[Ed2k] El Cor de la Ciutat

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

Avatar de l’usuari

ajoyagua
Entrades: 477
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
Ubicació: Valencia
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#721

Entrada Autor: ajoyagua » dt. nov. 11, 2014 20:10

Tots els capitols descarregats i al dia, a falta del capitol 892 que no te fonts, le punxat varies vegades.... pero 0. gracies shinno per tota la feinada que fas.



Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#722

Entrada Autor: shinnosuke » dt. nov. 11, 2014 22:12

En breu solucionaré el problema del capítol 892.

Salut!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#723

Entrada Autor: shinnosuke » dg. nov. 23, 2014 3:26

En breu publicaré una forta tongada de capítols del cor de la ciutat.

Degut a problemes amb el PC he tardat bastant en publicar els capítols , tot i que ja tinc una mica més de temps lliure s'ha presentat problemes inesperats amb el PC ( bloquejos i que no es volia posar en marxa engegar-se ).

Espero que no em faci més el tonto el PC..

Salut!

Avatar de l’usuari

ajoyagua
Entrades: 477
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
Ubicació: Valencia
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#724

Entrada Autor: ajoyagua » dg. nov. 23, 2014 18:27

Ara que as dit algo shinno, aprofito per informarte que el capitol 892 continua igual, no he aconseguit descarregarlo. no se si algu mes li passa el mateix, pero sembla que no, perque ningu diu res. el capitol cuant suposadament el vas solucionar, nomes a descarregat un 31,3% de vegades te fonts i de vegades no en te i sempre esta aturat. es l'unic capitol que en va quedar per estar al dia, saludets shinno.


Sergi_elcor
Entrades: 179
Membre des de: dc. des. 19, 2007 15:55
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#725

Entrada Autor: Sergi_elcor » dl. nov. 24, 2014 22:11

ajoyagua ha escrit:Ara que as dit algo shinno, aprofito per informarte que el capitol 892 continua igual, no he aconseguit descarregarlo. no se si algu mes li passa el mateix, pero sembla que no, perque ningu diu res. el capitol cuant suposadament el vas solucionar, nomes a descarregat un 31,3% de vegades te fonts i de vegades no en te i sempre esta aturat. es l'unic capitol que en va quedar per estar al dia, saludets shinno.
Perdoneu perquè no he dit res amb l'anterior remsa de capítols, simplement no he tingut temps.

Pel que fa al 892 ara mateix (en el momet d'escriure m'està descarregant, però fins ahir estava aturat). Amb els propers capítols, tornaré com feia fins ara a ajudar en la mesura del que puc a revisar-los.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#726

Entrada Autor: shinnosuke » dl. nov. 24, 2014 22:42

En breu instants, quan hagi revisat els capítols i sobre tot els vincles que no hi hagi cap error, publico la forta tongada inclosos els capítols d'avui dilluns 24 novembre, com ja he avisat el meu PC fa molt el burro i tinc bastants problemes, per ara va bé però quan li dona per anar malament ja no sé que fer-li, és una mica de tot Windows i hardware com per exemple que engego el PC s'engega bé i es para de cop, el torno engegar i no fa el "bep" i a vegades quan arrenca, Windows es clava quan ha entrat recentment a Windows...

Començo a generar els vincles i els publico.

Salut!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#727

Entrada Autor: shinnosuke » dl. nov. 24, 2014 23:07


Avatar de l’usuari

ajoyagua
Entrades: 477
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
Ubicació: Valencia
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#728

Entrada Autor: ajoyagua » dl. nov. 24, 2014 23:22

Capitol 892 descarregat per fi, ara ja anaba be, gracies shinno per solucionar el problema. ara mateix en posse amb la forta tongada, tenim feina.


Sergi_elcor
Entrades: 179
Membre des de: dc. des. 19, 2007 15:55
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#729

Entrada Autor: Sergi_elcor » dt. nov. 25, 2014 18:34

shinnosuke ha escrit:En breu instants, quan hagi revisat els capítols i sobre tot els vincles que no hi hagi cap error, publico la forta tongada inclosos els capítols d'avui dilluns 24 novembre, com ja he avisat el meu PC fa molt el burro i tinc bastants problemes, per ara va bé però quan li dona per anar malament ja no sé que fer-li, és una mica de tot Windows i hardware com per exemple que engego el PC s'engega bé i es para de cop, el torno engegar i no fa el "bep" i a vegades quan arrenca, Windows es clava quan ha entrat recentment a Windows...

