Fonts per a Julie Lescaut.

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Esteve
Entrades: 58
Membre des de: ds. juny 19, 2010 16:10
Status: Desconnectat

Fonts per a Julie Lescaut.

Entrada Autor: Esteve » dt. gen. 29, 2013 2:04

M'estic baixant tota la sèrie, cada capítol de un en un.

Ara estic baixant 11x1 i ja porto setmanes amb ell i no hi ha rés a fer, no acaba de baixar. I he probat d'altres capítols, i igual. molt poques fonts, 2 ó 3 i cua de milers... Si us plau, els que tingueu capítols al ordinador, poseu-los a compartir.

Gràcies.

Esteve.

Ps: Petiso, tu tries... o em penges el Sherlock, o em tornes les set verges estupendes... :twisted: :mrgreen: :mrgreen:

And in the end... The love you take... Is equal to the love... You make.
The Beatles. The End. Abbey Road - 1969.

naroatna
Entrades: 21316
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Re: Fonts per a Julie Lescaut.

Entrada Autor: naroatna » dt. gen. 29, 2013 22:55

Esteve ha escrit:M'estic baixant tota la sèrie, cada capítol de un en un.

Ara estic baixant 11x1 i ja porto setmanes amb ell i no hi ha rés a fer, no acaba de baixar. I he probat d'altres capítols, i igual. molt poques fonts, 2 ó 3 i cua de milers... Si us plau, els que tingueu capítols al ordinador, poseu-los a compartir.

Gràcies.

Esteve.

Ps: Petiso, tu tries... o em penges el Sherlock, o em tornes les set verges estupendes... :twisted: :mrgreen: :mrgreen:
Esteve t'acabo de donar slot i d'aquí un no res diria que ja hauràs completat aquest 11x01. Pel que fa a la Jullie els comparteixo tots i ja faré per anar-t'hi ajudant però penso que aniries millor si pares la majoria excepte com ara parell o tres i a mida que vagis completant doncs també anar alliberant els aturats. :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
Esteve
Entrades: 58
Membre des de: ds. juny 19, 2010 16:10

Entrada Autor: Esteve » dc. gen. 30, 2013 0:49

Gràcies Naroatna,

Ara mateix acabo de baixar 11x1 i ja estic amb 11x2. Com que sé que hi ha problemes, des de que una vegada m'ho va dir el Petiso, sempre baixo els capítols d'un en un.

Fins la temporada 9, mai vaig tenir problemes, però un dels capítols d'aquella temp, vaig trigar quasi dos mesos a baixarlo tot i tenín l'ordinador engegat les 24h.

Ja sé que haig de tenir paciència, i més, amb aquesta sèrie que té moltes temporades.

T'agraeixo de tot cor el que fas. Si puc ajudar en rés, ja ho saps.

Salut.

Esteve.
And in the end... The love you take... Is equal to the love... You make.
The Beatles. The End. Abbey Road - 1969.

locuta
Entrades: 3
Membre des de: dg. jul. 28, 2013 14:50

Entrada Autor: locuta » dg. jul. 28, 2013 15:03

Bon dia amics!
:D :D :D :D :D

Estic intentant baixar-me la sèrie completa de Julie Lescaut... però alguns capitols, sobretot de les primeres temporades, no estan compartits o amb prous fraccions. Em faria molta il·lusió poder baixar-me la sencera... algú podria compartir-la sencare, per poder-me-la baixar?

moltes gràcies anticipades! :roll: :x

naroatna
Entrades: 21316
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dj. ago. 15, 2013 13:05

locuta ha escrit:Bon dia amics!
:D :D :D :D :D

Estic intentant baixar-me la sèrie completa de Julie Lescaut... però alguns capitols, sobretot de les primeres temporades, no estan compartits o amb prous fraccions. Em faria molta il·lusió poder baixar-me la sencera... algú podria compartir-la sencare, per poder-me-la baixar?

moltes gràcies anticipades! :roll: :x
Les meves disculpes que aquí no vaig copiar la resposta que vaig fer a l'altra post semblant teu, és aquesta: [url]http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php ... 98#p142198[/url]

En el que pugui, a disposar. :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Respon