[ed2k] Doctor Who (1963) (sèrie clàssica)

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

Avatar de l’usuari

Autor del tema
veixinacalenta
Entrades: 388
Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
Ubicació: República catalana
Status: Desconnectat

[ed2k] Doctor Who (1963) (sèrie clàssica)

#1

Entrada Autor: veixinacalenta » dc. ago. 17, 2016 11:45

DOCTOR WHO
DVDRip 688 x 516 Per Veixinacalenta
còdec DivX


Imatge
Doctor Who és indiscutiblement la sèrie de ciència ficció més influent de tots els temps juntament amb Star Trek. Posseeix el Rècord Guiness a la sèrie de ciència ficció més duradora de tots els temps, ja que va començar la seva emissió l'any 1963. La sèrie original va ser cancel·lada l'any 1989, però una nova sèrie, que encara s'emet avui dia, va veure la llum l'any 2005. Aquesta nova sèrie es troba disponible en català fins la seva sisena temporada. Malgrat això, la sèrie original ha tingut una difusió pràcticament nul·la per part de les televisions espanyoles i, en extensió, catalanes. I és que doblar una sèrie que ha durat 26 anys ininterrompudament pot suposar llençar la casa per la finestra per a algunes cadenes públiques com TV3, però molt menys costa traduir-ne cada capítol amb una mica d'amor per aquesta gran sèrie. Per això n'iniciem la subtitulació. Haig de dir que la idea de fer-ho i els primers subtítols són del company AndreuMB. Jo m'encarrego del muntatge i de millorar una mica la mala qualitat d'aquests primers episodis.

La història de Doctor Who comença quan dos professors de l'escola Coal Hill de Londres, Anglaterra, es troben encuriosits per l'estrany comportament d'una de les seves alumnes, la Susan Foreman. La investiguen i segueixen fins a casa seva, on descobreixen que viu en una nau espacial anomenada T.A.R.D.I.S i coneixen el seu avi, el misteriós Doctor, un Senyor del Temps procedent d'un altre planeta. Des d'aquí, seguim les aventures del Doctor i totes les persones que l'acompanyen durant els seus viatges en l'espai i en el temps, resolent misteris en temps passats com l'antiga Roma, l'Amèrica precolonitzada, les colònies angleses medievals o enfrontant-se a perillosos enemics com els Daleks, els Ciberhumans, els Sontaran, els Sirulians i un llarg etcètera.
I amb l'episodi 04 es clou el primer serial. Aquests 4 episodis componen el primer serial (01). A partir d'ara anirem penjant els episodis del segon serial (02) que dura set episodis.
Imatge
Segon serial (02): The Daleks
Aquests 7 episodis tenen una resolució variable: alguns de 640 x 480, d'altres de 720x 544 píxels.
El còdec utilitzat és XviD.

Episodi 01: The Dead Planet
Doctor Who clàssic episodi 01x02x01 (The Daleks - The Dead Planet) [VOSC] DVDRip XviD Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi

Episodi 02: The Survivors
Doctor Who clàssic episodi 01x02x02 (The Daleks - The Survivors) [VOSC] DVDRip XviD Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi

Episodi 03: The Scape
Doctor Who clàssic episodi 01x02x03 (The Daleks - The Scape) [VOSC] DVDRip XviD Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi

Episodi 04: The Ambush
Doctor Who clàssic episodi 01x02x04 (The Daleks - The Ambush) [VOSC] DVDRip XviD Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi

Episodi 05: The Expedition
Doctor Who clàssic episodi 01x02x05 (The Daleks - The Expedition) [VOSC] DVDRip XviD Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi

Episodi 06: The Ordeal
Doctor Who clàssic episodi 01x02x06 (The Daleks - The Ordeal) [VOSC] DVDRip XviD Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi

Episodi 07: The Rescue
Doctor Who clàssic episodi 01x02x07 (The Daleks - The Rescue) [VOSC] DVDRip XviD Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi



Comencem el quart serial 04 que porta per títol Marco Polo i es compon de 7 episodis.
Malauradament no és possible veure'l de forma “normal”. Marco Polo és el primer i d'un dels casos més greus dels episodis perduts de la sèrie clàssica. N'ha sobreviscut si més no l'àudio! Tenim només reconstruccions, que són bàsicament un seguit de captures, d'imatges fixes, dels episodis. L'àudio és allò que marca els temps. S'hi incorporen els subtítols del so anglès i, paral·lelament, la traducció d'una mena d'explicacions escrites que ajuden a comprendre l'episodi. Tal com s'ha explicat de bon començament en aquest primer episodi (EL SOSTRE DEL MÓN), la traducció d'aquestes explicacions s'hi afegeix en forma de subtítol, però en cursiva i subratllada.
Millor no es pot arranjar. A tota la xarxa no hi ha cap altra alternativa. Confiem que s'entendran aquests 7 episodis.
Imatge

Imatge

Doctor Who clàssic episodi 01x04x01 (Marco Polo - The Roof of the World) [VOSC] DVDRip H264 Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi

El segon episodi (02) del serial Marco Polo es titula The Singing Sands (La sorra cantadora).

