com fer desapareixer l'audiodescripció d'una pel.licula
-
Autor del tema - Entrades: 2
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:06
- Status: Desconnectat
com fer desapareixer l'audiodescripció d'una pel.licula
hola a tothom: sóc nou al fòrum i aquest matí he plantejat una pregunta i potser no ho he fet correctament, per tant us la torno a plantejar: he baixat la pel.licula "camino",una de les darreres que heu ofert i ara em dono compte que és amb audiodescripció. Es possible fer desaparéixer aquesta opció? gràcies.
-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Re: com fer desapareixer l'audiodescripció d'una pel.licula
Hola despertaferro-69 
BENVINGUT A TOTSRUCS!
La pel·lícula Camino que tenim a TotsRucs té 3 pistes d'àudio:
1: Àudio en català
2: Àudio en Versió Original (en aquest cas >>> castellà)
3: Audiodescripció en català
Tu al teu reproductor has de dir-li quina pista d'àudio vols escoltar i ja està. Per cert, no utilitzis el Windows Media Player, que de sèrie ajunta tots els 3 àudios.
Així que no has de fer desaparèixer res. Si l'audiodescripció no t'interessa, simplement no te la posis.
Salut!

BENVINGUT A TOTSRUCS!
La pel·lícula Camino que tenim a TotsRucs té 3 pistes d'àudio:
1: Àudio en català
2: Àudio en Versió Original (en aquest cas >>> castellà)
3: Audiodescripció en català
Tu al teu reproductor has de dir-li quina pista d'àudio vols escoltar i ja està. Per cert, no utilitzis el Windows Media Player, que de sèrie ajunta tots els 3 àudios.
Així que no has de fer desaparèixer res. Si l'audiodescripció no t'interessa, simplement no te la posis.
Salut!
-
Autor del tema - Entrades: 2
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:06
Re: com fer desapareixer l'audiodescripció d'una pel.licula
Perdoneu però no m'he sabut explicar. la pel.licula "camino" en questió ara la tinc al disc dur i la informació no era per poguer-la veure sense l'audiodescripció: era per poguer-la gravar sense l'audiodescripció. això es possible?.per gravar disposo dels programes Nero i ConvertxtoDvd.Us agraeixo la vostra comprensió.