[ed2k] L'aventura pakistanesa de la Saira Khan. Doble docum.

Documentals

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

[ed2k] L'aventura pakistanesa de la Saira Khan. Doble docum.

#1

Entrada Autor: lopere » dj. ago. 29, 2013 18:36

L'aventura pakistanesa de la Saira Khan. Doble documental
(DVBrip català-anglès x lopere) (TotsRucs.cat)
Imatge
Saira Khan, britànica d'origen pakistanès, ha visitat el país en diverses ocasions per veure la seva família a Azad Kashmir. De tota manera, creu que no ha conegut, encara, el Pakistan real. Aquesta presentadora de televisió i empresària, carrega la seva motxilla durant 30 dies per mostrar-nos el Pakistan que normalment no acostumem a veure.

Dades tècniques
Durada: 50 min. Mida: 562 MB
Vídeo: DVBrip, 704x400, XviD, 1340 kbps, Qf: 0,190 – 45% Test compressibilitat,
Audio 1: DVBrip, mp3, 128 kbps, 44,1 kHz, Cbr, Estèreo, (català)
Audio 2: DVBrip, mp3, 96 kbps, 44,1 kHz, Cbr, Mono, (anglès)

L'aventura pakistanesa de la Saira Khan -1- (DVBrip català-anglès x lopere) (TotsRucs.cat)
En autobús, en tren, en camió, en vaixell, en rickshaw, en camell i en carro, la Saira Khan passa un mes recorrent el Pakistan en tota la seva llargària, començant pel sud i acabant a la remota regió d'Azad Kashmir, al nord, on es reunirà amb la seva família. Aquest és un genuí viatge de descoberta, ja que fins ara mai no havia anat gaire més enllà de la zona més pròxima on viu la seva família.

L'aventura pakistanesa de la Saira Khan -2- (DVBrip català-anglès x lopere) (TotsRucs.cat)
La Saira viatja a Kashmir, allà es reuneix amb la seva família i mostra els seus respectes a la tomba del seu pare al cementiri local. La Saira per primera vegada té l'oportunitat d'explorar la terra dels seus avantpassats: des de rars textos budistes en sànscrit fins als telepredicadors més coneguts, des de l' única tribu no musulmana del Pakistan fins al dofí de l'Indus, avui amenaçat d'extinció. La seva esperança és que aquests documentals obrin els ulls de la gent a les meravelles ocultes d'un país que va esdevenir independent ara fa gairebé 65 anys.



Avatar de l’usuari

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] L'aventura pakistanesa de la Saira Khan. Doble do

#2

Entrada Autor: lopere » dj. set. 05, 2013 16:04


Respon