T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#61

Entrada Autor: bipub » ds. març 01, 2008 18:33

Uzu ha escrit:evidentment, amb millor personatge em referia a personatge com a tal, no que m'agradi o no eh? xD
en ben es un cabron, pero sempre té un as a la maniga i prepara tot per a que li surti com li convé
El que passa, és que això den Ben crec que és una mica perillòs. Com al final no ens ho lliguin bé tot plegat tans asos a la màniga i tantes sortides nosé si ens convenceran, eh. Perquè com diu una amiga meva... és molt fàcil plantejar preguntes i enigmes, però no és tan fàcil que la resposta sigui més interessant i sorprenent.



Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#62

Entrada Autor: Laithenea » ds. març 01, 2008 19:12

bipub ha escrit: El que passa, és que això den Ben crec que és una mica perillòs. Com al final no ens ho lliguin bé tot plegat tans asos a la màniga i tantes sortides nosé si ens convenceran, eh. Perquè com diu una amiga meva... és molt fàcil plantejar preguntes i enigmes, però no és tan fàcil que la resposta sigui més interessant i sorprenent.
Això és el que més por em fa de lost. Que després d'anys quedant-me bocabadada davant la tele (o l'ordinador més aviat), fent-me preguntes i esperant una resposta, quan arribi al final m'endugui una decepció. Espero que no sigui així però...

Pel qua fa a en Ben doncs sí que sembla que ho té tot planejat i està clar que sap com aconseguir que la gent fagi el que ell vol però no me'n refio ni un pèl ! El que tots volem saber és com s'ho fa per tenir tanta informació i mitjans de transport illa-resta del món. Fins que no m'ho expliquin prefereixo ser prudent amb aquest.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#63

Entrada Autor: Linus » ds. març 01, 2008 20:51

laietta ha escrit:Això és el que més por em fa de lost. Que després d'anys quedant-me bocabadada davant la tele (o l'ordinador més aviat), fent-me preguntes i esperant una resposta, quan arribi al final m'endugui una decepció. Espero que no sigui així però...
Potser aquest és el principal misteri de la sèrie. :mrgreen:
Imatge


Suec
Entrades: 173
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:49
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#64

Entrada Autor: Suec » dg. març 02, 2008 17:57

Hola!

A l'episodi 4x04 (Eggtown) en Jack al judici diu:
Solo 8 de nosotros sobrevivimos al accidente
Pensaba que era un error del subtitulad, però realment diu "Only eight of us survive the crash"....

Llavors de quin accident parla? La resta de la declaració si que (al menys m'ho sembla) fa referéncia al accident del vol 815....

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#65

Entrada Autor: Linus » dg. març 02, 2008 18:11

Suec ha escrit:Hola!

A l'episodi 4x04 (Eggtown) en Jack al judici diu:
Solo 8 de nosotros sobrevivimos al accidente
Pensaba que era un error del subtitulad, però realment diu "Only eight of us survive the crash"....

Llavors de quin accident parla? La resta de la declaració si que (al menys m'ho sembla) fa referéncia al accident del vol 815....
La veritat, jo no t'ho sé dir. Potser va mentir o... :mrgreen:
El que sí que he trobat és el perquè l'episodi 4x04 es va dir 'Eggtown'.
No és cap spoiler, però ho poso en aquest format per si algú no ho vol saber. :mrgreen:
[hide]És una refèrencia doble: primer pels ous que li prepara en Locke al Ben (força clar) i l'altra per 'l'embaràs' de Kate, ja que en anglès òvul és egg :)[/hide]
Imatge

Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#66

Entrada Autor: bipub » dg. març 02, 2008 18:34

Suec ha escrit:
Llavors de quin accident parla? La resta de la declaració si que (al menys m'ho sembla) fa referéncia al accident del vol 815....

