[ed2k] Eskalofrío (2008) (DVDrip DUAL AC3 5.1)

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

naroatna
Entrades: 21319
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Eskalofrío (2008) (DVDrip DUAL AC3 5.1)

Entrada Autor: naroatna » dl. ago. 24, 2009 23:29

spk2010 ha escrit:Ja tenim a punt per baixar els subs d'aquesta pel·licula en català, en exclusiva per a TotsRucs, gràcies a la paciencia i perseverancia de la naroatna (gràcies també per els cargols i la llum :mrgreen: )

Subtítols en català (traduïts per naroatna)
Gràcies sobretot a tu spk2010, per la pel·lícula i per la feinada que has tingut en resincronitzar-los i perdona el meu "despiste" que ha fet retardar-los de més, així com també que és veu que en el seu moment vaig oblidar editar l'enllaç dels subs anglesos a la B.D. Web. :oops:

Lo del cargol i la llum espero haver-la encertat i si algú entén alguna altra cosa que ho digui (és ben bé al principi). Quasi que m'he après els diàlegs de memòria de tant que me'ls he escoltat, sort que la peli està prou bé, així que l'experiència doncs ha resultat força entretinguda en tots els sentits i com que segur que se m'haurà escapat quelcom, doncs ja demano disculpes, però que consti que ho he fet amb la millor voluntat i de molt bon grat. :D

I Mark13, va ser pensant en tu que em va semblar que pagava la pena guardar el màxim de similitud en la "transcripció" del que s'escolta encara que hi hagin algunes paraules políticament "incorrectes"... espero haver-la encertat i que en gaudeixis. :P

Alguna puntualització que em rebé, com ara que a la mare d'en Santi (el noi protagonista) el metge li diu "Júlia" (en català) i desprès, arribats al poble (que sembla que representa que és més enllà del Pirineu català) li diuen "Julia" (en castellà) com a la resta dels personatges també d'allà (Ángela, Fabián...) i així ho vaig reflectir, per tant al principi vaig accentuar el nom i després no, tot i que vaig dubtar fins a darrera hora ... no ho sé si m'explico, espero que sí. I bé, ja paro, qui vulgui que s'ho miri perquè al final potser acabaria explicant tota la peL·licua XD. :wink:

Imatge

Moltes gràcies!

Respon