Algú li interressa? És totalment nou, el vaig comprar ahir pel meu germà.
El preu el podem pactar, em va costar 60€ (a la voluntat, que es diu).
Algú li interessa?
Salut!
Gerard
i si dius que era per un regal i ha resultat que n'hi han regalat dos? a l'igual no et tornen els diners però et fan un 'val' o algo... (a no ser que algú te'l vulgui comprar clar)huGas.cat ha escrit:No crec que ho facin... Si no hi ha una raó com ara que estigués tarat o algo, no ho crec.
Sí, però el problema és que està obert (sense plàstic, etc).extintor ha escrit:i si dius que era per un regal i ha resultat que n'hi han regalat dos? a l'igual no et tornen els diners però et fan un 'val' o algo... (a no ser que algú te'l vulgui comprar clar)
Prrrrrrrrr....Ayu ha escrit:Mmmm.... teòricament si el tens desprecintat te'l poden canviar per un igual, contant que no funcioni i tal. La pregunta és... si canvies un joc perquè no funciona i te'n donen un igual, te'l donen precintat? Si és així, només cal que el canviïs una segona vegada i ja està XD
Sí? És així de fàcil, no hi ha trampa ni res?Uzu ha escrit:sempre pots anar als game, que et compren els jocs usats. si és relativament nou, et donaran uns 40€.
i bé, 40>0.