Elinks TotsRucs de cop...

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
yuyu112
Entrades: 154
Membre des de: dl. set. 09, 2019 9:53
Status: Desconnectat

Elinks TotsRucs de cop...

#1

Entrada Autor: yuyu112 » dl. feb. 24, 2020 22:52

Hola,

crec que algú ja ho va apuntar, però no he sabut trobar-ne la resposta.

Quan vull descarregar-me una sèrie completa, amb tots els capítols de múltiples temporades, he de clicar un per un... Coneixeu si hi ha cap aplicació / extensió que pugui obrir tots els eD2K de cop?

Moltes gràcies per avançat i que Déu us obsequiï amb pocs fills i molts intents!

Salut!


INDESINENTER


lizgon
Entrades: 101
Membre des de: dl. des. 18, 2017 19:29
Status: Desconnectat

Re: Elinks TotsRucs de cop...

#2

Entrada Autor: lizgon » ds. feb. 29, 2020 13:26

a vegades seleccionant la url de l'elink l'emule ja el detecta, però ho he provat ara i no ho feia, et puc dir una manera però és una mica enrevessada, potser algú altre coneix una manera senzilla però com que ningú t'ha respost et dic la meva manera. Per exemple amb els enllaços d'aqui:

viewtopic.php?f=2&t=20893

primer de tot fer Ctrl+U, o el que és el mateix, veure el codi font de la pàgina.

T'apareixerà una finestra com aquesta, selecciones tot el text (amb Ctrl +A) i el copies, després l'enganxes a la barra del navegador, on indica la fletxa vermella
Imatge



després el copies d'allà altre cop i l'enganxes en un document word, quan el tens al document word vas a edició-->cerca

Imatge


s'obrirà una finestra i has de seleccionar les caselles que estan marcades en groc i posar aquest text perquè el busqui:

Codi: Selecciona’ls tots

ed2k://|file|*|/
Imatge


copies el text que t'ha cercat i te'n vas a l'emule, allà vas a l'opció d'eines--->enganxa enllaços eD2K
Imatge


T'apareixerà una finestra emergent i allà i enganxes el text copiat i després cliques a descarrega
Imatge

i ja tindràs tots els eD2K carregats a la cua de l'emule i llestos per a ser descarregats

Imatge


Espero que et serveixi, no és tan fàcil com donar-li a un botó però serveix pel que t'interessa, si algú coneix una manera més senzilla que la digui


Autor del tema
yuyu112
Entrades: 154
Membre des de: dl. set. 09, 2019 9:53
Status: Desconnectat

Re: Elinks TotsRucs de cop...

#3

Entrada Autor: yuyu112 » dg. març 08, 2020 17:43

Ostres,

moltes gràcies pel tutorial!

Ho provaré, a veure si m'estalvio clicks... Tot i que ja he clicat a tots els Quèquicom's... :lol:
INDESINENTER

Avatar de l’usuari

ElliotAlderson
Entrades: 17
Membre des de: dt. gen. 14, 2020 20:14
Status: Desconnectat

Re: Elinks TotsRucs de cop...

#4

Entrada Autor: ElliotAlderson » ds. març 21, 2020 20:25

Jo gaste l'extensió de chrome "Link Klipper" https://chrome.google.com/webstore/deta ... hkkchiekoo.

La qual et baixa tots els enllaços de la pagina en un arxiu txt.


Permalac
Entrades: 4
Membre des de: dl. abr. 10, 2023 0:07
Status: Desconnectat

Re: Elinks TotsRucs de cop...

#5

Entrada Autor: Permalac » dl. abr. 10, 2023 8:44

Jo em vaig fer un script per descarregar tot lo d'infantil.
Es aqui : https://github.com/joanmarcriera/totsrucs-ed2k

Us farà falta una mica de python per fer-lo al vostre gust.

Respon