[e2dk] IX Gala Premis Gaudí de l'Acadèmia del Cinema Català 2017

Còmics, llibres, jocs, etc.

Moderador: Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

[e2dk] IX Gala Premis Gaudí de l'Acadèmia del Cinema Català 2017

#1

Entrada Autor: naroatna » ds. feb. 04, 2017 17:23

IX Gala Premis Gaudí de l'Acadèmia del Cinema Català (2017)
DVBrip català per naroatna
Imatge
Imatge
Imatge
L'Auditori Fòrum-CCIB acollirà la IX edició dels Premis Gaudí de l'Acadèmia del Cinema Català. Un espai que rebrà prop de 2.000 convidats.

La gala -una producció de l'Acadèmia del Cinema Català, Santa Mandra Produccions i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA)- es podrà seguir en directe i en "prime time" diumenge, 29 de gener, a TV3. A TV3, després del "Telenotícies Vespre", amb els comentaris d'Àlex Gorina i Ismael Martín.

La cerimònia, dirigida per Lluís Danés, la conduirà l'actor Bruno Oro. El guió, a càrrec de Pau Escribano i Oriol Jara, reflectirà la situació del sector i l'esperança de futur. En el transcurs de la gala, l'actor Josep Maria Pou rebrà el Premi Gaudí d'Honor-Miquel Porter per la seva trajectòria.

Trenta-dues produccions de les setanta-quatre inscrites enguany han estat nominades en alguna de les vint-i-dues categories dels Premis Gaudí. "El rei borni", "La propera pell", "Les amigues de l'Àgata" i "Tots els camins de Déu" opten al Gaudí a la millor pel·lícula. El Gaudí a millor direcció es decidirà entre Albert Serra, Isaki Lacuesta i Isa Campo, Juan Antonio Bayona i Marc Crehuet. "La propera pell", "100 metros" i "Un monstre em ve a veure" encapçalen el rànquing de les nominacions als premis del cinema català.
Imatge
Les nominacions:
Les nominades als Premis Gaudí 2017 amb coproducció o col·laboració de TV3

Amb 14 nominacions: "La propera pell" - Millor pel·lícula en llengua catalana, direcció, guió, actriu femenina (Emma Suárez), actor masculí, (Àlex Monner), direcció producció, direcció artística, actriu secundària (Greta Fernández), actor secundari (Sergi López), muntatge, música original, foto, so i maquillatge i perruqueria.

Amb 11 nominacions: "100 metros" - Millor pel·lícula en llengua no catalana, guió, direcció producció, actriu secundària (Alexandra Jiménez), actriu secundària (Clara Segura), actor secundari (Bruno Bergonzini), actor secundari (David Verdaguer), actor secundari (Karra Elejalde), efectes visuals, so i maquillatge i perruqueria.

Amb 8 nominacions: "El rei borni" - Millor pel·lícula en llengua catalana, direcció, guió, actriu femenina (Betsy Túrnez), actriu femenina (Ruth Llopis), actor masculí, (Alain Hernández), actor masculí (Miki Esparbé) i direcció d'art.

Amb 7 nominacions: "La mort de Lluís XIV" - Millor pel·lícula en llengua no catalana, direcció, direcció artística, muntatge, fotografia, vestuari i maquillatge i perruqueria.

Amb 3 nominacions: "Cerca de tu casa" - Millor actriu secundària (Adriana Ozores), música i so.

Amb 3 nominacions: "The chosen / El elegido" - Millor música, vestuari i efectes visuals.

Amb 2 nominacions: "Callback" - Millor pel·lícula en llengua no catalana i guió.