Doctor Who clàssic episodi 01x04x02 (Marco Polo - The Singing Sands) [VOSC] DVDRip H264 Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi

El tercer episodi (03) del serial Marco Polo es titula Five Hundred Eyes (Cinc-cents ulls).

Doctor Who clàssic episodi 01x04x03 (Marco Polo - Five Hundred Eyes) [VOSC] DVDRip H264 Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi

El quart episodi (04) porta per títol The Wall of Lies (El mur de les mentides).

Doctor Who clàssic episodi 01x04x04 (Marco Polo - The Wall of Lies) [VOSC] DVDRip H264 Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi

El cinquè episodi (05) porta per títol The Ride from Shang-Tu (El genet de Xanadú).

Doctor Who clàssic episodi 01x04x05 (Marco Polo - The Ride from Shang-Tu) [VOSC] DVDRip H264 Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi

El sisè episodi (06) porta per títol Mighty Kublai Khan (El gran Kublai Khan).

Doctor Who clàssic episodi 01x04x06 (Marco Polo - Mighty Kublai Khan) [VOSC] DVDRip H264 Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi

El setè episodi (07) porta per títol Assassin at Peking (Assassí a Pequín).

Doctor Who clàssic episodi 01x04x07 (Marco Polo - Assassin at Peking) [VOSC] DVDRip H264 Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi

Encetem un nou serial, The Keys of Marinus, que consta de 6 episodis.

Imatge

El primer episodi porta per títol The Sea of Death (El mar de la mort):

Imatge

Doctor Who clàssic episodi 01x05x01 (The Keys of Marinus - The Sea of Death) [VOSC] DVDRip XviD Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi

El segon episodi porta per títol The Velvet Web (La teranyina de vellut):

Doctor Who clàssic episodi 01x05x02 (The Keys of Marinus - The Velvet Web) [VOSC] DVDRip XviD Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi

El tercer episodi porta per títol The Screaming Jungle (La jungla dels crits)
i el quart The Snows of Terror (Les neus del terror):

Doctor Who clàssic episodi 01x05x03 (The Keys of Marinus - The Screaming Jungle) [VOSC] DVDRip XviD Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi

Doctor Who clàssic episodi 01x05x04 (The Keys of Marinus - The Snows of Terror) [VOSC] DVDRip XviD Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi

I aquests són els dos darrers episodis: El cinquè porta per títol Sentence of Death (Sentència de mort)
i el sisè The Keys of Marinus (Les claus de Marinus):

Doctor Who clàssic episodi 01x05x05 (The Keys of Marinus - Sentence of Death) [VOSC] DVDRip XviD Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi

Doctor Who clàssic episodi 01x05x06 (The Keys of Marinus - The Keys of Marinus) [VOSC] DVDRip XviD Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Imatge

Els Asteques és el títol del següent serial, que consta de sis episodis. És la primera vegada que una part del serial és filmada al Centre de Televisió de la BBC, molt millor que els estudis on va començar la sèrie. Una altra cosa que cal ressaltar és que aquests 4 episodis pesen uns 300 MB. i, per tant, d'una qualitat un xic millor.
El Doctor i els seus companys de viatge arriben al Mèxic del segle XV, època de la civilització asteca. Els asteques es pensen que la Barbara és la reencarnació d'una deessa.

Imatge

The Temple of Evil (El temple del mal)

Doctor Who clàssic episodi 01x06x01 (The Aztecs - The Temple of Evil) [VOSC] DVDRip XviD Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi

The Warriors of Death (Els guerrers de la mort)

Doctor Who clàssic episodi 01x06x02 (The Aztecs - The Warriors of Death) [VOSC] DVDRip XviD Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi

The Bride of Sacrifice (La núvia del sacrifici)

Doctor Who clàssic episodi 01x06x03 (The Aztecs - The Bride of Sacrifice) [VOSC] DVDRip XviD Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi

The Day of Darkness (El dia de la foscor)

Doctor Who clàssic episodi 01x06x04 (The Aztecs - The Day of Darkness) [VOSC] DVDRip XviD Per AndreuMB - Veixinacalenta.avi
veixinacalenta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 21, 2016 17:25, en total s’ha editat 16 vegades.


