La Botiga dels Horrors

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Respon

Autor del tema
Archiduque
Entrades: 4
Membre des de: dt. nov. 15, 2016 12:16
Status: Desconnectat

La Botiga dels Horrors

#1

Entrada Autor: Archiduque » dt. nov. 15, 2016 12:25

Bon dia a tota la comunitat!

Sóc un usuari de Tarragona i fa temps tenia gravada en VHS l'emissió que va fer TV3 de "La Botiga dels Horrors" (Frank Oz, 1986). La primera emissió va ser el 29/12/1996, d'acord amb la fitxa de la CCMA. Resulta que he perdut la cinta i m'agradaria saber si algú té alguna còpia de la versió catalana. El doblatge el va produir TV3, per tant no s'ha comercialitzat en cap DVD.

Moltes gràcies!!



Avatar de l’usuari

veixinacalenta
Entrades: 387
Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
Ubicació: República catalana
Status: Desconnectat

Re: La Botiga dels Horrors

#2

Entrada Autor: veixinacalenta » dt. nov. 15, 2016 15:55

Bon dia. Jo no la tinc, però ho demanaré a un que potser sí. Ja te'n direm quelcom.
De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.

Avatar de l’usuari

veixinacalenta
Entrades: 387
Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
Ubicació: República catalana
Status: Desconnectat

Re: La Botiga dels Horrors

#3

Entrada Autor: veixinacalenta » dt. nov. 15, 2016 16:07

No tens pas més cintes d'aquella època? Hi ha moltes pel·lícules bones que la TVC va doblar i emetre, però no s'han emès mai més. Si ens poguessis fer una llista amb el que tinguis...
Jo em comprometo a cercar versions amb un vídeo més bo i acoblar-hi el teu àudio. Si vols, envia'm un privat. El film que vols ja te l'he demanat. Vejam què passa. Salut!
Per exemple, jo vaig al darrere d'aquesta:
Camins de glòria (Paths of Glory)
Direcció: Stanley Kubrick
Intèrprets: Kirk Douglas
Primera emissió TV3:
19/06/1996
De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.


Autor del tema
Archiduque
Entrades: 4
Membre des de: dt. nov. 15, 2016 12:16
Status: Desconnectat

Re: La Botiga dels Horrors

#4

Entrada Autor: Archiduque » dc. nov. 16, 2016 13:53

Bones! Merci!

Em temo que no, fa temps vam fer neteja de les cintes VHS gravades, perquè la majoria ja les teníem en DVD o en còpies (tinc moltes de les de Disney a l'ordinador, si vols). Suposo que la de la Botiga dels Horrors la devíem llençar llavors sense adonar-nos-en... La que dius no l'hem tingut mai, diria.

Merci per tot! Ja em diràs quelcom! Si me n'assabento d'algú que tingui la de Kubrick, te'n dic alguna cosa!

Avatar de l’usuari

veixinacalenta
Entrades: 387
Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
Ubicació: República catalana
Status: Desconnectat

Re: La Botiga dels Horrors

#5

Entrada Autor: veixinacalenta » dc. nov. 16, 2016 16:14

Encara no m'han contestat. Tan bon punt en sàpiga res, ja t'ho diré.
De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.

Avatar de l’usuari

veixinacalenta
Entrades: 387
Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
Ubicació: República catalana
Status: Desconnectat

Re: La Botiga dels Horrors

#6

Entrada Autor: veixinacalenta » dj. nov. 17, 2016 18:16

Noi, no hi ha hagut sort. Però em diuen que n'hi ha una versió VOSC compartida sempre. Si t'interessa...
De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.


Autor del tema
Archiduque
Entrades: 4
Membre des de: dt. nov. 15, 2016 12:16
Status: Desconnectat

Re: La Botiga dels Horrors

#7

Entrada Autor: Archiduque » dv. nov. 18, 2016 12:27

Ostres... Merci, però les imatges en sí són fàcils de trobar. M'interessava la versió doblada. Moltes gràcies igualment per tot!! :) :) :)

Avatar de l’usuari

kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Re: La Botiga dels Horrors

#8

Entrada Autor: kivar » ds. nov. 26, 2016 18:28

Deuries haver-la compartit mentre la tenies i tindries còpia digital assegurada.
Ara ja no s'hi pot fer res.
Veixinacalenta, jo tinc pelis gravades als anys 90. Jo no sé ripejar. Si vols et passo les VHS.
Privat.

