[ed2k] Porca Miseria T1 [C] + T2 [C] [DVDrip] COMPLETA
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 2
- Membre des de: dj. set. 27, 2007 12:36
- Status: Desconnectat
hola xordi
Xordi moltes gràcies per la informació. I per cert com que en la meva primera intervenció vaig ser una mica maleducat aprofito ara per saludar-vos a tots cosa que ahir no vaig fer...
Salut
Salut
Re: [ed2k] Porca Miseria T1 [C] + T2 [C] [DVDrip] COMPLETA
Hola!
Soc nou a la comunitat i estic tenint molts problemes per baixar-me el cap. 1x06 en versió DVDRip. Ara mateix estic al 90'7%, pero no veig cap font completa, toc i que vaig poder comunicar-me amb una el darrer cap de setmana.
Algu que el tingui complet el pot posar a compartir? Moltes gràcies.
Soc nou a la comunitat i estic tenint molts problemes per baixar-me el cap. 1x06 en versió DVDRip. Ara mateix estic al 90'7%, pero no veig cap font completa, toc i que vaig poder comunicar-me amb una el darrer cap de setmana.
Algu que el tingui complet el pot posar a compartir? Moltes gràcies.
Bè, ja tinc sencer el 1x06, moltes gràcies si ha estat algú del forum que va llegir el meu missatge.
Ara el problema (
) el tinc amb el 1x13 (versió DVD) y el 2x01, que tampoc tenen cap font complerta. ¿Algú pot ajudar-me?
Ara el problema (

-
- Entrades: 21316
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Hola Brill i molt benvingut!
El que et passa és perquè tens massa arxius demanats alhora i llavors et queden les fonts complertes repartides entre tots. Si fiques "stop" en tots els Porca Misèria menys per exemple 1x13 segur que et surten fonts complertes, la meva inclosa.
El que et passa és perquè tens massa arxius demanats alhora i llavors et queden les fonts complertes repartides entre tots. Si fiques "stop" en tots els Porca Misèria menys per exemple 1x13 segur que et surten fonts complertes, la meva inclosa.

Moltes gràcies!
Gràcies per contestar.
Si, potser el problema es aquest. He anat amb cura de no demanar a la vegada més de dos episodis, precisament per evitar això de les fonts, pero estic baixant a la vegada "Porca misèria" i "Estació d'enllaç", i potser es apurar massa.
Si, potser el problema es aquest. He anat amb cura de no demanar a la vegada més de dos episodis, precisament per evitar això de les fonts, pero estic baixant a la vegada "Porca misèria" i "Estació d'enllaç", i potser es apurar massa.