Amb 1 nominació: "Contratiempo" - Millor muntatge

Pel·lícules Documentals: "Bigas x Bigas" - Bigas Luna, "Priorat" - David Fernández de Castro i "Sexe, maraques i chihuahues" - Diego Mas Trelles

Pel·lícules per a televisió : "Ebre, del bressol a la batalla" - Roman Parrado, "Fassman, l'increïble home radar" - Joaquim Oristrell, "La Xirgu" - Sílvia Quer i "Laia" - Lluís Danés
Imatge
Guardonades - IX Premis Gaudí
Millor Pel·lícula
LA PROPERA PELL
Dirigida per Isaki Lacuesta i Isa Campo, escrita per Isa Campo, Isaki Lacuesta i Fran Araújo i produïda per Corte y Confección de Películas, La Termita Films, Sentido Films i Bord Cadre Films

Millor Pel·lícula en llengua no catalana
A MONSTER CALLS (UN MONSTRE EM VE A VEURE)
Dirigida per Juan Antonio Bayona, escrita per Patrick Ness i produïda per A Monster Calls AIE, Telecinco Cinema, Apaches Entertainment i Películas La Trini

Millor Direcció
Juan Antonio Bayona per A MONSTER CALLS (UN MONSTRE EM VE A VEURE)

Millor Guió
Isa Campo, Isaki Lacuesta i Fran Araújo per LA PROPERA PELL

Millor Protagonista Femenina
Emma Suárez per LA PROPERA PELL

Millor Protagonista Masculí
Eduard Fernández per EL HOMBRE DE LAS MIL CARAS

Millor Direcció de Producció
Sandra Hermida per A MONSTER CALLS (UN MONSTRE EM VE A VEURE)

Millor Pel·lícula Documental
ALCALDESSA
Dirigida per Pau Faus, escrita per Pau Faus i Ventura Durall i produïda per Nanouk Films

Millor Curtmetratge
TIMECODE
Dirigit per Juanjo Giménez, escrit per Juanjo Giménez i Pere Altimira i produït per Nadir Films

Millor Pel·lícula per a Televisió
EBRE, DEL BRESSOL A LA BATALLA
Dirigida per Roman Parrado, escrita per Eduard Sola i produïda per Setmàgic Audiovisual, Televisió de Catalunya i Enciende TV

Millor Pel·lícula d'Animació
OZZY
Dirigida per Alberto Rodríguez i Nacho La Casa, escrita per Juan Ramón Ruiz de Somavía i produïda per Arcadia Motion Pictures, Pachacamac Films AIE, Capitán Araña i BD Animation

Millor Direcció Artística
Eugenio Caballero per A MONSTER CALLS (UN MONSTRE EM VE A VEURE)

Millor Actriu Secundària
Alexandra Jiménez per 100 METROS

Millor Actor Secundari
Karra Elejalde per 100 METROS

Millor Muntatge
Jaume Martí i Bernat Vilaplana per A MONSTER CALLS (UN MONSTRE EM VE A VEURE)

Millor Música Original
Sílvia Pérez Cruz per CERCA DE TU CASA

Millor Fotografia
Oscar Faura per A MONSTER CALLS (UN MONSTRE EM VE A VEURE)

Millor Vestuari
Nina Avramovic per LA MORT DE LOUIS (LA MORT DE LLUÍS XIV)

Millor So
Oriol Tarragó, Peter Glossop i Marc Orts per A MONSTER CALLS (UN MONSTRE EM VE A VEURE)

Millors Efectes Visuals
Félix Bergés, Pau Costa, David Martí i Montse Ribé per A MONSTER CALLS (UN MONSTRE EM VE A VEURE)

Millor Maquillatge i Perruqueria
Marion Vissac i Antoine Mancini per LA MORT DE LOUIS (LA MORT DE LLUÍS XIV)

Millor Pel·lícula Europea
ELLE
Dirigida per Paul Verhoeven, escrita per David Birke i produïda per SBS Productions, Twenty Twenty Vision Filmproduktion, France 2 Cinéma i Entre Chien et Loup. França, Alemanya i Bèlgica
Dades tècniques del ripeig:
Durada: 2h 21 minuts
Mida: 1,57 Gb
Codec video: XviD 1.2.2 (1452 kbps)
Resolució: 704 x 396 px (aspect ratio 1,78:1)
Àudio: Mp3, 128 CBR, 48000Hz, joint estèreo.


Premis Gaudí de l'Acadèmia del Cinema Català IX (29.01.2017) (DVBrip català per naroatna)(TotsRucs.cat).avi


Imatge

Moltes gràcies!

Respon