[ed2k] Els Joves T1+T2 DVD-Rip DUAL [12/12]

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

[ed2k] Els Joves T1+T2 DVD-Rip DUAL [12/12]

#1

Entrada Autor: Ayu » dt. oct. 10, 2006 19:34

The Young Ones (Els Joves) (Dual Català - Anglès) (DVD-RIP)

Imatge


Quatre estudiants universitaris comparteixen pis a Londres: Neil, el hippy; Mike, el "pijo"; Rick, l'anarquista; i Vyvian, un punk amant de la violència. Juntament amb l'antipàtic amo del pis, formen un món surreal i violent, maníac i desbarrat, però absolutament descargolant.

Fitxa Tècnica:
Temporades: 2.
Capítols: 12.
Pes en mb: 224 mb.
Font Video: DVD
Códec Video: XviD 1.1
Códec Audio: MP3 Català-Anglès 112kbps MONO.


eLinks:
Temporada 1:
Els Joves - 1x1 - Enderroc
Resum: Neil es planteja el suicidi, i mentrestant els altres es preocupen perquè l'ajuntament vol tirar a terra la casa on viuen.
Els Joves - 1x2 - Petroli
Resum: Vyv descobreix petroli al subsòl de la casa, Mike es converteix en un dictador i Rick planeja derrotar-lo.
Els Joves - 1x3 - Avorriment
Resum: Aliens a terroristes, verdures ballarines, i a un ratolí jugador de cartes, mentres els joves es queixen del seu avorriment.
Els Joves - 1x4 - La Bomba
Resum: Són les 2 de la tarda, l'hora d'aixecar-se del llit, però què fa una bomba atòmica al saló?
Els Joves - 1x5 - Interessant
Resum: La festa d'estudiants es desborda amb uns inesperats convidats, mentres la casa és envaïda per un sandvitx gegant.
Els Joves - 1x6 - Diluvi
Resum: Londres s'inunda! Mentrestant els joves es discuteixen a casa sobre diferents paranoies.


Temporada 2: :arrow: per xtra (només en català)
Els Joves - 2x01 - Bambi
Resum: Després d'adonar-se que no han fet el rentat en gairebé tres anys, els nens fan un viatge a la bugaderia i després Neil recorda que han estat elegits per participar en el "Desafiament Universitari".
Els Joves - 2x02 - Calés
Resum: Els nois estan en la ruïna i obliguen a Neil a aconseguir una feina com a policia per recaptar diners per Vyvyan, que està embarassada.
Els Joves - 2x03 - Gore, Sang i fetge total
Resum: Mike i Vyvan intenten fer funcionar el seu reproductor de vídeo, ja que planegen veure vídeos desagradables, Neil pren un bany i Vyvan, Rick, Mike i Neil són terroritzats per un vampir.
Els Joves - 2x04 - Temps
Resum: Després de tenir un somni que ell, Rick, Vyvan, Mike i el Sr. Bolowski eren al programa de televisió nord-americana Dallas (1978), Neil es desperta i descobreix que Rick ha estat dormint amb una assassina de destrals.
Els Joves - 2x05 - Malalts
Resum: Vyvan, Rick, Mike i Neil estan malalts i estan refredats. Els nois són presos com a ostatges pel criminal violent Brian Damage Balowski i el Sr i la Sra. Pye, els pares de Neil vénen a l'apartament per prendre el te.
Els Joves - 2x06 - Vacances d'estiu
Resum: És el final del trimestre a College, i Vyvan, Rick, Mike i Neil estan passant unes vacances d'estiu fluixes. Però acaben sent desallotjats pel Sr. Bolowski i decideixen robar en un banc, abans de fer una escapada en un autobús.
Ayu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 23, 2006 23:11, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari

Autor del tema
Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: Ayu » dc. oct. 11, 2006 22:50

He afegit el 2n capítol de la 1a temporada.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: Ayu » dl. oct. 23, 2006 23:12

1a temporada acabada!


rocafort
Entrades: 11
Membre des de: dg. oct. 29, 2006 22:39
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: rocafort » dl. nov. 20, 2006 0:35

Molt bones,

mireu fa tres dies que vull baixar aquesta sèrie el 2 primers capíols, però resulta que l´emule meu no trova cap font, a veure si em podeu dir si és problema meu o "vostre"....