De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.

Avatar de l’usuari

AndreuMB
Entrades: 4
Membre des de: dt. ago. 16, 2016 21:41
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Doctor Who (sèrie clàssica)

#2

Entrada Autor: AndreuMB » dc. ago. 17, 2016 21:44

Hola. Primer de tot, gràcies per a tots els que gaudireu de la meva traducció per donar-li sentit a la meva feina desinteressada. Recordeu que tots aquells als que us agradi la sèrie, sapigueu anglès i volgueu col·laborar amb el projecte, podeu contactar amb mi per tal d'assignar-vos algun/s capítol/s a traduir en concret. Tota aportació és benvinguda.

Després, recentment he descobert que una porció important de la sèrie ha estat, de fet, oficialment doblada al català per TV3 i emesa en el seu moment.Cal destacar que són temporades que corresponen al que possiblement és el Doctor més estimat de tota la sèrie original (Tom Baker). Actualment ja hi ha un fil en aquest forum dedicat a la recuperació d'aquests episodis, però es troba aparentment en punt mort. I en fi... Generalment no crec en aquestes coses, però, ara per ara, crec que és la única cosa en la que podem creure per tal de recuperar aquests episodis. He iniciat una recollida de firmes a Change.org per demanar a TV3 que re-emeti aquests episodis (juntament amb els episodis doblats de la sèrie nova, que ja estan disponibles a internet en la nostra llengua).

https://www.change.org/p/tv3-firmes-per ... m=copyLink

De nou, no espero aconseguir res amb això, però, a no ser que un de nosaltres es fiqui en algun magatzem de cintes de TV3 i en robi els capítols, és la millor opció que tenim per a tornar a veure al nostre estimat Quart Doctor parlant en català.
AndreuMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 18, 2016 1:00, en total s’ha editat 1 vegada.
L'espai: L'última frontera.
Aquests són els viatges de la nau estel·lar Enterprise, en missió permanent d'explorar mons nous i desconeguts, cercant noves formes de vida i noves civilitzacions, penetrant on no ha estat mai ningú.

Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Doctor Who (sèrie clàssica)

#3

Entrada Autor: Adrià05 » dc. ago. 17, 2016 23:09

Gràcies! :o

I firmo ara mateix :D

Avatar de l’usuari

Autor del tema
veixinacalenta
Entrades: 388
Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
Ubicació: República catalana
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Doctor Who (sèrie clàssica)

#4

Entrada Autor: veixinacalenta » dj. ago. 18, 2016 12:39

AndreuMB ha escrit:Hola. Primer de tot, gràcies per a tots els que gaudireu de la meva traducció per donar-li sentit a la meva feina desinteressada. Recordeu que tots aquells als que us agradi la sèrie, sapigueu anglès i volgueu col·laborar amb el projecte, podeu contactar amb mi per tal d'assignar-vos algun/s capítol/s a traduir en concret. Tota aportació és benvinguda.

Després, recentment he descobert que una porció important de la sèrie ha estat, de fet, oficialment doblada al català per TV3 i emesa en el seu moment.Cal destacar que són temporades que corresponen al que possiblement és el Doctor més estimat de tota la sèrie original (Tom Baker). Actualment ja hi ha un fil en aquest forum dedicat a la recuperació d'aquests episodis, però es troba aparentment en punt mort. I en fi... Generalment no crec en aquestes coses, però, ara per ara, crec que és la única cosa en la que podem creure per tal de recuperar aquests episodis. He iniciat una recollida de firmes a Change.org per demanar a TV3 que re-emeti aquests episodis (juntament amb els episodis doblats de la sèrie nova, que ja estan disponibles a internet en la nostra llengua).

https://www.change.org/p/tv3-firmes-per ... m=copyLink

De nou, no espero aconseguir res amb això, però, a no ser que un de nosaltres es fiqui en algun magatzem de cintes de TV3 i en robi els capítols, és la millor opció que tenim per a tornar a veure al nostre estimat Quart Doctor parlant en català.
Bé, no hi ha manera, amb la TVC. Jo vaig penjar aquí la sèrie Els Borja, emesa per TV3 al començament de les seves emissions. A la xarxa hi havia 9 dels 10 episodis. Els vaig escriure demanant l'episodi que faltava: NO. Els vaig tornar a escriure demanant només l'àudio, el doblatge: NO. Encara avui hi ha aquell episodi en anglès (i sense subtitular, que d'anglès no en sé gaire, i amb l'estil de l'anglès del 1500 encara menys). És picar ferro fred.
Tanmateix, AndreuMB, et veuries en cor de fer-ne els subtítols? No disposo de la versió escrita dels diàlegs, seria a partir d'escoltar-los del capítol que no ha estat mai traduït. Durada aproximada de 50 min.
De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
veixinacalenta
Entrades: 388
Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
Ubicació: República catalana
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Doctor Who (sèrie clàssica)

#5

Entrada Autor: veixinacalenta » dj. ago. 18, 2016 18:01

De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.

Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Doctor Who (sèrie clàssica)

#6

Entrada Autor: Adrià05 » dj. ago. 18, 2016 18:18

Allà només hi treballen negats, només fan que dir-te "Gràcies per contactar amb nosaltres" esquivant totes les coses que demano/consulto (ho veig un pel insultant)... Ara, potser hi ha sort i algun dia ho pugen a Netflix.

Gràcies pel 2n! Recomano que editis el post principal perquè no es vagin perdent els ed2k pel camí :D

Avatar de l’usuari

Autor del tema
veixinacalenta
Entrades: 388
Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
Ubicació: República catalana
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Doctor Who (sèrie clàssica)

#7

Entrada Autor: veixinacalenta » dj. ago. 18, 2016 18:52

D'acord! Si es veuen millor... Ara l'hi afegeixo.
De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.

Avatar de l’usuari

bgta
Entrades: 79
Membre des de: dt. set. 21, 2010 1:16
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Doctor Who (1963) (sèrie clàssica)

#8

Entrada Autor: bgta » dl. ago. 22, 2016 1:07

Moltisimes gracies!

Soc fan del doctor desde ven petit que al veia a tv3 amb el Tom Baker, m'alegra veure que la "jovenalla" descobreix ,gracies a la nova serie, que ja la van fer per aqui en els 80 quan tv3 apostava per la qualitat i l' innovació

em cau la llagrimeta i tot!

seria brutal que algu tingues els audios en algun VHS perdut de aquella època mítica i es pugues fer un muntatge, però crec que serà quasi impossible

felicitar el veixinacalenta i AndreuMB per la tasca titànica que s'ha embarcat, felicitats en serio que son mes de 50 anys de series.

Jo com a bon friki i diogenes digital que soc ja la tinc tota en angles, baixat de un torrent de mes de 200 GB.. per tant si fos possible incloure el *.srt solt en les descarregues enlloc de tot el video amb els subt incrustats estaria eternament agraït


reitero el meu agraïment a veixinacalenta i AndreuMB per aquesta release

i si voleu algu que col·labori traduint subtituls estaria encatat de col·laborar en la traducció dels eps
I si esl a temporada del Baker que crec recordar que comenén en la Season 12 fins las 18... docns millor :D_

Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Doctor Who (1963) (sèrie clàssica)

#9

Entrada Autor: Adrià05 » dl. ago. 22, 2016 11:46

Gràcies pels últims!

Avatar de l’usuari

AndreuMB
Entrades: 4
Membre des de: dt. ago. 16, 2016 21:41
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Doctor Who (1963) (sèrie clàssica)

#10

Entrada Autor: AndreuMB » dl. ago. 22, 2016 20:00

bgta ha escrit:Moltisimes gracies!

Soc fan del doctor desde ven petit que al veia a tv3 amb el Tom Baker, m'alegra veure que la "jovenalla" descobreix ,gracies a la nova serie, que ja la van fer per aqui en els 80 quan tv3 apostava per la qualitat i l' innovació

em cau la llagrimeta i tot!

seria brutal que algu tingues els audios en algun VHS perdut de aquella època mítica i es pugues fer un muntatge, però crec que serà quasi impossible

felicitar el veixinacalenta i AndreuMB per la tasca titànica que s'ha embarcat, felicitats en serio que son mes de 50 anys de series.

Jo com a bon friki i diogenes digital que soc ja la tinc tota en angles, baixat de un torrent de mes de 200 GB.. per tant si fos possible incloure el *.srt solt en les descarregues enlloc de tot el video amb els subt incrustats estaria eternament agraït


reitero el meu agraïment a veixinacalenta i AndreuMB per aquesta release

i si voleu algu que col·labori traduint subtituls estaria encatat de col·laborar en la traducció dels eps
I si esl a temporada del Baker que crec recordar que comenén en la Season 12 fins las 18... docns millor :D_
Si estàs interessat en els .SRTs, tinc tots els disponibles fins ara (sense corregir la ortografia ni la gramàtica, cal dir, ja que és una de les feines que fa en Veixinacalenta). Te'n penjo els enllaços de MEGA.

