Configurar Router Comtrend
-
Autor del tema - Entrades: 16
- Membre des de: dg. juny 22, 2008 6:46
- Status: Desconnectat
Configurar Router Comtrend
Hola companys/es,
resulta que tinc un problema que vaig deixar de banda per que un dia vaig posar-me a configurar el router i no va haver manera!
em trobo que tin un router Comtrend PN:722476-010, es blanc amb una anteneta a la banda dreta... no sé si us dic bé el model, i no el tinc ben configurat, ja que al ordinador on tinc la mula, sempre en surt el ruquet amb la banda als ulls... No tinc molt de temps, ja que treballo força, i m'agradaria que algú em donguès un cop de mà.
Gràcies per endavant!!
resulta que tinc un problema que vaig deixar de banda per que un dia vaig posar-me a configurar el router i no va haver manera!
em trobo que tin un router Comtrend PN:722476-010, es blanc amb una anteneta a la banda dreta... no sé si us dic bé el model, i no el tinc ben configurat, ja que al ordinador on tinc la mula, sempre en surt el ruquet amb la banda als ulls... No tinc molt de temps, ja que treballo força, i m'agradaria que algú em donguès un cop de mà.
Gràcies per endavant!!
-
Re: Configurar Router Comtrend
Doncs no es aquest model, el el Comtrend 5361 RoHS, i no el trobo en aquesta pàgina.axis ha escrit:des d'aqui podras configurar el comtred,suposso que es aquest
Salut
-
Hola, gràcies per l'aportació però soc una mica negat amb això...
La veritat es que no m'entero gaire del que he de fer, soposo que es tracta d'obrir els ports que utilitza l'Emule, oi?
doncs en aquesta pàgina no ho trobo, o es que no està especificat així el tema...
tornaré a mirar...
Gràcies i salut!
-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
Be, comencem!happyman74 ha escrit:Hola, gràcies per l'aportació però soc una mica negat amb això...
La veritat es que no m'entero gaire del que he de fer, soposo que es tracta d'obrir els ports que utilitza l'Emule, oi?
doncs en aquesta pàgina no ho trobo, o es que no està especificat així el tema...
tornaré a mirar...
Gràcies i salut!
Has d'anar al punt 9 "apertura de puertos" i seguir les instruccions. Es força sencill, l'important es no capficar-se.
El que em de fer es introduïr la IP del pc al que s'han de obrir el ports, i quien son el ports que fara servir l'emule. Recorda que els protocols de l'emule son el TCP i el UDP i que porten numeros diferents de port.
Salut a tothom

-
Hola Agila, suposo que això ho he de fer des de l'ordinador on hi tinc el router, oi?
la xarxa es inhalambrica...
Salut
la xarxa es inhalambrica...
Salut
-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
Hola
Aixo ho pots fer des de qualsevol ordinador que tingui acces al router. No te res que veure si es inalambric o si te un cable fisic.
Salut a tothom
Aixo ho pots fer des de qualsevol ordinador que tingui acces al router. No te res que veure si es inalambric o si te un cable fisic.
Salut a tothom

-
Val, ja he accedit al configurador, he anat a advanced setup, he clicat a Nat i he afegit la meva IP, ara no sé que fer a les columnes, doncs a la explicació em faig un embolic tremendo...aliga ha escrit:Hola
Salut a tothom
-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
Primer has de saber quins ports tens a l'emule (per defecte son 4662 el TCP, i 4672 el UDP, si els has canviat te'ls apuntes), ara has d'anar a algun lloc que digui apertura de puertos, o be a firewall->special aplications, aixo depèn. Obres els 2 ports (TCP i UDP), i si et demana la IP del PC en el que obrir-los la hi poses, si no te la demana vol dir que els ha obert per a tots els PCs.
-
Hola, els ports que tinc jo a l'emule són el tcp 22256 i el udp 22653.conradtgn ha escrit:Primer has de saber quins ports tens a l'emule (per defecte son 4662 el TCP, i 4672 el UDP, si els has canviat te'ls apuntes), ara has d'anar a algun lloc que digui apertura de puertos, o be a firewall->special aplications, aixo depèn. Obres els 2 ports (TCP i UDP), i si et demana la IP del PC en el que obrir-los la hi poses, si no te la demana vol dir que els ha obert per a tots els PCs.
He afegit la meva IP, he posat el numero de port tcp a les columnes dels ports externs start i end i també als ports interns start i end, i el mateix amb els numeros de port udp, pero al anar a comprobar puertos, em diu que no els tinc bé...
bufff....
-
Val, he aconseguit pasar el test dels ports. Ara els tinc oberts, però el ruquet continua sortint amb la banda als ulls.
Potser he de reiniciar l'eMule?
Gràcies a tothom, al capdevall, era més sencill del que em semblava...
reinicia emule i si cal tambe pc....i si es molt senzillhappyman74 ha escrit:Val, he aconseguit pasar el test dels ports. Ara els tinc oberts, però el ruquet continua sortint amb la banda als ulls.
mira tambe si tens posada la teva ip en el router