Oliana ha escrit:No sé si això va aquí o no, però ho poso aquí:
Aquests dies de vacances, he estat comprant el diari "El Periòdic d'Andorra", ja que porta gratuïtament "El Periódico de Catalunya -en català-", que del contrari només el podia comprar en castellà.
No sóc gaire amant d'aquest diari, però quan ets lluny, qualsevol cosa serveix...
Afegeixo que me n'he adonat que ens falten capturadors d'àudio i/o ripejadors de les zones d'Andorra, País Valencià i de les Illes Balears.
A Andorra TV fan moltes pel·lícules (totes en català), i podríem afegir-les a les que ja tenim.
A IB3 també totes les pelis que emeten són en català. I bones i actuals!!! I també tenen programes de producció pròpia que estan bé.
I al Canal 9 del País Valencià ja sabem que pelis en català (valencià) en fan poques però algun programet sempre seria molt d'agrair...
Tens molta, molta raó. Però el problema és que no hi ha disponible gent d'aquelles zones del país per a ripejar les coses que s'emeten en català-valencià. Per exemple, si tinguéssim un ripejador regular del País Valencià (en Makinavaja, per exemple, ens ripejava una sèrie valenciana en valencià, i jo mateix ja li vaig proposar en el seu moment si ens podia fer aquest favor, però mai vaig rebre resposta...); doncs això, si en tinguéssim un, podria capturar del segon canal de lam televisió valenciana, Punt 2, en el que absolutament tota la programació és en valencià.
Però vaja, això es solventarà ja mateix, ja que ara des de Catalunya ja rebem Canal 9 per TDT i tant IB3 com Punt 2, es podran rebre en digital els pròxims mesos al Principat, així que, ja saps...
Ara l'única llacuna serà Andorra TV, tot i què per internet es podria capturar l'streaming. Però desconec si tallen l'emissió de pel·lis online...
Au, salut! Espero haver-te ajudat...