Una furgoneta conduïda per un nen a la falda del seu pare atropella dues octogenàries a Puigcerdà
I un paràgraf que detalla el succeït:
Segons els Mossos d'Esquadra, tot apunta que el nen va pitjar l'accelerador a fons sense voler, per la qual cosa el vehicle va anar contra un banc on hi havia assegudes dues dones de 80 i 87 anys. El pare, que portava el nen a la falda, no va poder rectificar l'acció del seu fill.
Jo no tinc ni idea perquè encara no tinc fills (cotxe sí), però els que en teniu algun de 7 anys o més em podeu diu si un nen de 7 anys a la falda de son pare arriba als pedals???
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Una de les moltes frases mítiques d'en Josep Lluís Núñez, la dels "llambordins".
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Una parida més, del Minoria Absoluta a Rac1; a mi m'ha fet ...