T'ho miro quan arribi a casa.Petiso ha escrit:El de dilluns d'aquesta setmana, tinc un pixel xungo .... el tens be arle ?
Salut!
Moderadors: xordi, Ripejadors
Depèn del que duri els jetsons... Tinc guardes de 15 min per darrera més un 5 ó 10 min de seguretat que li poso jo manualment... T'ho miro també. Només els de dilluns?Petiso ha escrit:Per cert, no tindràs capturats els jetsons que fan just després?
Tot teuarakelov ha escrit:- Els Misteris de Roswell 25/06 (Vodun Rising): Capturat OK (o com a mínim el videoredo no m'ha logat cap error). Ja el comprimeixo jo.
I tant. Si et va be, em passes el m2v i els mp2 per FTP i faré puzle.arakelov ha escrit:- Els Jetsons, dilluns 25/06: Tallat en l'ending. Et serveix?
Millor te'ls passo perquè no tinc cap ending sencer per fer puzzle. A quin FTP ho vols?? De TotsRucs no tinc compte...Petiso ha escrit:I tant. Si et va be, em passes el m2v i els mp2 per FTP i faré puzle.arakelov ha escrit:- Els Jetsons, dilluns 25/06: Tallat en l'ending. Et serveix?
O agafes tu mateix un altre ending, i fas puzle. Medium, 220 megues, Tombsnocomps.
Me'l miro i el ripejo si està ok.Petiso ha escrit:El d'avui dimarts, pixels moguts ..... el tens?