(Petició) Rantaro (Nintama Rantarō) en català al canal BTV a partir del 20 d'abril de 2019

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
lizgon
Entrades: 101
Membre des de: dl. des. 18, 2017 19:29
Status: Desconnectat

(Petició) Rantaro (Nintama Rantarō) en català al canal BTV a partir del 20 d'abril de 2019

#1

Entrada Autor: lizgon » dj. abr. 11, 2019 17:58

Imatge
Hola, he creat aquest tema perquè el proper dia 20 d'abril a BTV s'emet l'anime Rantaro (1993-2018), Nintama Rantarō o Rantarō the Ninja Boy (Japó). És una gran oportunitat per capturar els àudios i poder fer una release nova i de millor qualitat que l'existent en un altre fòrum, que ja té uns anys, i el més important aconseguir capturar els episodis que no es van poder capturar en el seu moment!! Malauradament aquest canal no es rep en tot el territori català, per tant només aquells que visquin a Barcelona o voltants podran sintonitzar-lo i capturar-lo (si poden i volen fer-ho és clar) podeu consultar si rebeu aquest canal a la següent web: http://www.tdt1.com/canales-barcelona/

Us deixo amb l'opening en català:

https://www.youtube.com/watch?v=vT76c38Nv4U

L'EMISSIÓ COMENÇA EL PROPER DISSABTE 20 D'ABRIL A BTV DE 08:30 A 09:25h

Podeu seguir la programació del canal en el següent enllaç: https://beteve.cat/programacio-setmanal/
Imatge




Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: (Petició) Rantaro (Nintama Rantarō) en català al canal BTV a partir del 20 d'abril de 2019

#2

Entrada Autor: Ferriol » dj. abr. 11, 2019 19:43

Ok, programat (no sé si seran de nous o són una repetició, jo en tinc uns quants gravats de juny de 2018)
S'ha m'acumula la feia tinc tots els Lmn's Aventures en el Micromón també capturats...

PD: per cert i ja que poses la captura de btv, algú sap perquè no em surten les fletxes per mourem endavant amb els horaris, hem pensava que era un problema de disseny del web (quan el van canviar) però ja veig que soc jo.... :?
Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: (Petició) Rantaro (Nintama Rantarō) en català al canal BTV a partir del 20 d'abril de 2019

#3

Entrada Autor: Adrià05 » dj. abr. 11, 2019 19:57

Ferriol ha escrit:
dj. abr. 11, 2019 19:43
Ok, programat (no sé si seran de nous o són una repetició, jo en tinc uns quants gravats de juny de 2018)
S'ha m'acumula la feia tinc tots els Lmn's Aventures en el Micromón també capturats...
Jo els capturaré i els pujaré tal qual sense ripejar. Si algún dia apareixen DVD o bons TVRips japonesos, ja farem V2. No crec que valgui la pena ripejar-los.


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: (Petició) Rantaro (Nintama Rantarō) en català al canal BTV a partir del 20 d'abril de 2019

#4

Entrada Autor: Ferriol » dv. abr. 12, 2019 7:32

Adrià05 ha escrit:
dj. abr. 11, 2019 19:57

Jo els capturaré i els pujaré tal qual sense ripejar.
Molt bé, et faig de suplent :wink:
Salut i sort
Imatge


Autor del tema
lizgon
Entrades: 101
Membre des de: dl. des. 18, 2017 19:29
Status: Desconnectat

Re: (Petició) Rantaro (Nintama Rantarō) en català al canal BTV a partir del 20 d'abril de 2019

#5

Entrada Autor: lizgon » dv. abr. 12, 2019 8:31

Moltes gràcies Adrià05 i moltes gràcies Ferriol!
Ferriol ha escrit:
dj. abr. 11, 2019 19:43
Ok, programat (no sé si seran de nous o són una repetició, jo en tinc uns quants gravats de juny de 2018)
S'ha m'acumula la feia tinc tots els Lmn's Aventures en el Micromón també capturats...

PD: per cert i ja que poses la captura de btv, algú sap perquè no em surten les fletxes per mourem endavant amb els horaris, hem pensava que era un problema de disseny del web (quan el van canviar) però ja veig que soc jo.... :?
Oh també has estat capturant Lmn's Aventures en el Micromón que bé! Aquesta són 52 episodis de 13 minuts i l'acabaran d'emetre aquest cap de setmana i llavors ja començen amb Rantaro.

Sobre això que dius de la web no et puc ajudar gaire, jo no he vist aquest canvi de disseny, només conec l'actual, i sempre m'han aparegut les fletxes, només et puc dir que des del mòbil no m'apareixen i es fa completament inútil consultar la programació, se'm veu així:
Imatge

Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: (Petició) Rantaro (Nintama Rantarō) en català al canal BTV a partir del 20 d'abril de 2019

#6

Entrada Autor: Adrià05 » dv. abr. 12, 2019 10:01

L’EPG del TDT normalment sol estar actualitzada, amb el títol del capítol i el número de capítol. No em preocuparia massa per com surti a la web.


Autor del tema
lizgon
Entrades: 101
Membre des de: dl. des. 18, 2017 19:29
Status: Desconnectat

Re: (Petició) Rantaro (Nintama Rantarō) en català al canal BTV a partir del 20 d'abril de 2019

#7

Entrada Autor: lizgon » ds. abr. 20, 2019 15:48

l'Adrià05 els està capturant i pujant a un canal de Telegram, deixo l'enllaç: Imatge

En Ferriol per la seva banda també els captura.

Moltes gràcies a tots dos!

Respon