Windows Xp o Windows Vista

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Autor del tema
toni
Entrades: 406
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 2:00
Ubicació: Catalonia
Status: Desconnectat

Entrada Autor: toni » dl. maig 28, 2007 19:35

He instal·lat la mula i resulta que quant el l'obres doncs no pots navegar i jo m'he trencat el cap tota l'estona que podia ser pq l'emule em funcionava pero internet no, resulta que tot estava be, per arreglar-ho he tingut que anar a la carpeta del emule i al icono principal, click dret a propietats i allà hi ha una opció pq te deixi obrir el programa com si l'obrisis a traves de windows Xp service pack 2, despres d'activar aquesta opció tot funcione a la perfeccio. Despres un altre problema amb la mula a estat que a la seva carpeta no hi ha la carpeta incoming i la gent es torna boja pq es pensa que al descarregar els arxius doncs nomes els pot veure per el programa emule si pitxes a sobre, pero resulta que la carpeta esta a una altre lloc xD
(aixó a estat la meva primera experiencia amb la mula)

Despres amb els programes de grabacio doncs estic esperant a descarregar el Nero ja que no tinc cap versio per Windows Vista i m'estic baixant l'ultima a ver si tinc sort i d'aqui unes hores ja la tinc descarregada pq l'FTP del site del Nero va una mica massa lent. Aixi, encara no he pogut fer cap cosa d'aquetes que mas esmentat jeje.

Autor del tema
toni

Entrada Autor: toni » dc. maig 30, 2007 19:59

Ja he pogut instal·lar el office 2007 enterprice i posar-li el pedaç de traducció al català i tot correcte. Despres aixo ja m'ha costat una miqueta més pero al final ja esta també la instal·lació del Nero per a vista i ja he pogut fer algunes copies i tot correcte. Tinc que dir que lo de la capturadora encara segueix igual i no trobo la solucio :(
Quina llastima.

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32

Entrada Autor: xordi » dc. maig 30, 2007 20:01

Toni una pregunta, sobre la capturadora, et surten repetits els 4 canals de TV3?? O tots els canals se't veuen amb els mateixos salts?

T'explico a mi em detecta 2 cops cada canal, i els primers 4 es veuen a cops i els segons 4 es veuen perfecte.

Autor del tema
toni

Entrada Autor: toni » dc. maig 30, 2007 20:36

Nomes em surten els 4 canals una vegada:

Imatge

Tots els canals es veuen amb salts :(

Respon