Començo a generar els vincles i els publico.

Salut!
El beep inicial que dius que no fa, normalment es pot donar per algun tipus de problema a la memòria RAM, ja que fins que no fa el beep, no arrenca la bios de la placa base i per tant, no arrenca l'ordinador. No se si saps que al costat dels mòduls de la memòria RAM hi ha un led (de color vermell) que s'encén fins que el PC fa el beep inicial, llavors ja s'apaga i arrenca la bios i després el windows. Quan et passa això de que no fa el beep, la llum s'apaga o es queda encesa?

El tema del Windows, si no té relació amb els problemes al arrencar el PC, format c: i a instal·lar-lo de nou.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#730

Entrada Autor: shinnosuke » dc. nov. 26, 2014 2:14

Això del beep em va passar dilluns passat, quan el vaig parar diumenge ja a última hora quan vaig anar a dormir ja que feia dues setmanes que no el parava.

Em llevo per gravar Nissaga de poder, l'engego i es para de cop i em vaig acollonir, el torno engegar i no feia el BEP, el paro per darrere ja que no responia ni feia res, no hi havia senyal de vídeo, el torno engegar, i de cop s'engega bé, però per sort tot va anar bé, fa dies que no es clava a l'entrar a Windows però fins ara ha anat molt malament, quan li donava li petava es congelava, el que si que et dic que el Windows està "malalt" per alguna raó quan premo la tecla IMPR PANT PETSIS es congela completament sense que respongui ni res, no fa absolutament res, tinc un altra HDD amb Windows7 i aquest no es congela quan premo aquesta tecla que captura la pantalla però al Windows malalt per dir-ho alguna manera , es congela...

igualment l'he de formatar ja que si premo la tecla sense voler escriure ràpid ja he de tancar el PC de cop..

Bé m'he desviat una mica amb el tema, aquí teniu els dos capítols emesos avui dimarts.

El cor de la ciutat 5x105 (918) NOU!!
El cor de la ciutat 5x106 (919) NOU!!

Miraré ara que ja tinc més temps lliure de publicar diàriament els capítols!

Salut !!
shinnosuke l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 26, 2014 17:59, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21200
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#731

Entrada Autor: naroatna » dc. nov. 26, 2014 17:54

Shino... 5x103 o 5x105 (918) ??? :roll:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#732

Entrada Autor: shinnosuke » dc. nov. 26, 2014 18:01

Hola Naro
És com dius,
5x105 (918)
5x106 (919)

Com tinc una plantilla feta, no he canviat el text però el vincle en sí és correcte,.

Gràcies per l'avís!
PD: No em puc connectar al messenger, o és el meu PC que tinc algun problema o han tancat el server del messenger ja que fins ara m'he pogut connectar sempre ...

Salut!


Nurieta28
Entrades: 35
Membre des de: ds. set. 10, 2011 20:12
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#733

Entrada Autor: Nurieta28 » ds. nov. 29, 2014 11:19

Moltes gràcies, Shinno!!

Tots clicats :)

Que no sigui res lo del PC, jo estic igual, de vegades funciona i d'altres haig de reiniciar mil cops...

Avatar de l’usuari

ajoyagua
Entrades: 477
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
Ubicació: Valencia
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#734

Entrada Autor: ajoyagua » ds. nov. 29, 2014 19:32

No se si fare servi d'ajuda, tan per a shinno com per nurieta. feu neteja del pc de cuant en cuant? es adir, arxiu temporals, carpetes amagades per ahi que es fan soles cuant fem algo amb el pc, arxius basura, desfragmentaçio del disc dur, etc. igual es de tontos el que us he dit i ja o sabeu de sobres, pero per intentaro no perc res. donç tot aixo, fa que el nostre pc funcione fatal i lent. jo faig servir un netejador de pc, que totes les setmanes li faig un repas i a mi en funciona molt rapid i fuid i no tinc cap problema.
ajoyagua l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 01, 2014 0:49, en total s’ha editat 1 vegada.


Nurieta28
Entrades: 35
Membre des de: ds. set. 10, 2011 20:12
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

#735

Entrada Autor: Nurieta28 » ds. nov. 29, 2014 20:40

Merci, ajoyagua, si, vaig fent neteja, però de totes maneres el tècnic se'l va endur per això, i al poc de tornar-me'l ho continuava fent... No sé que coi li passa, però mentre tiri... :P

Per cert, us heu pogut descarregar tots els capítols? A mi de molts no em troba fonts

Respon