refredat home refredat...ho et treuran fins l'ultima mb del teu HDLoFt ha escrit:
buenu ara t'has tornat a enganxar amb mi,aprofita ara i completa els dos episodis de la t4,deixaa el pc engegat tota la nit si no esta massa caleeeeentorrrrru

Moderador: Petiso
refredat home refredat...ho et treuran fins l'ultima mb del teu HDLoFt ha escrit:
buenu ara t'has tornat a enganxar amb mi,aprofita ara i completa els dos episodis de la t4,deixaa el pc engegat tota la nit si no esta massa caleeeeentorrrrru
Compartint del 2x05 al 2x15. Et donaré slot.Vega ha escrit:
Siii, ja tinc tota la T1. Ara vaig per el 2x05, pero sense fonts. Estic descarregant el 2x08 de L'Anlunita. Els d'abans d'aquest no trobo font.
Merciii
enfotimada ha escrit:Compartint del 2x05 al 2x15. Et donaré slot.Vega ha escrit:
Siii, ja tinc tota la T1. Ara vaig per el 2x05, pero sense fonts. Estic descarregant el 2x08 de L'Anlunita. Els d'abans d'aquest no trobo font.
Merciii
Dic el mateix, Anlu, em desapareixes sovint i em costa trobar-te. És que et desconnectes?. Ara mateix, fa bona estona que no et veig en cap temporadaVega ha escrit: Si es més fàcil per poder avançar digueu-me que compartiu, a part aniré també demanant el que em falta. Tinc por a quedar-me enrere i sense fonts....
Gràcies!!