Ostres, jo crec que simplement menteix. En Jack parla del seu accident però seguint la versió que diuen o els fan dir com a Oceanic Six. Insisteixo en què hi ha algú que els fa mentir o que no voen explicar res de l'illa. A més de dir que només van sobreviure 8 (els dos que falten crec que diu que van morir alla o algo) també diu que la Kate els va salvar a tots i que va ser una heroina. Jo vaig pensar que en Jack ho deia per fer un favor a la Kate en el judici. Es veia que mentia no? No m'havia plantejat que hi pogués haver algun altre accident.
Clar que després del capítol d'aquesta setmana pot ser que els seus records hagin estat alterats en el canvi de temps o el que sigui.

Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#67

Entrada Autor: Laithenea » dg. març 02, 2008 18:40

Suec ha escrit:Hola!

A l'episodi 4x04 (Eggtown) en Jack al judici diu:
Solo 8 de nosotros sobrevivimos al accidente
Pensaba que era un error del subtitulad, però realment diu "Only eight of us survive the crash"....

Llavors de quin accident parla? La resta de la declaració si que (al menys m'ho sembla) fa referéncia al accident del vol 815....
Jo diria que és part de la història/mentida que expliquen quan els rescaten. Que l'avió es va estavellar al mar, que només vuit d'ells van sobreviure - entre ells en Jack malferit - , que la Kate va ser qui va "guiar" el grup.... suposo que expliquen que dos d'ells van morir mentre estaven a l'illa. Cap al final de l'episodi quan la Kate i en Jack estan al parking si no ho recordo malament ella li diu alguna cosa com : " t'ho he sentit dir tantes vegades (referint-se al que ha dit al judici) que començo a pensar que t'ho creus". Està clar que es van inventar una gran trola , el que jo voldria saber es perquè...


Suec
Entrades: 173
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:49
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#68

Entrada Autor: Suec » dl. març 03, 2008 10:44

laietta ha escrit:Jo diria que és part de la història/mentida que expliquen quan els rescaten. Que l'avió es va estavellar al mar, que només vuit d'ells van sobreviure - entre ells en Jack malferit - , que la Kate va ser qui va "guiar" el grup.... suposo que expliquen que dos d'ells van morir mentre estaven a l'illa. Cap al final de l'episodi quan la Kate i en Jack estan al parking si no ho recordo malament ella li diu alguna cosa com : " t'ho he sentit dir tantes vegades (referint-se al que ha dit al judici) que començo a pensar que t'ho creus". Està clar que es van inventar una gran trola , el que jo voldria saber es perquè...
Clar, si l'avió està al fons del mar, alguna cosa tenen de dir per explicar que feien en una illa.
Però si els han rescatat d'una illa.... de quina? ja que a "l'illa que tots coneixem" no s'hi pot arribar, diguem, per metodes normals, i en cas de que s'hi pugui arribar, com explicar tot el que hi ha?

Avatar de l’usuari

barenaked
Entrades: 198
Membre des de: dj. ago. 30, 2007 22:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#69

Entrada Autor: barenaked » dl. març 03, 2008 18:37

Arribo tard i amb poc temps, però és que a partir d'ara no tindré gaire temps per passar per TotsRucs... comença un semestre frenètic per mi, pràctiques a una escola i assignatures de la uni, així que casi que em donaria de baixa l'adsl, però no... ho deixaré tot conectadet encara q no hi sigui ;)

De tota manera, volia gastar uns minuts del meu poc temps per deixar clar que per mi...

EL CAPÍTOL 4x05 La Constant HA ESTAT EL MILLOR CAPÍTOL QUE HE VIST DE LOST, DE TOTES LES TEMPORADES!!!!

i recalco: per mi!

