avisynth 64 bits y vbm?

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
javi_92
Entrades: 21
Membre des de: dv. ago. 01, 2008 8:07
Status: Desconnectat

avisynth 64 bits y vbm?

Entrada Autor: javi_92 » ds. des. 26, 2009 1:06

pos resulta que tengo un pc potente, y me gustaria saber si estan estos dos programas en 64 bits, para sacarle el maximo probecho al pc, estan? dodne?

genis1304
Entrades: 169
Membre des de: dl. maig 28, 2007 20:42
Contacta:

Re: avisynth 64 bits y vbm?

Entrada Autor: genis1304 » dt. des. 29, 2009 16:32

El avisynth 64 bits el pots trobar aqui amb mes filtres per a 64 bits.
Amb vbm no et puc ajudar.( bàsicament perquè no se que es.)
Imatge

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...

Entrada Autor: Oliana » dc. des. 30, 2009 10:24

Suposo que es refereix al VirtualDub Mod, i s'ha equivocat amb les inicials...

genis1304
Contacta:

Entrada Autor: genis1304 » dc. des. 30, 2009 14:40

Oliana ha escrit:Suposo que es refereix al VirtualDub Mod, i s'ha equivocat amb les inicials...
AHHHH. :? :?
Aquí esta
Imatge

Autor del tema
javi_92

Entrada Autor: javi_92 » dj. des. 31, 2009 19:38

muchas gracias genis! lo bajo corriendito, por cierto, pone amd64, supongo que tambien sirve para intel y tal no?

otra cosa, cuadn oyo compre el pc, ( lo compre hace nada) instale los drivers de la placa base y tal, pero me dio como fallo, y por lo que veo esta instalado en 32 bits, como puede ser eso? no deberia funcionar en 64 bits? la placa que tengo es una intel i7 920

pd: como se instala el avisinth 64 bits? porque al bajarlo sale lo de agregar al registro, le doi pero no se instala nada

pd2: que extraño el virtualdub de 64 bits no me sale la opcion de comprimir a dos pasadas, osea la opcion esa que sale cuando vas a guardar el video, que pone joob control o algo asi, pos no me sale :shock:
javi_92 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 31, 2009 20:24, en total s’ha editat 2 vegades.

Autor del tema
javi_92

Entrada Autor: javi_92 » dj. des. 31, 2009 19:38

este lo podeis borrar, que se me ha duplicado sin querer

genis1304
Contacta:

Entrada Autor: genis1304 » dv. gen. 01, 2010 23:41

javi_92 ha escrit:muchas gracias genis! lo bajo corriendito, por cierto, pone amd64, supongo que tambien sirve para intel y tal no?
Si.
otra cosa, cuadn oyo compre el pc, ( lo compre hace nada) instale los drivers de la placa base y tal, pero me dio como fallo, y por lo que veo esta instalado en 32 bits, como puede ser eso? no deberia funcionar en 64 bits? la placa que tengo es una intel i7 920
Proba a tronar-los a instal·lar. Un Pc 64biis pot funcionar amb 32bits però perd molt rendiment.
pd: como se instala el avisinth 64 bits? porque al bajarlo sale lo de agregar al registro, le doi pero no se instala nada
S no recordo malament nomes has de extraure els arxius al disc dur, el que si has de fer es als programes que al fan servir dir-li on esta.
que extraño el virtualdub de 64 bits no me sale la opcion de comprimir a dos pasadas, osea la opcion esa que sale cuando vas a guardar el video, que pone joob control o algo asi, pos no me sale :shock:
Ho sento no et puc ajudar, el virtualdub casi que no el faig servir. Peró pot-ser es culpa del codec.
Imatge

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » ds. gen. 02, 2010 13:00

javi_92 ha escrit:muchas gracias genis! lo bajo corriendito, por cierto, pone amd64, supongo que tambien sirve para intel y tal no?

pd2: que extraño el virtualdub de 64 bits no me sale la opcion de comprimir a dos pasadas, osea la opcion esa que sale cuando vas a guardar el video, que pone joob control o algo asi, pos no me sale :shock:
ficat a la bios a veure si el pots posar a 64 bits

Autor del tema
javi_92

Entrada Autor: javi_92 » ds. gen. 02, 2010 17:34

genis1304 ha escrit:
Si.
Proba a tronar-los a instal·lar. Un Pc 64biis pot funcionar amb 32bits però perd molt rendiment.
S no recordo malament nomes has de extraure els arxius al disc dur, el que si has de fer es als programes que al fan servir dir-li on esta.
que extraño el virtualdub de 64 bits no me sale la opcion de comprimir a dos pasadas, osea la opcion esa que sale cuando vas a guardar el video, que pone joob control o algo asi, pos no me sale :shock:
Ho sento no et puc ajudar, el virtualdub casi que no el faig servir. Peró pot-ser es culpa del codec.
sobre lo de los drivers, pues no veo opcion para ponerlo a 64, directamente esq solos se ponen en la carpeta de 32 bits, osea no da para elejir, es lo raro.

sobre lo del avisinth ,lo que se extrae es muy raro, es un archivo de registro, un dll y noseke mas, si puedes mirarlo pls, te lo agradeceria

sobre lo del codec, no es culpa, porque he probado el xvid y el x264 en 64 bits, y con los dos pasa lo mismo

genis1304
Contacta:

Entrada Autor: genis1304 » dl. gen. 04, 2010 16:33

sobre lo del avisinth ,lo que se extrae es muy raro, es un archivo de registro, un dll y noseke mas
correcte el avisynth son Dll, (filtres) nomes has de baixar els que necessitis.
Imatge

Autor del tema
javi_92

Entrada Autor: javi_92 » dt. gen. 05, 2010 16:50

genis1304 ha escrit:
sobre lo del avisinth ,lo que se extrae es muy raro, es un archivo de registro, un dll y noseke mas
correcte el avisynth son Dll, (filtres) nomes has de baixar els que necessitis.
me referia a la instalacion del avisinth 64 bits, ya se que los filtros son dll, siempre he usado el avisinth, y el avisinth de 32 bits se instala con su instalacion, si nembargo este aparecen solo unas dll

Respon