Sobre la mida dels arxius

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso


Autor del tema
yukinasan
Entrades: 67
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 19:56
Status: Desconnectat

Sobre la mida dels arxius

#1

Entrada Autor: yukinasan » ds. març 28, 2020 13:04

Hola,

No sé si a gaires de vosaltres us passa, però quan em vull descarregar una pel·lícula de Totsrucs em trobo que ocupa un colló (amb perdó) i no me la puc baixar perquè no m'hi cap ni a l'ordinador ni enlloc.

Trobo molt bé que pengeu pel·lícules amb tant bona qualitat, feu una feina fantàstica i us ho agraeixo molt, però no podríeu penjar també una versió que no ocupi tant pels que som pobres i no tenim ordinadors d'última generació amb discs durs de capacitat infinita? :oops:

Gràcies!




Tenebres
Entrades: 73
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 10:39
Status: Desconnectat

Re: Sobre la mida dels arxius

#2

Entrada Autor: Tenebres » dv. maig 15, 2020 22:45

Hola!

Només una puntualització, l'espai no té res a veure amb un ordinador d'última generació. A dia d'avui hi ha disc durs 1TB (1000GB aprox) per 45euros que funcionen en ordinadors MOLT antics, crec que si vols realment gaudir compartint seria una molt bona opció comprar-ne algun. Ben segur que el podràs instal·lar al teu ordinador i si no ho saps fer aquí t'ajudarem.

Salut!

Avatar de l’usuari

kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Re: Sobre la mida dels arxius

#3

Entrada Autor: kivar » dg. maig 17, 2020 21:10

M'unisc a la petició de yukinasan.
Una versió SD o MicroHD per als que no tenim tant de lloc, o tvs antigues que no suporten els últims còdecs.
El problema és l'espai, obviament, però també heu de tenir en conte que hi ha molta gent que no mira les pel·lícules a l'ordinador. I si no tens una TV smart de última generació, no es repoduixen moltes d'elles.
Crec que yukinasan espera alguna solució viable, i potser no és la resposta més adient dir-li a algú... "Si no tens espai, doncs compra't un disc dur...".
És com la resposta que em van fer a mi per privat que me n'anara a cagar...
Gràcies de tota manera per l'atenció...

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Sobre la mida dels arxius

#4

Entrada Autor: r5004 » dl. maig 18, 2020 8:21

Tens raó, hi ha gent que no pot, o no vol, o que gasta els seus diners en coses més importants que en comprar tecnologia actual (com dius, discos durs o SmartTv). Però ens esteu demanant més feina, i per tant, més del nostre temps lliure i més diners (i no vull una paga o una donació, aquesta és una feina desinteressada al meu entendre). En aquesta web, quants ripejadors "habituals" hi ha? No arribem a 4 gats. Deixant fora la gent que penja coses de tant en tant, som 3 (la naroatna, l'Adrià05 i jo).
Sé que fins hi tot puc ser pesat, però insisteixo: Hi hauria d'haver gent disposada a fer ripejos de menys qualitat i menys pes dels ripejos "Ultra-Full-Hd-4K" que fem. Hi ha guies a Internet, es pot preguntar. Ningú neix sabent ripejar. Jo fa anys, volia guardar coses que feien per la tele (una de les coses que em va impulsar a entrar en aquest món va ser poder guardar Star Trek, la original, en català), i què vaig fer? Comprar-me un Siemens m740, un disc dur, i començar a llegir i preguntar.

