[Ed2k] El Cor de la Ciutat

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

Avatar de l’usuari

ajoyagua
Entrades: 477
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
Ubicació: Valencia
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#736

Entrada Autor: ajoyagua » ds. nov. 29, 2014 22:57

Nurieta28 ha escrit:Merci, ajoyagua, si, vaig fent neteja, però de totes maneres el tècnic se'l va endur per això, i al poc de tornar-me'l ho continuava fent... No sé que coi li passa, però mentre tiri... :P
Donç jo per desgracia ja no us puc ajudar.
Nurieta28 ha escrit:Per cert, us heu pogut descarregar tots els capítols? A mi de molts no em troba fonts
A mi de moment en van descarregant i no ma sortit ningun sense fonts, ara estic per el capitol 911. cuant veig que algun no te fonts, el torne a punxar una i de vegades dos i al moment es possa a descarregar.




Nurieta28
Entrades: 35
Membre des de: ds. set. 10, 2011 20:12
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#737

Entrada Autor: Nurieta28 » dt. des. 02, 2014 20:33

Ja estan tots! Al dia!

Gràcies :)


nasticdetgn
Entrades: 598
Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
Ubicació: L'Espluga de Francolí
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#738

Entrada Autor: nasticdetgn » dt. des. 02, 2014 21:27

Doncs jo dec de ser el ruc de la família, perquè de l'última tongada no me n'ha baixat ni un :(
Vaig estar una setmana sense ordinador, però des de dissabte tot torna a estar connectat i no ni ha manera amb El Cor ni Laberint

Avatar de l’usuari

ajoyagua
Entrades: 477
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
Ubicació: Valencia
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#739

Entrada Autor: ajoyagua » dt. des. 02, 2014 22:46

Jo tambe estic al dia, tots descarregats i sense problemes, gracies.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#740

Entrada Autor: shinnosuke » dj. des. 11, 2014 3:08

Dono senyals de vida.

El canal estan fent canvis últimament que ja em tenen ben marejat, de moment el cor de la ciutat es manté al seu horari habitual, el que han fet es de moment suspendre la emissió de Laberint d'ombres, han estat emetent correctament des del seu començament al migdia sense cap problema, però dilluns 8 de desembre va ser últim dia que van emetre el capítol única emissió al migdia cosa que abans en feien dues emissions, ara només una, Nissaga de Poder, dilluns i dimarts, han emès dos capítols i amb les dues repeticions matí i migdia , però ahir dimecres van emetre tres capítols seguits de Nissaga de Poder, no sé que dir ni sé que pensar però això pinta molt malament i no donen explicacions, no contesten al Facebook ni correus electrònics....
També dir, que dimarts i dimecres després de la emissió ( suposada emissió de Laberint ) van fer una sèrie telenovel·la juvenil i ahir dimecres una sèrie d' antena3TV (los ladrones van a la oficina) ...
Al matí feien Salud para todos i fan en el seu lloc si no ho han canviat Mediterrànea i després un documental d'antena3TV.

No sé quina conclusió treure tots aquests canvis......

Aquesta setmana entre dijous i divendres miro de publicar la tongada del cor de la ciutat i els últims capítols de Laberint d'ombres que sembla que mai s'acabarà el projecte....

Després d'això que sapigueu que continua viu fins ............
ja no ho vull ni pensar....


Salut!!!


nasticdetgn
Entrades: 598
Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
Ubicació: L'Espluga de Francolí
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#741

Entrada Autor: nasticdetgn » dj. des. 11, 2014 11:41

Hola,
a mi em sembla perfecte que qui descarregui els capítols els tregui de l'Incoming, però TOTS? De l'última tongada només me n'ha baixat UN. Va coincidir amb la setmana que vaig estar sense ordinador, però és trist que no hi hagi cap font, ni l'original.
Podeu donar un cop de mà si us plau? Amb Laberint em passa exactament igual

Avatar de l’usuari

ajoyagua
Entrades: 477
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
Ubicació: Valencia
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#742

Entrada Autor: ajoyagua » dj. des. 11, 2014 15:41

No voldria ser pesimista, pero tal y com t'aspliques shinno amb tant de canvi al canal i a mes sustituint series originals de catalunya, per series d'antena3, castellanes, a mi aixo en fa ulor de anti independentista del canal jejeje.

I nasticdetgn, per la meva part aixo que dius es mentira, jo tinc tots els capitols del cor, desde el capitol 1 fins a l'ultim publicat, compartint ja que de moment tinc espai al disc dur. jo he mirat de vegades l'emule i he vist que hi han que estan agafanme capitols de totes les temporades, fins el 1 i tot.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#743

Entrada Autor: shinnosuke » dv. des. 12, 2014 14:28

Sento comunicar-vos i sembla que ja és de manera oficial una mala molt mala noticia!!!!!!!!!!!!


[hide]Buenos días,

Queremos comunicaros que BOM TV finalizará sus emisiones en Cataluña el próximo Lunes 15 de Diciembre.

Muchas gracias a todos nuestros espectadores en Cataluña por haber seguido el canal. Sentimos las molestias que pueda ocasionar esta despedida.

No obstante, nos complace informar que podréis seguir algunos de nuestros programas en Rac105:

Toni Rovira y tú, estará de Lunes a Viernes a las 23 h.

