Triplicació Adsl de Telefònica
Triplicació Adsl de Telefònica
A algú ja l'han passat de 1 mega a 3? Perquè a mi encara no i el termini s'acaba el dia 15 (almenys oficialment)
Link a Telefònica
Link a Telefònica
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Almenys tinc cobertura per 4megues perquè fa un parell d'anys vaig tenir el "Try & Buy".Txus ha escrit:Potser estàs en una zona on no arriba la triplicació...
Ja veig que hauré de trucar-los... amb la gràcia que em fa.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
- Entrades: 573
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:36
- Ubicació: Baix Llobregat
- Status: Desconnectat
A mi em van trucar perquè em passés a Timofònica, ai perdó... vull dir Telefònica (no sé en que estaria pensant
). Només t'amplien la baixada si contractes el servei ADSL directament a ells. Ara bé, la pujada segueix com sempre. La pobra comercial que em va trucar va tenir la mala sort de parlar amb una persona que hi entenia força més que ella
Encara estic esperant que em doni una explicació coherent del per què no s'amplia també la pujada (és el motiu que li vaig donar del per què no veia aquesta oferta suficientment atractiva per a canviar-me a Telefònica)

Encara estic esperant que em doni una explicació coherent del per què no s'amplia també la pujada (és el motiu que li vaig donar del per què no veia aquesta oferta suficientment atractiva per a canviar-me a Telefònica)

-
- Entrades: 75
- Membre des de: dg. maig 06, 2007 16:01
- Ubicació: Alistairgrew
- Contacta:
10mb? (º¿º) Clar, es que Telefonica s'ha d'espabilar per fer front a Orange, Jaztel, etc. Per cert cada dia pels migdies em truquen, el tipic argenti o sudamericana i els haig de clavar uns rotllos i uns "chascos" cagantme amb ells i després em quedo molt be
. El que li fan a Telefonica es un chantatge.... obligat per llei a tenir competencia oferint les seves propies linies i infraestructuras a aquests.

oncs jo aquest estiu trucant gairebé un cop per setmana per veure com tenien l'estat de la meva triplicació... i ells dient-me que en procés, o que aturat, que aviat ho tindria... i resulta que al final un va i em diu que ho tinc activat des del març. És a dir, que en el meu cas no vag notar ni canvi ni res i enlloc se m'ha notificat que ho tinc... Una llarga història com sempre!

-
- Entrades: 739
- Membre des de: ds. feb. 24, 2007 12:11
- Ubicació: d'on sóc? o d'on vinc?
doncs jo si no recordo malament ho tinc activat des de l'agost, m'havien avisat un mes abans o així... i tot d'un plegat un dia poso a baixar una cosa i va començar a baixar a 10 megues i va anar baixant a poc a poc fins a les 3 megues i en menys de 5 minuts ho vaig tenir. Em va encantar
Ni que ara sempre va a 3 megues, rares vegades m'arriba a 10.