Salut!
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Fet!arakelov ha escrit:Atenció! El darrer capítol que vaig penjar, que se suposava que era el 139 Tabú o no tabú, en realitat és el 138 Grans esperances.
Si us plau, els que us l'hàgiu baixat, renombreu-lo d'aquesta manera:
Tots Cinc (PARTY OF FIVE) - 138 - Grans esperances (DVBRip)(TotsRucs.cat)(Català-Angles)(By arakelov).avi
Perdoneu les molèsties!
Salut!
es que sempre m'agafas en calçesja t'agafare al penjat filmic ja ha escrit:Si us plau, els que us l'hàgiu baixat
jo els comparteixo tots,si vols un consell,si em veus al burru donam slot,ja que tinc activat el PBF i el meu emule et tornara tot el que em donis,i com mes em donis mes "ben mirada" estaras al meu burru,es una opcioKateLibby ha escrit:Hola!!! Faig una crida per qui pugui compartir la sèrie, ja que hi ha molt poques fonts i no hi ha manera que baixin. Vaig una mica enraderida i em falten capítols de la temporada 4, 5 i tota la temporada 6.
Gràcies i salut!
... i satisfarà les teves necessitats bàsiques!axis ha escrit:SR vol dir superruc,es una font mes de l'emule pero amb potencia com per pujar a molts kb/s,si et trobas amb ell,inmediatament omplira a tope el teu ample de banda de baixada