Avatar de l’usuari

veixinacalenta
Entrades: 387
Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
Ubicació: República catalana
Status: Desconnectat

Re: La Botiga dels Horrors

#9

Entrada Autor: veixinacalenta » dg. nov. 27, 2016 9:52

kivar ha escrit:Deuries haver-la compartit mentre la tenies i tindries còpia digital assegurada.
Ara ja no s'hi pot fer res.
Veixinacalenta, jo tinc pelis gravades als anys 90. Jo no sé ripejar. Si vols et passo les VHS.
Privat.
T'he contestat amb un privat. I gràcies per l'oferiment!
De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.


SkywalkerAND
Entrades: 4
Membre des de: dg. oct. 24, 2010 18:32
Status: Desconnectat

Re: La Botiga dels Horrors

#10

Entrada Autor: SkywalkerAND » dc. nov. 30, 2016 7:17

Bones

Espero ajudar una mica, ja que aquesta peli la tenia en VHS i la vaig digitalitzar en el seu moment (no en tinc cap més en VHS antic que no s'hagi publicat ja...)
L'he pssat a mp4 i pujat a mega, per tal que tothom que vulgui l'agafi i, si vol, pugui fer un muntatge una mica més decent que un VHSRip ;)

https://mega.nz/#!v9Jj2AbL!c7be-_hufzFK ... io-2yRFRoE

Fins ara!


Autor del tema
Archiduque
Entrades: 4
Membre des de: dt. nov. 15, 2016 12:16
Status: Desconnectat

Re: La Botiga dels Horrors

#11

Entrada Autor: Archiduque » dl. des. 12, 2016 19:41

SkywalkerAND ha escrit:Bones

Espero ajudar una mica, ja que aquesta peli la tenia en VHS i la vaig digitalitzar en el seu moment (no en tinc cap més en VHS antic que no s'hagi publicat ja...)
L'he pssat a mp4 i pujat a mega, per tal que tothom que vulgui l'agafi i, si vol, pugui fer un muntatge una mica més decent que un VHSRip ;)

https://mega.nz/#!v9Jj2AbL!c7be-_hufzFK ... io-2yRFRoE

Fins ara!
Déu meu!!! La tens!! Està sencereta i tot! Moltíssimes gràcies, no saps què feliç m'has fet!! Moltíssimes gràcies, de veritat, te'n dec una de grossa!


godowk
Entrades: 449
Membre des de: dg. gen. 27, 2013 13:23
Status: Desconnectat

Re: La Botiga dels Horrors

#12

Entrada Autor: godowk » dc. des. 14, 2016 20:04

Archiduque ha escrit:
SkywalkerAND ha escrit:Bones

Espero ajudar una mica, ja que aquesta peli la tenia en VHS i la vaig digitalitzar en el seu moment (no en tinc cap més en VHS antic que no s'hagi publicat ja...)
L'he pssat a mp4 i pujat a mega, per tal que tothom que vulgui l'agafi i, si vol, pugui fer un muntatge una mica més decent que un VHSRip ;)

https://mega.nz/#!v9Jj2AbL!c7be-_hufzFK ... io-2yRFRoE

Fins ara!
Déu meu!!! La tens!! Està sencereta i tot! Moltíssimes gràcies, no saps què feliç m'has fet!! Moltíssimes gràcies, de veritat, te'n dec una de grossa!
Jo m'ofereixo fer una versió en mkv [m1080p] emprant l'àudio que acabes de compartir. Això si, potser la tinc de cara al febrer. Que ja no tinc temps com abans!!

Avatar de l’usuari

kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Re: La Botiga dels Horrors

#13

Entrada Autor: kivar » dl. gen. 23, 2017 10:47

Si vols et deixo MALSON A ELM STREET 3 i EL NOU MALSON, si interessa. Una salutació amic.

Avatar de l’usuari

veixinacalenta
Entrades: 387
Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
Ubicació: República catalana
Status: Desconnectat

Re: La Botiga dels Horrors

#14

Entrada Autor: veixinacalenta » dc. gen. 25, 2017 20:17

Kivar, xiquet, em pots respondre el privat que et vaig enviar... el 27 de novembre passat? Gràcies.
De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.


godowk
Entrades: 449
Membre des de: dg. gen. 27, 2013 13:23
Status: Desconnectat

Re: La Botiga dels Horrors

#15

Entrada Autor: godowk » dl. gen. 30, 2017 23:01


Respon