Ordinador es queda bloquejat després de suspendre'l .

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Ordinador es queda bloquejat després de suspendre'l .

#1

Entrada Autor: shinnosuke » dl. juny 09, 2014 13:07

Bones companys.

Tinc el PC formatejat, ara que el tinc bé i va relativament ràpid tenint en compte que el PC ja és bastant antic ( 8 anys ) he instal·lat Windows 7 Professional, antivirus i bé, vull estalviar energia per no tenir el PC engegat tota la nit.

El problema és que després de "despertar" el PC manualment es queda congelat no responent ni teclat ni ratolí, no sé si he d'esperar una estona o que, però no fa res, he probat amb el PC del meu germà que també el vaig suspendre, i aquest ha encès correctament però el meu PC no i això que l'he formatejat.

Si suspenc el PC manualment i el "desperto" al cap d'una estona, respon bé teclat ratolí i va bé però el problema està al cap d'una bona estona (hores) i no fa res, però la curiositat és que les gravacions les ha fet i s'han gravat, pot ser que hagi d'esperar una estona " al ser vell " doncs necessita el seu temps ...


Que en penseu vosaltres, li faltaria algun tipus de configuració per què arrenqui bé després de suspendre'l ?


Espero que em pogueu ajudar.

Gràcies i salut!



Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14647
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Ordinador es queda bloquejat després de suspendre'l .

#2

Entrada Autor: r5004 » dl. juny 09, 2014 14:13

shinnosuke ha escrit:... vull estalviar energia per no tenir el PC engegat tota la nit.
...
Has pensat en un Raspberry Pi o semblants?
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: Ordinador es queda bloquejat després de suspendre'l .

#3

Entrada Autor: shinnosuke » dl. juny 09, 2014 14:18

No tinc ni dea d'aquests programes, no els he fet servir mai .... ni sé com funciona.

En què consisteix aquest programa.
Quina és la seva funció?

Gràcies!

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14647
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Ordinador es queda bloquejat després de suspendre'l .

#4

Entrada Autor: r5004 » dl. juny 09, 2014 14:23

És un mini-ordinador que pots tenir dia i nit engegat sense patir per la factura de l'electricitat. No serveix per fer-hi ripejos, però hi pots tenir el transmission (Bittorrent) i el mldonkey (semblant a l'emule).

http://es.wikipedia.org/wiki/Raspberry_Pi
http://ca.wikipedia.org/wiki/Raspberry_pi
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Ordinador es queda bloquejat després de suspendre'l .

#5

Entrada Autor: Ferriol » dt. juny 10, 2014 8:29

Benvingut al club, a mi també em passa el mateix.
El que he fet és treure a Opcions d'energia que es suspengui.
En Xp tenia l'opció d'hibernar i ara amb W7 no hi surt :evil:
Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: Ordinador es queda bloquejat després de suspendre'l .

#6

Entrada Autor: shinnosuke » dt. juny 10, 2014 9:53

Bé.
Doncs he fet una prova i sembla que ha sortit bé.
Com a les 10:45 tinc una programació diària, he estat alerta per saber com reacciona el PC, no l'he tocat ni res, s'ha engegat bé, ha tardat una miqueta en respondre i ha sortit la pantalla d'usuari i funciona tot bé, ara com he " tocat " el PC en teoria no s'hauria de tornar a suspendre de nou, diguem que el PC està semi-suspès i si no es toca cap tecla o ratolí es queda semi-suspès però com ja he mogut ratolí i teclat no hauria de suspendre, com dic les gravacions les fa correctament, ara bé, hauré de fer la prova de despertar-lo jo manualment per saber com reacciona si bé o malament.

Jo també tinc les opcions d'energia que es supengui al cap de 30 minuts com tenia posat, diumenge es va suspendre per què vaig canviar alguna cosa sense adonar-me'n demà faré una prova per veure com es desperta si bé o malament.

No sé si hi ha alguna cosa que faci que alhora de reprendre'l es quedi tonto el PC.


Salut!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: Ordinador es queda bloquejat després de suspendre'l .

#7

Entrada Autor: shinnosuke » dc. juny 25, 2014 12:51

Bones de nou.
Doncs em continua passant el problema.
Abans de suspendre'l reinicio el PC per què quedi " mes net "alhora de que es reprengui tot sol, fins ara ha anat fent cada cop que tenia una gravació s'engegava i es tancava quan acabava la gravació.

Avui de nou m'he trobat amb la pantalla negre i amb el cursor que no volia respondre i he hagut d'apagar-lo a la força bruta.

No hi ha res que pugui fer per què no es quedi pillat quan es reprengui tot sol?

Vull mirar la manera d'estalviar energia i s'engegui sol quan li toqui i quan acabi s'apagui tot sol ja que tenir-lo tota la nit es una despesa ja que no el tinc treballant ni res ni descarrego ni pujo arxius a en lloc.


Salut i gràcies.

Respon