[ed2k] Superman III (1983) DVD+DVB (català)
-
Autor del tema - Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
- Status: Desconnectat
[ed2k] Superman III (1983) DVD+DVB (català)
TÍTOL ORIGINAL: Superman III
ANY: 1983
DURADA: 120 minuts (2h).
PAÍS: Regne Unit
GUIÓ: David Newman & Leslie Newman (Personatges: Joe Shuster, Jerry Siegel)
FOTOGRAFIA: Bob Paynter
MÚSICA: Ken Thorne & Giorgio Moroder
PRODUCCIÓ: Warner Bros. Pictures. Productors: Germans Salkind
DIRECCIÓ: Richard Lester
REPARTIMENT: Christopher Reeve, Richard Pryor, Jackie Cooper, Margot Kidder, Robert Vaughn, Pamela Stephenson, Annie Ross, Marc McClure
GÈNERE: Acció, Aventures, Comèdia, Fantasia, Ciència-ficció
CLASSIFICACIÓ: Per a tots els públics.
Sinopsi:
En aquesta tercera entrega Superman s'ha d'enfrontar contra una arma mecànica creada per un geni dels ordinadors, contra un magnat maníac que pretén transformar la terra, i contra un desdoblament de personalitat, que serà el seu pitjor enemic.
Però també Clark Kent tornarà a Smallville, on es retrobarà amb a la seva núvia de l'adolescència, Llana Lang, i es prendrà una pausa en la seva relació amb Lois Lane.
Dades tècniques del muntatge:
Tamany: 1,33 Gb
Codec video: XviD 1.1.0 (1490 kbps) Qf: 0.342
Resolució: 640 x 272 px (aspect ratio 2,35:1)
Versió doblada al català: Mp3, 96 CBR, 48000Hz, mono.
E-link:
(A través de la web de TotsRucs)
Re: [ed2k] Superman III (1983) DVD+DVB (català)
Jo també la vaig gravar !!! i estava a punt d'obrir un projecte, però te m'has avançat. En tot ets tan ràpid?
Gràcies i baixant.

Gràcies i baixant.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

tranquil,que segur que en coses "importants" va mes a poc a pocr5004 ha escrit:Jo també la vaig gravar !!! i estava a punt d'obrir un projecte, però te m'has avançat. En tot ets tan ràpid?![]()
![]()
![]()
Gràcies i baixant.

-
Autor del tema - Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
- Status: Desconnectat
Doncs la vaig gravar de casualitat, per veure si sonava la flauta i estava en català, i ahir al comprovar-ho em vaig endur la grata sorpresa...r5004 ha escrit:Jo també la vaig gravar !!! i estava a punt d'obrir un projecte, però te m'has avançat. En tot ets tan ràpid?![]()
![]()
![]()

Sempre abans de publicar res, primer ho dic a projectes... però aquest cop, com que la gravació ja estava feta, m'ho he saltat perquè ja no calien suplents.

Bé, una abraçada.
Oliana

El que realment importa és que ara ja la tenim en català. A veure si emeten d'aquí poc la primera i segona part també en català. Ja sé que això és tenir moooolta feOliana ha escrit:Doncs la vaig gravar de casualitat, per veure si sonava la flauta i estava en català, i ahir al comprovar-ho em vaig endur la grata sorpresa...
Sempre abans de publicar res, primer ho dic a projectes... però aquest cop, com que la gravació ja estava feta, m'ho he saltat perquè ja no calien suplents.Havia d'haver avisat, tens raó per a què això no es produís...
Bé, una abraçada.
Oliana
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."