Gràcies :wink:


Sake
Entrades: 269
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:23
Ubicació: Dins d'un got
Status: Desconnectat

#5

Entrada Autor: Sake » dl. nov. 20, 2006 14:25

És cosa de que hi han poques fonts. Però bé, ho acabo de posar a compartir, espero que us baixi més ràpid, però la meva conexió és una merda, i no puc tenir el pc engegat a la nit però bé, algo és algo : ).


Vinga, adéu!

PD: Em conecto al Donkey Server nº1 normalment, tot i que algun cop al nº2. (els de veritat, no pas als fakes)

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

#6

Entrada Autor: Ayu » dl. nov. 20, 2006 21:07

El problema és de fonts, com ja t'ha dit el sake, degut a que fins ahir jo era l'única font, però per diversos problemes he estat una setmana sense obrir l'emule i ara encara que vulgui no puc...

Haureu de confiar amb el sake com a única font durant una temporada.

Pel mateix motiu s'ajorna la sortida de la 2a temporada, que estava prevista per avui...
Imatge


rocafort
Entrades: 11
Membre des de: dg. oct. 29, 2006 22:39
Status: Desconnectat

#7

Entrada Autor: rocafort » dc. des. 20, 2006 2:13

Gràcies ja els tinc completats, de fet ja fa uns dies, ja sabem que si et vols baixar una cosa en català trigues més, encara que hi han coses que baixen força ràpid :lol:

anims i que feu una bona feina


Sake
Entrades: 269
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:23
Ubicació: Dins d'un got
Status: Desconnectat

#8

Entrada Autor: Sake » dc. des. 20, 2006 13:57

Jo he compartit 3,5gb d'aquesta primera temporada : ) unes quantes fonts completes dec haver fet jajaja.

Bé, esperem impacients la segona temporada! : )


Vinga, adéu!


rocafort
Entrades: 11
Membre des de: dg. oct. 29, 2006 22:39
Status: Desconnectat

#9

Entrada Autor: rocafort » dj. des. 21, 2006 1:11

Sake ha escrit:Jo he compartit 3,5gb d'aquesta primera temporada : ) unes quantes fonts completes dec haver fet jajaja.

Bé, esperem impacients la segona temporada! : )


Vinga, adéu!
Si si la segona ja.... :lol:

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

#10

Entrada Autor: Ayu » dj. des. 21, 2006 19:20

faré el que podré però vaig saturat de feina, a veure si per reis pot estar :p
Imatge


Jordi_TotsRucs.cat
Entrades: 45
Membre des de: dv. abr. 06, 2007 11:59
Status: Desconnectat

#11

Entrada Autor: Jordi_TotsRucs.cat » dv. abr. 06, 2007 12:23

Els reis sembla que no han portat la segona temporada i jo he estat un nen molt bo :cry: . Pot ser es que l’Ayu ha rebut carbó? :?

Gràcies per la primera temporada i esperarem impacients la segona (tan de bo les festes de Setmana Santa et permetin tenir més temps lliure :wink: ).


Adéu i gràcies

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

#12

Entrada Autor: Ayu » dg. abr. 08, 2007 16:57

Doncs no van ser bons els reis, no...

Ho sento, tinc bastanta feina acumulada i poc espai al disc per compartir. A veure si li dedico una mica d'espai els pròxims dies.

PD: de totes maneres, vull que consti que no ho tenia oblidat :p
Imatge


Jordi_TotsRucs.cat
Entrades: 45
Membre des de: dv. abr. 06, 2007 11:59
Status: Desconnectat

#13

Entrada Autor: Jordi_TotsRucs.cat » dg. abr. 08, 2007 20:01

No cal que et disculpis, només faltaria :wink: .

Gràcies per la info i no et preocupis que esperarem amb calma (però que no se t'oblidi :p).


Adéu


Jordi_TotsRucs.cat
Entrades: 45
Membre des de: dv. abr. 06, 2007 11:59
Status: Desconnectat

#14

Entrada Autor: Jordi_TotsRucs.cat » dt. juny 05, 2007 18:09

Ayu ha escrit:tinc bastanta feina acumulada i poc espai al disc per compartir. A veure si li dedico una mica d'espai els pròxims dies.
Torno a fer pujar el tema no fos cas que se t'oblidessis :P i ja de pas et pregunto si és possible que abans d'emmerdar te en altres projectes :wink:, acabis aquest? :oops:


Adéu :) .

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

#15

Entrada Autor: Ayu » dt. juny 05, 2007 18:16

El problema continua sent l'espai al disc, encara que ja en vaig poder fer una mica : P

No ho tinc pas oblidat, de fet està a punt de caure ; )
Imatge

Respon