunita van per la temporada 6

la Anlu hem tiba el 6x21 ara mateix y a la Naro no la tink en llista de descarrega pero estan aixi aixi les dues,ara t'haurien de confirmar ellas el k tenen i deixan de tenir pq jo ja m'he perdut entre tanta gent

8)
doncs podem fer com una cursa de relleus,encarregat de la 6t i jo començo (dissabte) a penjar els primers de la 7t,pero tens rao,hauria de ser la gent qui parles per que jo vaig igual de perdut que tu

anluna
Entrades: 228
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 22:39

Entrada Autor: anluna » dc. març 10, 2010 20:55

axis ha escrit:si no us fa res ¿em podeu dir per on aneu?,vull dir temporada i tot aixo,xurrixic i enfotimada van per la 4t,pero no se per on van anluna i naro,ho dic perque la 5t encara no la tinc sencera (pero el 5x13 si que el tinc sencer enfotimada),pero de la 6 a la 10 els tinc tots complerts,si em dieu per on aneu cada 3-4 dies puc posar uns 6 capitols i li podria donar slot a algu per a que a la mateixa vegada vagi ajudant a la resta
Quants comentaris nous desde l'últim cop que vaig entrar al foro.

Jo vaig pel 6x21, estic descarregant de Loft sense parar, gracies Loft!!!!!

Tinc compartits molts capituls pero amb bastant desordre, al principi els dexava tots pero ara ja no em caben i quan puc penjo els que demanen.

anluna

Entrada Autor: anluna » dc. març 10, 2010 21:07

Estic fent una revisió de lo que he enviat als usuaris que esteu conectats i he flipat :shock: :shock: :shock: :shock:

Vega: 10.84GB
Uku: 45.02GB :o
Axis2: 538MB
Natt: 11.56GB (No es del foro pero tb esta descarregant la serie)

I mirant lo que jo he descarregat del Loft porto 5.62GB !!! Gracies Loft!!!!

De la resta no ho puc mirar perque no estan conectats, pero segur que de la Naro tb m'he descarregat molt igual que en el seu dia d'Arakelov, de l'axis,etc..

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dc. març 10, 2010 21:21

anluna ha escrit:Estic fent una revisió de lo que he enviat als usuaris que esteu conectats i he flipat :shock: :shock: :shock: :shock:

De la resta no ho puc mirar perque no estan conectats, pero segur que de la Naro tb m'he descarregat molt igual que en el seu dia d'Arakelov, de l'axis,etc..
Aixo desde la teva ultima versio pq desde la meva ultima versio unes kuantas mes

:mrgreen:

Subido:10,28 gigas

ole ole

anluna

Entrada Autor: anluna » dc. març 10, 2010 21:25

LoFt ha escrit:
anluna ha escrit:Estic fent una revisió de lo que he enviat als usuaris que esteu conectats i he flipat :shock: :shock: :shock: :shock:

Aixo desde la teva ultima versio pq desde la meva ultima versio unes kuantas mes

Subido:10,28 gigas

ole ole
Ui ! pues a mi em surt Total subido (hacia ti): 5.63GB. No se perque no coincideix ¿?

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dc. març 10, 2010 21:49

pq jo fa mes temps que no canviu la versio del emule,segur k fa mes temps k tu i tink mes acumulat

Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06

Entrada Autor: enfotimada » dj. març 11, 2010 6:43

axis ha escrit:hauria de ser la gent qui parles per que jo vaig igual de perdut que tu

Nosaltres ja parlem, però sembla que no ens llegeix ningú. Jo, fa quatre dies que demano els que em falten de la t5 i només em va ajudar en Loft el dimarts, ahir va tornar a desaparèixer i sort que avui s'ha connectat la Naro, que els té penjats i, si no es perd, potser podré completar la t5 amb ella.

Gràcies, Naro :) . Em falten del 5x14 al 5x17, avui ja m'estàs donant el 5x14.

Axis, et veig amb ID Baixa, :? potser no vas poder agafar el meu slot per això.
Tal faràs, tal trobaràs.

