[ed2k] Herois T1 [23/23] Nou: Últim capítol 23 + Reportatge
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
introducció
Bones, jo sóc partidari de posar la intro en versió original... per no haver d'esperar quasibé fins als nous capítols, ja que jo no el puc veure per la tv i l'espera fins ¿dilluns? se'm fa eterna... quan arribarà el capítol 16?
Com la majoria dels usuaris agraixo molt la vostra feina

-
- Entrades: 997
- Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
- Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
- Status: Desconnectat
**He afegit el capítol 16 amb el permís d'en DeivitTustei , però aquest capítol té el resum del minut 01:32 al 02:20 el qual tv3 va tenir la brillant idea de suprimir.. per això està en anglès..
Si pot ser.. alhora de fer subtítols s'hauria de tenir en compte aquest tall i també traduir-lo..
Herois 1x16 Sorprèn-me (HDTV+TDT Dual per TotsRucs)
Si pot ser.. alhora de fer subtítols s'hauria de tenir en compte aquest tall i també traduir-lo..

Herois 1x16 Sorprèn-me (HDTV+TDT Dual per TotsRucs)
-
- Entrades: 997
- Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
- Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
Re: introducció
A vegades per qüestions de feina o altres.. el que fa el muntatge no pot anar tant ràpid com tots voldriem però...dabeast ha escrit:Bones, jo sóc partidari de posar la intro en versió original... per no haver d'esperar quasibé fins als nous capítols, ja que jo no el puc veure per la tv i l'espera fins ¿dilluns? se'm fa eterna... quan arribarà el capítol 16?
... t'asseguro que aquesta setmana l'1x17 i l'1x18 els tindràs el més ràpid possible

-
- Entrades: 19
- Membre des de: dv. juny 29, 2007 13:22
- Ubicació: Manresa - Bages
Sou els millors!
Nois feu una feina fantastica! Us agraeixo molt el que esteu fent! Soc un fan d'aquesta serie :lol: :lol:
Només volia animar-vos a continuar per aquest cami!
Només volia animar-vos a continuar per aquest cami!
-
-
- Entrades: 32
- Membre des de: dc. jul. 04, 2007 17:12
Hola!!
Soc nou a TotsRucs i de fet ha estat una sorpresa descobrir aquesta idea tan genial. El motiu pel qual m'he resgistrat és el següent: estic muntant Herois en HD (alta definició, 1280x720 enlloc dels habituals 720x576 de la televisió normal) i només he pogut aconseguir els àudios en català fins al capítol 8. Així doncs si alguna bona ànima me'ls pogues pujar a megaupload o a rapidshare li ho agraïria moltíssim.
Una vegada tingui la sèrie muntada, si interessa, podria posarme l'elephant o l'emule i compartir-la també. Però de moment cal primer aconseguir els audios
Moltes gràcies, ja em contestareu alguna cosa!
Enric.
Soc nou a TotsRucs i de fet ha estat una sorpresa descobrir aquesta idea tan genial. El motiu pel qual m'he resgistrat és el següent: estic muntant Herois en HD (alta definició, 1280x720 enlloc dels habituals 720x576 de la televisió normal) i només he pogut aconseguir els àudios en català fins al capítol 8. Així doncs si alguna bona ànima me'ls pogues pujar a megaupload o a rapidshare li ho agraïria moltíssim.
Una vegada tingui la sèrie muntada, si interessa, podria posarme l'elephant o l'emule i compartir-la també. Però de moment cal primer aconseguir els audios

Moltes gràcies, ja em contestareu alguna cosa!
Enric.
Benvingut BritishSteel !
Els capturadors (xordi, mario1911, Deivit) suposo que no tindran cap problema en passar-te els àudios. I menys si després ho fiques a l'emule (i ja de pas en aquesta web
)
Per fer-ho ben fet, et recomano que creis un fil a la secció Projectes. Allí explica que vols fer i com
Adéu !
Els capturadors (xordi, mario1911, Deivit) suposo que no tindran cap problema en passar-te els àudios. I menys si després ho fiques a l'emule (i ja de pas en aquesta web

Per fer-ho ben fet, et recomano que creis un fil a la secció Projectes. Allí explica que vols fer i com

Adéu !

-