Quedada Totsrucs (tothom el 28 de juny (depèn de l'èxit))
Moderador: Petiso
-
- Entrades: 269
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:23
- Ubicació: Dins d'un got
- Status: Desconnectat
Re: Quedada Totsrucs (tothom el 28 de juny (depèn de l'èxit))
Això és una mentida, el ddr es una secta: Dements Doctorantse Repetidament....
xD
Jo bé, si es a bcn potser ens hi acostem la Clau i jo, que a la nit fan una cosa que se'n diu Foc i Rock a les Corts i suposo que estarem per bcn.
Salut!
xD
Jo bé, si es a bcn potser ens hi acostem la Clau i jo, que a la nit fan una cosa que se'n diu Foc i Rock a les Corts i suposo que estarem per bcn.
Salut!
-
- Entrades: 909
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 11:36
- Ubicació: Maresme
El dia 28 no puc, tot i que a les 18:00 o així pot ser que em vegeu... envoltada de gent i de banderetes arc-iris...
Xins que si veig un grupet amorrat als DDR ja us saludaré jijijijij

-
- Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Bones amirro!amirro ha escrit:Per cert, una de les coses que m'agradaria remrcar és la següent; aviam, aquesta quedada, va ser idea meva, jo en via g ser el promotor des del primer cop que en vam parlar, però la meva idea era reunir el jovent de totsrucs.
Bé, com jo en tinc 15 i pel que sé sóc dels més joves d'aquí, vaig decidir, que si en un futur (és a dir ara mateix, al mes de juny), al final em picava per organitzar la quedada, fos només per joves, per a que no se m'anés de les mans. Doncs bé, alguns 'adults' ja em van dir al post de 'quedada jove' que hi admitíssim a tothom i ja em va semblar bé, com més serem, més riurem.
Però el problema està en l'organització. Jo hi poso bona voluntat, però si això és una quedada o es convertirà en una quedada 'general', això em vindrà gros. Per tant, o algun adult de totsrucs (o més joves en el seu defecte), m'ajuden o, directament, prenen les rendes de la quedada, o jo ho deixo correr, perquè això em ve gran i ja tinc prou mogudes jo solet.
Pos eso, per favor ja no em doneu més llargues i, si veritablement algú hi té intenció de fer la quedada, que m'ajudi. Gràcies d'avantmà, això sí!
Jo més que res vull donar-te "ànims" amb la quedada. Encara que siguis jove i pugui ser que hi vagi molta gent no pensis que això et va gran. Organitzar la quedada és ni més ni menys el que estàs fent (i ho estàs fent bé). Establir un "planning" és una cosa una mica arriscada, però està bé que tingueu alguna idea per no quedar-se parats col·lapsant la rambla mitja hora dient "què fem?" (a què em sona això? XD), però segurament el que manarà serà la "improvisació" i el que es tingui ganes de fer en aquell moment, que potser no és res del que estava previst.
En quedar un dia en un lloc a una hora ja n'hi ha prou. Un cop us trobeu, ningú no pensarà en qui ho ha organitzat.
Si després la cosa no surt bé, no serà ni molt menys per culpa de qui l'ha organitzat, encara que aquest se'n pugui sentir responsable.
Bé, només això, dir-te que no pateixis per no poder portar el tema, que el podràs portar siguin 5 o siguin 50 les persones assistents.
I ja per acabar, dir que si tu vols fer quedada de només joves, no et vegis obligat a fer-la general perquè algú ho digui, fes el que tu tinguis ganes de fer i al qui no li agradi que s'aguanti o que es mogui una mica.
Ja no et ratllo més.
Vinga, ànims i no ho deixis córrer, que veuràs com no serà tanta muntanya ; )

-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
Amirro, com be diu l'Ayu, del que es tracta es de trobarse i pasar-ho be.
I sobre l'edat, nomes has de pensar que hi ha gent de 15 anys que son uns autentics cracs i que hi ha gent de 40 que el que son es uns catacracs
Vinga, a veure quanta gent pot venir, que ja m'esta entrant gana
Salut a tothom
I sobre l'edat, nomes has de pensar que hi ha gent de 15 anys que son uns autentics cracs i que hi ha gent de 40 que el que son es uns catacracs

Vinga, a veure quanta gent pot venir, que ja m'esta entrant gana

Salut a tothom

Gràcis pels ànims nois! Doncs vinga, interessats digueu quelcom!
Salut.
Salut.

-
A mi i a la clau no ens apuntes perquè som negres? :'(
-
- Site Admin
- Entrades: 1036
- Membre des de: dj. maig 31, 2007 15:59
- Ubicació: Barcelona
Hola!
A mi el 28 de juny no em va bé, em sap greu...
Espero que us ho passeu molt bé!
PS: Sake tio, mira que ets impacient...
A mi el 28 de juny no em va bé, em sap greu...
Espero que us ho passeu molt bé!
PS: Sake tio, mira que ets impacient...
Albert
Me'n vaig uns dies de pont de Sant Joan, així que si no hi sóc i si cal alguna decissió important, sou lliures de prendre-la vosaltres solets.
Au, salut!
Au, salut!

Weis! miraculosament apareixo xD. Bé, suposo que hi anire pero, al final el plan es acabar al new park com sempre?? :'( Que jo no se jugar al ddr!!! xD. Be, ja direu algo.
Al zurich com sempre? Digueu una hora fixa i, siusplau, petiso, arriba d'hora
(t'ho havia de dir).
Adeeeeeeeeeeeeeu!!!
P.D: no cal tanta organitzacio x una kdd. Es diu lloc i hora, ho penges, i ja vindra gent. No crec (o aixi ho hem fet sempre) que calgui una confirmacio exacta amb uns quants dies d'antelacio...Ara ja nomes ens faltaria passar llista quan arribessim al lloc... xD. Apa, adeu!
Al zurich com sempre? Digueu una hora fixa i, siusplau, petiso, arriba d'hora

Adeeeeeeeeeeeeeu!!!
P.D: no cal tanta organitzacio x una kdd. Es diu lloc i hora, ho penges, i ja vindra gent. No crec (o aixi ho hem fet sempre) que calgui una confirmacio exacta amb uns quants dies d'antelacio...Ara ja nomes ens faltaria passar llista quan arribessim al lloc... xD. Apa, adeu!
-
Una pregunta de la kdd jove: des de quina i fins a quina edat considereu que seria? Crec que es una cosa molt relativa...
Adeu!
Adeu!
-
- Entrades: 2106
- Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
- Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Jo crec que, malgrat sigui una 'quedada jove', tothom hi és benvingut.Sake ha escrit:Una pregunta de la kdd jove: des de quina i fins a quina edat considereu que seria? Crec que es una cosa molt relativa...
Adeu!

-
Osti, ara aixo va en funcio dels carnets de La Caixa? xD
Adeeu!
Adeeu!
-
- Entrades: 2106
- Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
- Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Sake ha escrit:Osti, ara aixo va en funcio dels carnets de La Caixa? xD

Be...deixant de banda els carnets i d'altres coses, al final es fa la kdd o no?