An Unearthly Child:
https://mega.nz/#!FUAAgJbI!n2vF_rJGBukV ... j7WbPoCwRo
The Cave of Skulls:
https://mega.nz/#!pYRWnSrb!hqj7SVkABpYM ... C79mbVK9Ws
The Forest of Fear:
https://mega.nz/#!MFpmHLyB!KUV1-uOnJTD7 ... DCRlFDcgiA
The Firemaker:
https://mega.nz/#!IMYAjZiY!OW1eTRvsVHNn ... W3-GGydIQs
The Dead Planet (encara no publicat):
https://mega.nz/#!9ZYjHLwS!CCebhm3z0uOZ ... v3Nvn2zQpk

Tot i així, jo et recomanaria descarregar la versió amb el subtítol integrat. No només per les correccions, que ja són un gran què, sinó perquè és possible que la sincronització no vagi tant bé com hauria d'anar. Si tens paciència d'anar-ho canviant tu a mitja reproducció, tots teus xD

I t'agraeixo la felicitació. Coses com aquesta dónen sentit, com a mínim per a mi, a la nostra feina. Si estàs disposat a col·laborar en la traducció d'algun serial, ara mateix estic treballant en el dels Daleks, el Veixinacalenta en el de Inside the Spaceship i un altre amic està fent Marco Polo. Si t'ofereixes a traduir The Keys of Marinus, fes-m'ho saber i acceptarem encantats la teva col·laboració :wink:
L'espai: L'última frontera.
Aquests són els viatges de la nau estel·lar Enterprise, en missió permanent d'explorar mons nous i desconeguts, cercant noves formes de vida i noves civilitzacions, penetrant on no ha estat mai ningú.


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Doctor Who (1963) (sèrie clàssica)

#11

Entrada Autor: lupinsansei » dl. ago. 22, 2016 20:20

Sobre la sèrie en català que es va emetre a finals dels 80 a TV3, vaig fer un recopilatori dels capítols en un altre post:

http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=14&t=9501

Van emetre un total de 50 capítols.
Una pregunta a qui va veure la sèrie i la pugui recordar: sabrieu dir-me qui va ser l'actor de doblatge que li va donar veu al Doctor? Es que sent els 80... i TV3... només em podria imaginar a un jove Joan Pera donant-li veu. El tenien molt explotat a aquest home jajajaja

Avatar de l’usuari

Autor del tema
veixinacalenta
Entrades: 388
Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
Ubicació: República catalana
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Doctor Who (1963) (sèrie clàssica)

#12

Entrada Autor: veixinacalenta » dt. ago. 23, 2016 11:19

Per a en bgta:
L'Andreu diu: Si estàs interessat en els .SRTs, tinc tots els disponibles fins ara (sense corregir l'ortografia ni la gramàtica, cal dir, ja que és una de les feines que fa en Veixinacalenta).
Però s'ha descuidat d'afegir-hi que no estan sincronitzats. En un privat ja et vaig oferir una solució millor. Mira els teus missatges.
De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Doctor Who (1963) (sèrie clàssica)

#13

Entrada Autor: Ferriol » dc. ago. 24, 2016 8:49

lupinsansei ha escrit: Una pregunta a qui va veure la sèrie i la pugui recordar: sabrieu dir-me qui va ser l'actor de doblatge que li va donar veu al Doctor? Es que sent els 80... i TV3... només em podria imaginar a un jove Joan Pera donant-li veu. El tenien molt explotat a aquest home jajajaja
Hola,
Segons el web http://www.eldoblatge.com/
Actor....................................Doblador
CHRISTOPHER ECCLESTON.......XAVIER FERNÁNDEZ El Doctor (Temp. 1)
DAVID TENNANT...................CARLES DI BLASI El Doctor (Temp. 2 i 3)
Salut i sort
Imatge


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Doctor Who (1963) (sèrie clàssica)

#14

Entrada Autor: lupinsansei » dc. ago. 24, 2016 13:13

Hola Ferriol
Bé, jo preguntava sobre el 4t Doctor, l'actor Tom Baker. Per això deia allò de "sent els 80..." si algú ho recordava. No he trobat cap fitxa de l'època a El doblatge, per això preguntava.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
veixinacalenta
Entrades: 388
Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
Ubicació: República catalana
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Doctor Who (1963) (sèrie clàssica)

#15

Entrada Autor: veixinacalenta » dc. ago. 31, 2016 16:45

veixinacalenta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 10, 2016 15:47, en total s’ha editat 3 vegades.
De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.

Respon