un miracle l´espantaocells i la senyora king

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16297
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#61

Entrada Autor: Petiso » dc. set. 19, 2012 20:29

Al ser un disc dur extern, pot passar dos coses:
- Li hagis donat un cop i s'hagi esconyat el disc dur.
- La electrònica de la carcassa s'hagi fet malbé. A mi i al arle ens ha passat en alguns discs durs externs!!

De fet, si no li has donat cap cop, es mes probable que sigui la segona opció.

Si et fa por provar-ho tu mateix, podem quedar un dia que tinc una carcassa lliure per provar-ho, no hi perds res, pitjor que ara no anirà :-)

Adéu !


Imatge Imatge


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#62

Entrada Autor: lupinsansei » dc. set. 19, 2012 21:40

Home, algun copet si que pot ha rebut, així que no estic segur que pot ser... De totes maneres ja el van obrir un parell de cops i es veu que el problema és més intern: no és la carcassa a seques, el problema ve de més a dins i ja m'ho crec ja, doncs quan posava el disc dur s'escoltava un soroll (dues vegades bzzz) com si no trobés el disc dur propiament dit i aleshores no llegia cap arxiu.


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#63

Entrada Autor: lupinsansei » dt. oct. 09, 2012 21:30

La veritat sigui dita: trobo gent amb cintes de la serie a sota les pedres si és necessari jajajajaja.

Fa una estona m'he trobat dos comentaris de dues persones diferents a dos webs diferents que diuen tenir cintes de video de la serie. A una ja li he enviat un comentari a l'altra, si podeu, necessitaria que m'ajudessiu doncs no sé com fer-ho: es veu que és d'algú que es fa dir "rcm2", i el més curiós de tot és que deixa anar aquest comentari a la web de TV3 en l'apartat de quan van fer els 25 anys.
Aquest és l'enllaç:

http://www.tv3.cat/p25anys/els25.jsp?se ... &uid=73758

Si algú em sapigués dir com contactar amb gent d'aquests forums us ho agrairia ja que donariem una altre empenta a la serie. Comento que no es per dir "doncs et registres i ja està" no, això data del 2008 i ara diria que no es poden registrar en aquest apartat.


maribelmg
Entrades: 4
Membre des de: dg. març 20, 2011 13:26
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#64

Entrada Autor: maribelmg » dg. oct. 28, 2012 23:17

Hola tothom.
En sabem algo de la serie del espantaocells? som dues amigues que portem temps buscant-la i esperant si aquest fil del fòrum veia la llum :-)

Si algú la te i la pot pasar si us plau, ens agradaria molt poder tornar-la a veure.

Salutacions


maribelmg
Entrades: 4
Membre des de: dg. març 20, 2011 13:26
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#65

Entrada Autor: maribelmg » dg. oct. 28, 2012 23:19

Com va el tema de aquesta sèrie? Algú en sap res o la te?

Agraïriem molt poder tornar-la a veure.

Salutacions


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#66

Entrada Autor: lupinsansei » dl. oct. 29, 2012 22:11

Hola maribelmg... i amiga :mrgreen:
Doncs de moment el tema continua parat, tot i així continuo mirant de localitzar gent que tingui cintes amb capítols gravats (finalment vaig trobar 3 persones però dos d'elles no contesten i la 3ª... bé no es pot parlar amb ella perquè es un usuari que es va inscriure a la web de TV3 deixant un comentari que deia que la dona d'aquest usuari tenia cintes amb capítols gravats, però no he pogut trobar la manera de contactar amb aquest usuari), ja que tot i tenir una quantitat considerable d'audios (podria quasi confirmar que el 97% de la serie) encara falta algun trosset de no res que ajudaria a tancar definitavament el projecte i dir "Serie completa". D'altra banda, miro de recuperar tot el que vaig perdre del disc dur (encara estic buscant una empresa perquè m'ho recuperi a un bon preu) però de moment no he pogut fer-hi mes. Possiblement (no ho asseguro) d'aquí un parell o 3 setmanes, si tot va bé (toquem fusta) tindreu noticies del projecte, fins aleshores tingueu paciencia i no perdeu l'esperança de poder tenir aquesta serie en un temps. Ja us informaré de qualsevol canvi. :D


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#67

Entrada Autor: lupinsansei » dt. feb. 26, 2013 10:26

Reemprenc el projecte de la serie! :D


liliput.94
Entrades: 1
Membre des de: dv. gen. 10, 2014 13:48
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#68

Entrada Autor: liliput.94 » dv. gen. 10, 2014 13:51

Molt bones! Que s'ha fet de la serie? Hi ha novetats? M'agradaria moltisim tornarla a veure!