En resum, que ja "m'enrollo": Fa falta gent.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: Sobre la mida dels arxius

#5

Entrada Autor: Adrià05 » dl. maig 18, 2020 9:30

Hi ha una cosa que ningú ha comentat i que em sembla interessant. Hi ha l'opció de comprar-se un compte de Google Drive il·limitat per 3-4€ i fer-lo servir com a HDD. Puges el material allà i l'esborres del PC. Si el vols tornar a veure? Tres opcions:
- si tens una SmarTV o un SmartBox TV (n'hi ha per 40€, que és el què jo tinc), et poses un addon de GDrive de Kodi i pots veure les pelis de manera online. Això sí, la qualitat és bastant reduïda però, segons el què llegeixo, això no us hauria d'importar.
- mirar-ho online directament des del PC (el mateix GD té una opció per reproduir-ho com si fos YouTube. El mateix que lo del Kodi pero al PC) i llavors si tens HDMI (o l'antic) connectar-ho a la TV (portava anys i anys mirant pelis i series amb PC+HDMI+TV fins que no vaig estalviar i comprar l'SmartBoxTV i un USB).
- tornar-ho a baixar quantes vegades vulguis.

I això us serveix per tot. Per sèries de 200MB fins a pelis de 20GB. Però, sobretot, no compartiu links. Quan algú denuncia un arxiu, t'esborren el compte complet (abans d'esborrar-te'l t'avisen, per si vols fer còpies).

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Sobre la mida dels arxius

#6

Entrada Autor: r5004 » dl. maig 18, 2020 11:29

Ja sé que no hi ha cap solució perfecte i que veig pegues en tot, però en el moment que deixes de pagar aquests 3-4€ (al mes, suposo) doncs se t'acaba això de veure coses des del núvol. Personalment m'agrada molt més tenir les coses guardades en un calaix, que al núvol. Encara que prefereixo un núvol de Google o Microsoft, a un de Mega o Mediafire. L'altre pega és "la de sempre", la connexió: Si tens fibra cap problema, però si tens adsl o connexió limitada (per Gb, com el 4G o satèl·lit), doncs l'invent ja no va tant bé.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: Sobre la mida dels arxius

#7

Entrada Autor: Adrià05 » dl. maig 18, 2020 12:09

Bé, jo em referia als que et donen comptes G-Suite (normalment comptes .edu). Pagues un cop i ja. Però has de triar bé quin proveïdor agafes.

Està clar que si ho fas de manera legal et costarà molt més i serà mensual.


Tenebres
Entrades: 73
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 10:39
Status: Desconnectat

Re: Sobre la mida dels arxius

#8

Entrada Autor: Tenebres » dl. maig 18, 2020 12:10

kivar ha escrit:
dg. maig 17, 2020 21:10
Crec que yukinasan espera alguna solució viable, i potser no és la resposta més adient dir-li a algú... "Si no tens espai, doncs compra't un disc dur...".
El teu problema es diferent al seu. Ell té un problema d'espai, i la solució més adient des del meu punt de vista és comprar-se un disc dur(si et pots pagar l'internet, et pots pagar un disc dur de 50 euros).
Es la solució més viable que hi veig. De veritat creus que és més viable fer N versions de cada release personalitzada per cadascú que comprar-se un disc dur? :lol:
kivar ha escrit:
dg. maig 17, 2020 21:10
Una versió SD o MicroHD per als que no tenim tant de lloc, o tvs antigues que no suporten els últims còdecs.
Aquest és el teu problema, espai i tv antiga.USB / Disc dur + smartBox (com bé ha dit l'Adrià) servirien per solucionar-lo.

De vegades penso que pretens que els demés s'adaptin a tu quan el que cal penso es que tu també facis l'esforç d'adaptar-te a l'actualitat i als demés.
I més quan les solucions que hi ha a dia d'avui no superen els 100 euros... (SmartBox + USB/Disc dur) que si, son calers però les aficions o necessitats de vegades no son pas gratis saps?

Avatar de l’usuari

kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Re: Sobre la mida dels arxius

#9

Entrada Autor: kivar » dl. maig 18, 2020 16:39

Doncs no vull que us adapteu per mi. Jo ja m'he adaptat i me les descarregue d'altre web.
He escrit per que vegeu que no es problema meu únicament, i que als que us diuen que hi ha un problema l'engegueu a pastar fang... és la solució més fàcil.
Adapta't a l'actualitat, o menja't una mxxda... ha sigut el que he entés jo...