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dj. març 11, 2010 7:42

Ahir vaig tornar a desapareixer pq no tink res penjat de la t5 k et faci falta,hem vas dir k hem dediques a la anlunita k ja t'espavilavas amb altres usuaris
ara no sok a kasa kuan arribi ja et penjare el k et falta,ara hem tibas el 6x20

:|

El k es interessant es k demaneu els seguents capituls kuan us falti pok per completar
kuan jo tink el 5x13 al 80% demanu el 5x14 i kuan akabu el 5x13 ningu desapareix,continuu amb el 5x14
Heu de compendre k els k repartim capituls arriba un punt k no sabem k teniu completat o deixeu de tenir,si us heu desconectat abans de completar o l'heu completat
Per aixo heu de ser vosaltres k tingueu la finestra de transfers preparada,kuan akaba un k hi hagi un altre preparat per descarregar per part vostra i k akest arxiu estigui penjat i compartit per part del compartidor,aixi evitareu tanta perdua de usuaris i tanta historia

Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06

Entrada Autor: enfotimada » dj. març 11, 2010 10:13

LoFt ha escrit:Ahir vaig tornar a desapareixer pq no tink res penjat de la t5 k et faci falta,hem vas dir k hem dediques a la anlunita k ja t'espavilavas amb altres usuaris
ara no sok a kasa kuan arribi ja et penjare el k et falta,ara hem tibas el 6x20

:|

El k es interessant es k demaneu els seguents capituls kuan us falti pok per completar
kuan jo tink el 5x13 al 80% demanu el 5x14 i kuan akabu el 5x13 ningu desapareix,continuu amb el 5x14
Heu de compendre k els k repartim capituls arriba un punt k no sabem k teniu completat o deixeu de tenir,si us heu desconectat abans de completar o l'heu completat
Per aixo heu de ser vosaltres k tingueu la finestra de transfers preparada,kuan akaba un k hi hagi un altre preparat per descarregar per part vostra i k akest arxiu estigui penjat i compartit per part del compartidor,aixi evitareu tanta perdua de usuaris i tanta historia
Hi estic totalment d'acord, Loft. Per això vaig demanar a l'Anlunita els següents, quan estava al 50 % de l'últim que tenia penjat. No vaig comptar en que ella trigaria una setmana a rebre la meva petició. Un altra dia no em precipitaré a suggerir-te que donis slot als altres i me'n aprofitaré més. T'agafo el 6x20 perquè he descobert que és el primer que comparteixes i tens raó en que et vaig dir això amb la confiança en que els altres no em deixarien tirada. :( , fins que la Naro m'ha vingut a socórrer.

Gràcies, Loft, per la teva permanent disposició i gràcies, també a tots els que m'aneu ajudant.
Tal faràs, tal trobaràs.

axis

Entrada Autor: axis » dj. març 11, 2010 12:27

anluna ha escrit:
tinc l'emule ben ensenyat :lol:

de tota manera jo nomes baixare uns quants que si puc deixare un temps
enfotimada ha escrit:
Axis, et veig amb ID Baixa, :? potser no vas poder agafar el meu slot per això.
si,tinc dos routers puentejats entre si,el principal no dona wi-fi i per aixo el segon que si que dona per tal que arribi la senyal on vull,no pateixis que estic exprement a anluna com una taronja :mrgreen: :lol:

de la 5t no puc posar gaires,ja que molts els tinc incomplets,posare del 6x22 fins final de temporada

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dj. març 11, 2010 12:51

Buenu va Anlunita k et tink una mika abandonada i kom k ultimament ajudava la Naro i he vist k anavas mes avançada tu,ja li repartiras tu

Prioritat x tu
Per vosaltres dues tink del 6x18 al 6x23,kins teniu i kins no?

8)

Vega
Entrades: 164
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 14:50

Entrada Autor: Vega » dj. març 11, 2010 20:24

Uku, ja sé que sóc pesadeta, però segur que tens compartit el 2x24? per que no et veig com a font, no trobo ningú, i tinc la t4 aturada per no tenir problemes de fonts. Potser és problema meu el no veure't, però en la t4 si que et veig... i em vas dir que volies treure ja la t2. Ho dic sinò per demanar-lo.

Respon