I ho és per molts motius, que tampoc tinc temps d'enumerar, però m'ha fet plorar, m'ha fet vibrar d'emoció, m'ha il·lusionat...
  • Pel que fa a les teories i resolucions de les incògnites de l'illa és un capítol que ens ha aportat molta cosa, però a més...
  • El capítol, per si sol, ens explica una història genial, i MOLT BEN EXPLICADA. I em refereixo, no solament al guió, sinó també a...
  • El tractament audiovisual, el montatge, l'edició, els "planos" (LA MILLOR ESCENA DE SÈRIE TELEVISIVA QUE HE VIST...[hide]ÉS LA TRUCADA FINAL ENTRE EL DESMOND I LA PENNY, tall rere tall, paraula a paraula...[/hide]BRUTAL! que emocionant!!!)
  • I l'actuació de Henry Ian Cusick fent de Desmond és magnífica... per mi és un actor brillant, un dels millors de la sèrie :D
I no es broma eh, el capítol em va emocionar :oops:
Que torni la millor ràdio nordamericana...

Volem... "WKRP In Cincinnati"!!!


Suec
Entrades: 173
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:49
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#70

Entrada Autor: Suec » dc. març 05, 2008 14:20

Si, es un episodi molt bó...

Per cert, a la subasta, venen un llibe que era de l'únic supervivent d'un vaixell que es deia "La roca Negra" ....


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#71

Entrada Autor: Uzu » dc. març 05, 2008 23:31

flipo, els subs que vaig pillar posava perla negra... massa pirates del caribe i massa poc listenings...

Avatar de l’usuari

barenaked
Entrades: 198
Membre des de: dj. ago. 30, 2007 22:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#72

Entrada Autor: barenaked » dj. març 06, 2008 0:12

Ep company, jo des que van recomanar per aquí els subs en català, que m'espero a que surtin... ESTAN DE FÀBULA!!! M'agradaria contactar amb els que els fan, per felicitar-los, però no sé com fer-ho! xD
Fragment extret dels subtítols en català del capítol 4x05 de LOST (per Wololo i Stru)
[...]
"La roca negra" va sortir de Porshmouth, Anglaterra, el 22 de Març de 1845, en una missió comercial amb el regne de Siam, però
va ser perduda en el mar.
L'únic objecte conegut d'aquest viatge és el diari del primer comandant del vaixell, que va ser trobat entre objectes de pirates
a l'illa de Sant Marie, Madagascar, set anys després. El contingut d'aquest diari mai no s'ha fet públic... ni és conegut per ningú
tret de la família del propietari, Tovard Hanso.
Obrim la subhasta 2-3-4-2 a 150.000 lliures.
[...]
Que torni la millor ràdio nordamericana...

Volem... "WKRP In Cincinnati"!!!


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#73

Entrada Autor: Uzu » dj. març 06, 2008 9:28

juas, ja deia jo que em sonava el cognom de hanso...
recordeu uns videos de fa un temps?...sobre els secrets de dharma i tal?...
la fundació hanso va ser la que va financiar a dharma... que lol xD

Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#74

Entrada Autor: Txus » dj. març 06, 2008 12:18

A mi també m'agradaria contactar amb ells. Com ja s'ha dit, en el petit món del subtitulat en català, l'habitual és les contínues errades ortogràfiques, lèxiques i gramaticals. En canvi aquests subtítols puc dir que són perfectes. Un nick "wololo" em sona de fa anys d'haver-lo llegit al 3xl, i l'altre "The Dark Passenger" ha de ser un fan de Dexter amb aquest nick :D
Imatge

Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

Re: T4 Lost... a ritme USA!!! (conté/anirà contenint spoilers!)

#75

Entrada Autor: bipub » dj. març 06, 2008 20:10

Aquest tal Alvar Hanso efectivament està implicat amb tot el rotllo aquet de la Hanso Fundation que va formar part sobretot de la Lost Experience, el joc que van fer sobretot a la primera temporada i del qual tot i que n'he sentit parlar molt mai he volgut llegir gaire perquè hi ha massa material i no m'hi vull pas embolicar. A la sèrie hi han fet poques referències però suposo que ja ens ho aniran explicant. Us envio el link de la Lostpedia per si hi voleu fer una llegida, jo torno a dir... només he fet una lectura en veritcal perquè em fa moooolta mandra.

http://es.lostpedia.com/wiki/Alvar_Hanso

Respon