[ed2k] Sitges [32/32] TDTrip català
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
- 

xordi
Autor del tema - Site Admin

- Entrades: 4422
 - Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
 - Status: Desconnectat

[ed2k] Sitges [32/32] TDTrip català
Fitxa de la Sèrie:
Anys Producció: 1996, 1997
Capítols: 32.
Duració dels capítols: 54 minuts.
Pes dels capítols: 400-500 mb.
Repartiment: Laura Conejero, Vicenta N'Dongo, Victòria Pàges, Manel Barceló, Àngels Bassas, Àgata Roca, Albert Pérez, Martí Peraferrer, Boris Ruiz, Alex Brendemühl, Paulina Gálvez, Josep Julien i la col·laboració del cantant de Sau Carles Sabaté.
Elinks
Capítol 1
Capítol 2
Capítol 3
Capítol 4
Capítol 5
Capítol 6
Capítol 7
Capítol 8
Capítol 9
Capítol 10
Capítol 11
Capítol 12
Capítol 13
Capítol 14
Capítol 15
Capítol 16
Capítol 17
Capítol 18
Capítol 19
Capítol 20
Capítol 21
Capítol 22
Capítol 23
Capítol 24
Capítol 25
Capítol 26
Capítol 27
Capítol 28
Capítol 29
Capítol 30
Capítol 31
Capítol 32

Anys Producció: 1996, 1997
Capítols: 32.
Duració dels capítols: 54 minuts.
Pes dels capítols: 400-500 mb.
Repartiment: Laura Conejero, Vicenta N'Dongo, Victòria Pàges, Manel Barceló, Àngels Bassas, Àgata Roca, Albert Pérez, Martí Peraferrer, Boris Ruiz, Alex Brendemühl, Paulina Gálvez, Josep Julien i la col·laboració del cantant de Sau Carles Sabaté.
Elinks
Capítol 1
Capítol 2
Capítol 3
Capítol 4
Capítol 5
Capítol 6
Capítol 7
Capítol 8
Capítol 9
Capítol 10
Capítol 11
Capítol 12
Capítol 13
Capítol 14
Capítol 15
Capítol 16
Capítol 17
Capítol 18
Capítol 19
Capítol 20
Capítol 21
Capítol 22
Capítol 23
Capítol 24
Capítol 25
Capítol 26
Capítol 27
Capítol 28
Capítol 29
Capítol 30
Capítol 31
Capítol 32
Re: [ed2k] Sitges [32/32] TDTrip català
Hola. Qui comparteixi aquesta sèrie la podria possar en  prioritat "alta" o "lanzamiento"? Algú o alguna em podria donar slot? El meu nick al emule és Menorca. Fa mesos que estic intentant baixar-la i va lentissim. Ho faig de un en un (capítol) i tot i aixi trigo quasi un mes per capítol (les 24 hores del dia).
Moltes gràcies i salut !!

Moltes gràcies i salut !!
Jo l'estic compartint, però pensava que la capturaríeu de nou. 
El pes de cada arxiu és diferent (des de 168.892 a 816.936) i segur que la podem aconseguir amb més qualitat. Però vaja, el que vosaltres decidiu. Millor tenir la versió que tenim ara a no tenir res.
Gràcies.

El pes de cada arxiu és diferent (des de 168.892 a 816.936) i segur que la podem aconseguir amb més qualitat. Però vaja, el que vosaltres decidiu. Millor tenir la versió que tenim ara a no tenir res.
Gràcies.

- 

xordi
Autor del tema - Site Admin

- Entrades: 4422
 - Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
 - Status: Desconnectat

Com sembla que no reemetran la sèrie, aquests dies aniré pujant-la al SR per compartir-la més ràpidament.

Em falten del 3 al 18, i el capítol 24 que surt en format ".rar".  

Si si, ara realment va molt més ràpid que abans. Ja tinc el 18, i... EN UN DIAAAAAAAA. 
Gràcies, gràcies i ... salut !!

Gràcies, gràcies i ... salut !!
Si si, ja el tinc, i també el 16. "A la búsqueda i captura del 15 !!!! "
Moltes gràcies i ... salut !!

Moltes gràcies i ... salut !!
Ja tinc del 8 al 14. No m'ho puc creure !!!!!  Mesos i mesos per 3 o 4 capítols i ara en una setmana  quasi 7. Moltíssimes gràcies. Continuo amb el cap.7, ja fa un dia que no es belluga. MMMMM... Estarà de vacances "buscant a curro??". Je je. Eiii, en serio, gràcies per compartir.
Salut !!

Salut !!
Caram, quin control Javinglish !! Jajaja.
Ara estic amb el cap.3 i nomès em faltarà el 24. Aquest està en format ".rar". Està comprimit oi? El puc descarregar tal qual i desprès descomprimir-lo?
Salut !!

Ara estic amb el cap.3 i nomès em faltarà el 24. Aquest està en format ".rar". Està comprimit oi? El puc descarregar tal qual i desprès descomprimir-lo?
Salut !!
Be, ja els tinc tots. Aixxx, quina semsació que queda quan acabes una cosa oi? Us he de donar les gràcies a tots els que feu realitat aquesta plana, als "rucs", als colaboradors,  i a tots els que compartiu. Moltes gràcies, i especialment a tu Javinglish.
Salut !!

Salut !!
muchisimas gracias!! pero muchisimas de verdad, no se que es lo que tiene esta serie, vi unos 30 minutos de un capitulo en TV3 (el de canal plus que es sat) pero me engancho o me atrajo mucho, tanto que mande un email  la web de tv3 para ver si estaba en dvd o en vhs  

y me contestaron que no.. asique es todo un placer poder descargarla, empiezo a bajarla  

Hace tiempo que me quede en el 5 y el 6. El 5 aun tienes partes azules que pueden compartirmelas pero el 5 esta al 97% y lo que queda esta rojo, no se, si alguien puede volver a compartirla...
Gracias.

Gracias.
Lo tengo practicamente 24 horas y precisamente tu eres el que me estas pasando casi todos (aprovecho y te digo que muchas gracias, van muy bien) pero justo ahora estoy subiendo los misterios de laura, te digo que mi nick en emule ahora mismo creo que es [www.cgtv.es] si se considera spam editadlo y ya esta, si estoy en el del portatil saldra eso seguido de fiestero y otra web.javinglish ha escrit:la serie esta compartida secera i 24 hores al dia. Et recomano que descarreguis els capitols d'un en un i deixis l'emule ences el maxim de temps possible per que no et passi aixó de tenir trossets en vermell.
No veig cap 'fiestero' a la cua i ni tan sols cap usuari als capitols 5 o 6, aixins que no et puc donar prioritat. Qui ets a l'emule?
Saludos
Nada, no te preocupes. Segun Megaupload quedan 3 horas y media, asique cuando la enchufe ya te envio yo un mensajito, que ademas creo que te tengo en amigos  

Saludos

Saludos