Perdona?, estará los Domingos a las 17.30 h.[/hide]

Font
Facebook BOM TV


Posaré els projectes al dia i aquí haurà acabat la meva feina.

Em temia lo pitjor i així s'ha complert la amenaça s'ha complert de que el canal finalitzi les seves emissions a Catalunya , primer va ser Andalusia i ara a Catalunya, i tot això està al darrere TV3 que per nassos volen i han aconseguit que volen posar el canal 3HD al MUX on hi han els canals del Grup Godó ( RAC105, BarçaTV i 8TV ) .

Sento molt donar-vos aquesta mala notícia però això ja no era normal.....

Avatar de l’usuari

ajoyagua
Entrades: 477
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
Ubicació: Valencia
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#744

Entrada Autor: ajoyagua » dv. des. 12, 2014 19:06

Quina llastima, ja saviem shinno que aixo no acabaria be, tal i com estan les amissions dels canals al TDT. si fosen canals de pago al digital, vories com no passaria res, ahi estan traente els cales i tot be, pero al TDT pareixia que hi habia arribat la tecnoligia i mes diversitats de canals... pero no, anem a pijor eliminant canals... vergonya en dona aquet pais de merda.

Res, nomes ens queda esperar que algun altre canal recupere el cor algun dia, i aixi poder completar l'aserie. gracies shinno per tot el que as fet durant tots aquets anys i tot l'esforç.....

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#745

Entrada Autor: shinnosuke » ds. des. 13, 2014 3:41

Si aquesta propera setmana no hi ha cap sorpresa, em poso a posar al dia els projectes, del cor i laberint d'ombres i aqui acabara la meva feina fins a trobar una solució en el projecte de Laberint d'ombres que està pendent de que ho pugui solucionar jo mateix....

Prefereixo fer-ho bé comprovar els últims capítols gravats per què començaré a buidar el gravador ja que no tinc res a fer si tanquen el canal que ja és oficial, i com dic TV3 té alguna cosa a veure, em voldria equivocar, però alguna cosa hi ha amagada amb tot això.

Us mantindré informats sobre les últimes tongades de capítols.


Salut


Nurieta28
Entrades: 35
Membre des de: ds. set. 10, 2011 20:12
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#746

Entrada Autor: Nurieta28 » ds. des. 13, 2014 13:05

Ostres quina llàstima... En fi, a veure si aconseguim que comencin a publicar de nou les sèries per un altre canal i podem acabar-les... Gràcies per la teva feia Shinno


nasticdetgn
Entrades: 598
Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
Ubicació: L'Espluga de Francolí
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#747

Entrada Autor: nasticdetgn » ds. des. 13, 2014 22:00

Us agrairia una empenta amb els darrers capítols perquè no hi ha manera.
Gràcies!

Avatar de l’usuari

ajoyagua
Entrades: 477
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
Ubicació: Valencia
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#748

Entrada Autor: ajoyagua » ds. des. 13, 2014 23:19

nasticdetgn ha escrit:Us agrairia una empenta amb els darrers capítols perquè no hi ha manera.
Gràcies!
Disme quin nick fas servir a l'emule i et posse como amic i aixi tindras prioritat per agafarme capitols, amb el foskis ho vaig fer salut.


nasticdetgn
Entrades: 598
Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
Ubicació: L'Espluga de Francolí
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#749

Entrada Autor: nasticdetgn » dg. des. 14, 2014 10:54

El mateix que tinc aquí. Ja ens teníem però com que vaig canviar de torre, doncs vaig haver de començar de zero :)

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#750

Entrada Autor: shinnosuke » dl. des. 15, 2014 23:24

Publico una penúltima tongada de capítols del cor de la ciutat.
Falten alguns capítols que he de ripejar i revisar que tot estigui bé.
El cor de la ciutat 5x107 (920) NOU!!Amb errors
El cor de la ciutat 5x108 (921) NOU!!Amb errors
El cor de la ciutat 5x109 (922) NOU!!
El cor de la ciutat 5x110 (923) NOU!!
El cor de la ciutat 5x111 (924) NOU!!
El cor de la ciutat 5x112 (925) NOU!!
El cor de la ciutat 5x113 (926) NOU!!
El cor de la ciutat 5x114 (927) NOU!!
El cor de la ciutat 5x115 (928) NOU!!
El cor de la ciutat 5x116 (929) NOU!!
El cor de la ciutat 5x117 (930) NOU!!
El cor de la ciutat 5x118 (931) NOU!!
El cor de la ciutat 5x119 (932) NOU!!
El cor de la ciutat 5x120 (933) NOU!!
CAPÍTOL 934 PROPERAMENT
El cor de la ciutat 5x0122 (935) NOU!!
CAPÍTOL 936 PROPERAMENT
El cor de la ciutat 5x0124 (937) NOU!!
El cor de la ciutat 5x0125 (938) NOU!!
El cor de la ciutat 5x0126 (939) NOU!!
El cor de la ciutat 5x0127 (940) NOU!!
El cor de la ciutat 5x0128 (941) NOU!!


Qualsevol problema, com ja sabeu, aviseu-me , un cop hagi posat al dia aquest projecte haurà acabat la meva feina de publicar els capítols del cor de la ciutat, hi hagut un mal estar dels seguidors al mur del Facebook de BOM gent indignada de que ens han deixat penjats amb les sèries, i jo el primer evidentment que havia tingut esperances de tenir la sèrie gairebé completa .

Salut!

Respon