Avatar de l’usuari

kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Re: Sobre la mida dels arxius

#10

Entrada Autor: kivar » dl. maig 18, 2020 16:42

I la vostra solució passa sempre per gastar diners.

Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: Sobre la mida dels arxius

#11

Entrada Autor: Adrià05 » dl. maig 18, 2020 20:33

I què fas amb els BD on graves les pelis? Els robes? xD Tot, absolutament tot, passa per gastar-se diners.

Ja et van demostrar en un missatge una mica "graciós" que estalviaves més comprant HDD's de 4-8TB que amb mil BD's. Així que en comparació te n'estàs gastant tu més amb BD's i pelis de 3GB que jo amb un Drive il·limitat i pelis d'11GB. Jo ja fa temps que no gasto ni un cèntim en guardar els meus projectes i el que m'interessa.

I aquí no s'engega a ningú a pastar fang a no ser que falti el respecte ;)


racer21
Entrades: 3
Membre des de: dl. jul. 31, 2017 7:09
Status: Desconnectat

Re: Sobre la mida dels arxius

#12

Entrada Autor: racer21 » dl. maig 18, 2020 21:20

kivar ha escrit:
dl. maig 18, 2020 16:39
Doncs no vull que us adapteu per mi. Jo ja m'he adaptat i me les descarregue d'altre web.
He escrit per que vegeu que no es problema meu únicament, i que als que us diuen que hi ha un problema l'engegueu a pastar fang... és la solució més fàcil.
Adapta't a l'actualitat, o menja't una mxxda... ha sigut el que he entés jo...
Tu mateix ho has dit, "adapta't a l'actualitat, o menja't una merda". I el mateix t'ho pot dir Charles Darwin, els que no s'adapten desapareixen de la faç de la terra. En aquest cas podem dir el mateix amb els que tenen la teva mentalitat (que no se en què es basa per començar, i suposant que molta més gent com tu té aquest pensament explica com la mitjana d'IQ d'Espanya és patètic, en fi) desapareixen d'aquesta mena de fòrums. Encara que en aquest cas es veu que aquesta espècie de persones han trobat un nou hàbitat, pàgines similars a animeflv.net.
Suposo que no fa falta que torni a fer una altra classe de matemàtiques, perquè suposo que ja hauràs aprovat primària a aquestes altures. Tot i així, fem un petit repàs:
Blu-Ray: 27,56€/GB HDD: 26,95€/GB

27,56-26,95=0,61€/GB més car surten els BD-R


Autor del tema
yukinasan
Entrades: 67
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 19:56
Status: Desconnectat

Re: Sobre la mida dels arxius

#13

Entrada Autor: yukinasan » dl. maig 18, 2020 21:34

Gràcies Kivar, ets l'únic que m'ha entès.
De fet, les pelis ja me les baixo fa temps d'altres llocs perquè d'aquí m'és impossible, només documentals. Si tingués calers per comprar-me més disc durs, smart tvs, ordinadors potents o núvols, ja em compraria les pelis directament. N'hi ha que no ens podem permetre tot això, no em baixo les coses per gust.

Abans em sembla que sí que feien versions SD, no sé per què les van deixar de fer.

Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: Sobre la mida dels arxius

#14

Entrada Autor: Adrià05 » dl. maig 18, 2020 21:52

yukinasan ha escrit:
dl. maig 18, 2020 21:34
Abans em sembla que sí que feien versions SD, no sé per què les van deixar de fer.
Suposo que el col·laborador que feia SD va marxar, perquè jo sempre que he pogut les he fet en HD.

I bé, al 2024 l'SD desapareixerà. Així que és una bona raó per anar passant-se a l'HD, encara que no siguin les meves aportacions.


lizgon
Entrades: 101
Membre des de: dl. des. 18, 2017 19:29
Status: Desconnectat

Re: Sobre la mida dels arxius

#15

Entrada Autor: lizgon » dt. maig 19, 2020 9:38

Imatge

Respon