Teniu iPod? Quin?
-
luarmi
Autor del tema - Entrades: 68
- Membre des de: dv. nov. 09, 2007 21:13
- Ubicació: Com el Vallès no hi ha res
- Status: Desconnectat
Teniu iPod? Quin?
Començo aquesta enquesta....
és simple curiositat... però potser estaria bé fer-la per saber si valdria la pena obrir un espai per pujar videos o coses varies relacionades amb els iPods...
S'accepten comentaris...
Començo jo: iPod classic 80 gb color blanc
Salut!
és simple curiositat... però potser estaria bé fer-la per saber si valdria la pena obrir un espai per pujar videos o coses varies relacionades amb els iPods...
S'accepten comentaris...
Començo jo: iPod classic 80 gb color blanc
Salut!
-
huGas.cat
- Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
Jo vaig llegir que en properes actualitzacions d'Apple els mòbils "preparats" no anirien bé, o alguna cosa per l'estil. Bé, de fet, no sé si les actualitzacions van soles o tu els hi dones permís x actualitzar-se.xordi ha escrit:Si, alguns venedors els venen "preparats" per poder funcionar en tot el món.
I també vaig sentir que a França els venen lliures, el que passa és que no sé si es venen lliures "legals" o lliures "hackejats".
Salut!
Gerard

Ja Gerard! Al fer noves versions de firmware els Iphone es tornen a "bloquejar", però pots triar si actualitzar o no quan estàs al Itunes. Però segur que els que treballen per hackejar l'Iphone s'hi posen i en setmanes ja hi ha el nou firmware hackejat i preparat per posar en Iphones debloquejats.huGas.cat ha escrit:Jo vaig llegir que en properes actualitzacions d'Apple els mòbils "preparats" no anirien bé, o alguna cosa per l'estil. Bé, de fet, no sé si les actualitzacions van soles o tu els hi dones permís x actualitzar-se.![]()
I també vaig sentir que a França els venen lliures, el que passa és que no sé si es venen lliures "legals" o lliures "hackejats".
Salut!
Gerard
Jo vaig llegir que a Andorra en venien de lliures "hackejats" però per preus desorbitats.
-
Ran
- Entrades: 336
- Membre des de: dj. nov. 09, 2006 14:59
- Ubicació: Pla de l'Estany
al final me compraran un ipod per reis!!
volia el classic però al final serà el nano de 8 gb (negre)
aprofito el post d'ipods perquè tinc un dubte.... la meva pregunta és: és cert que la web d'apple tarda setmanes a enviar el producte?
és que el volia comprar per la web però una amiga m'ha dit que està bastant malament, i si no el demano per allà segurament aniré al corteinglés que sé segur que hi són (si no s'han acabat vaja)
adéeeu
volia el classic però al final serà el nano de 8 gb (negre)
aprofito el post d'ipods perquè tinc un dubte.... la meva pregunta és: és cert que la web d'apple tarda setmanes a enviar el producte?
és que el volia comprar per la web però una amiga m'ha dit que està bastant malament, i si no el demano per allà segurament aniré al corteinglés que sé segur que hi són (si no s'han acabat vaja)
adéeeu