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#69

Entrada Autor: lupinsansei » dv. gen. 10, 2014 18:34

Perdoneu la llarga espera, quan m'embolico amb una cosa no sé quan continuar... En breu tindreu notícies. En breu, breu serà com a màxim un mes. PARAULA!


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#70

Entrada Autor: lupinsansei » dl. feb. 10, 2014 3:23

Doncs be, el projecte ja és a les mans adequades i quan tingui el moment ens comunicara alguna bona notícia. Doneu més temps al projecte: penseu que tenia tots els episodis barrejats i s'han de comprovar a fons.

Avatar de l’usuari

baltasana
Entrades: 40
Membre des de: dv. març 16, 2012 17:17
Ubicació: Montblanc (La Conca de Barberà)
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#71

Entrada Autor: baltasana » dl. feb. 10, 2014 21:00

Sembla que sis anys després veurem la llum....

Gràcies per avançat, a tothom que ha fet possible la recuperació d'aquest mítica sèrie de TV3. :D


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#72

Entrada Autor: lupinsansei » dt. feb. 11, 2014 18:39

A veure, més que 6 anys... Més aviat 3. Cert que es va obrir aquest post farà temps, que aleshores era una idea, una petició; però iniciarse va ser temps després gràcies a força gent. Tot i així, encara falten alguns petits detalls en algun capítol, cosa que ja provo de solucionar desde fa mesos i encara no hi ha hagut cap resultat.

Avatar de l’usuari

baltasana
Entrades: 40
Membre des de: dv. març 16, 2012 17:17
Ubicació: Montblanc (La Conca de Barberà)
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#73

Entrada Autor: baltasana » dv. juny 06, 2014 13:17

lupinsansei ha escrit:A veure, més que 6 anys... Més aviat 3. Cert que es va obrir aquest post farà temps, que aleshores era una idea, una petició; però iniciarse va ser temps després gràcies a força gent. Tot i així, encara falten alguns petits detalls en algun capítol, cosa que ja provo de solucionar desde fa mesos i encara no hi ha hagut cap resultat.
Hola Lupinsansei. Has pogut solucionar els últims serrells?


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#74

Entrada Autor: lupinsansei » ds. juny 28, 2014 23:53

baltasana ha escrit:Hola Lupinsansei. Has pogut solucionar els últims serrells?
Perdona que hagi trigat a respondre. Resposta: No, per desgracia no.

D'altra banda s'ha plantejat un problema sobre una altra serie, "S'ha escrit un crim" episodi 8x02, y que té relació amb la de "L'espantaocells i la Senyora King". Bé, problema no, però més que res que ho sapigueu per quan es penji

Hi ha el tema del resum del capítol. A dia d'avui, no sabia que quan es penjava un capítol de "S'ha escrit un crim" també s'hi incloia el resum de l'episodi que s'emetia. M'explico: en el cas de "L'espantaocells i la Senyora King" també hi havia resum previ quan s'emetia per televisió (tot i que la majoria d'episodis capturats els hi falta el resum per no gravar aquella part quan s'emetia), però en la versió que va sortir en DVD no s'hi inclou aquest resum. Ho dic perquè qui recordi la serie, no s'hi trobarà pas la part del resum quan es faci el muntatge.


Pekefus
Entrades: 1
Membre des de: dt. nov. 11, 2014 1:40
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#75

Entrada Autor: Pekefus » dv. nov. 14, 2014 1:25

Hola! M'agradaria molt saber si al final ho heu aconseguit. Hi ha manera de poder tenir la serie? Era la meva preferida de petita i em faria molta il.lusio!

Respon