Uzu ha escrit:sisi, es un clasic de quan ho poses al google xDDD
Bueno, el més fort és que no ho he trobat buscant "Petiso" al google, ho he trobat buscant assassins en serie a la Wikipèdia.
Bueno, tot té una explicació... ahir mirava un capítol de Porca Misèria i l'Àlex deia que el patró del seu valer era un tal
Ted Bundy. Llavors en Pere es preguntava de què li sonava aquest nom. Em va picar la curiositat i em pensava que es tractava de l'
Al Bundy, el de Casats i amb fills i buscant al Google, he vist que en Ted Bundy era un assassí en sèrie (fins i tot hi ha una pel·lícula, per això és famós). He anat a parar a la Wikipèdia i la meva curiositat ha fet que em posés a buscar biografies d'assassins en sèrie (per veure si encaixaven amb la meva) i he acabat trobant a un tal
Cayetano Santos Godino, que es veu que es feia dir "el Petiso Orejudo".
El que no posa a la biografia és que en realitat és un avantpassat del fundador d'aquesta web, que sembla ser que no té cap altra intenció que no sigui la de buscar víctimes d'una forma fàcil i anònima. Amb internet els assassins no busquen les seves víctimes, creen forums on les víctimes van cap a ells i així poden triar i remenar tan com volen.
I fins aquí, Lo temps.