Com cometre un assassinat?

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Avatar de l’usuari

Autor del tema
clau
Entrades: 41
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 12:08
Ubicació: a caseta
Status: Desconnectat

Com cometre un assassinat?

#1

Entrada Autor: clau » dl. oct. 09, 2006 21:27

Bé, suposo que hi hauran diferents maneres de cometre un assassinat, però jo nomes dire el mètode clau, que l'acabo d'inventar 8)

Primer de tot cal escollir a la víctima. És important estar segur, perquè sino la cagues i te jodes, així de clar xD (com se me'n va la olla...). Cal dir que li has de tenir certa mania, odi, ràbia, etc, a aquesta persona, perquè sinó, a menys que siguis un tarat mental, et fotrà matar a algú sense motius (crec jo...).
un cop escollida la víctima, cal que preparis un bon pla, perquè sino los CSI te pillaran. Per això serà necessari que et posis guants d'aquests de làtex (es troben en qualsevol botiga de cosmètics, feines domèstiques, súpers, fàrmacies i jo crec que als todo a cien també). Un cop tinguis els guants ja pots matar a qui vulguis. Es aconsellable pensar un bon pla i no fer-ho tot aixi pim pam xD.
Els mètodes poden ser diversos. Pots fer veure que es un accient domèstic (Ex: poses una pell de plàtan al costat de la brana del balcó, el crides i es fot d'altabaix. Ojo no siguis tu el/la que caiguis, eeh xDDDDDDDD), pots fer veure que es un segrest també, tot i que es més complicat, però cadascú s'apanya com pot. També pots fer que sembli un suicidi, tipo: s'ha clavat tres punyalades a l'esquena (jo crec que és millor al ventre...) i s'ha tirat al riu (pla ideat per l'uzu). Avere..em suposo que deuen haver molts mètodes, però avui no tinc el dia com per enginyar plans malèfics xD.
Bé, per últim, cal que NO et desfacis del cos, sinó que has de trucar a l'ambulància i tal, fent vere que es un accient, que així cola una mica mes, o això crec.

Aquí ha concluit la meva explicació de com assassinar a algú. XDDDDDDD


Adeeeeeeeeu!! Salut i força al canut!!!!




AVÍS IMPORTANT: NO ESTIC BOJA, NOMÉS ABURRIDA.

P.D: QUE ALGÚ LLEGEIXI AQUEST POST, SIUSPLAAAAU, QUE JA SE QUE FA PAL..PERÒ ES QUE ME L'HE CURRAT!! PIEDAAAAAAD!!! xDDDDDDDDDDD.
clau l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 09, 2006 21:35, en total s’ha editat 2 vegades.




Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: Uzu » dl. oct. 09, 2006 21:29

dono fe ke no esta boja, sino ke es una parida "injoke" i tal
clauuuuu xDDD

Avatar de l’usuari

Autor del tema
clau
Entrades: 41
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 12:08
Ubicació: a caseta
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: clau » dl. oct. 09, 2006 21:30

gràcies uzu, sé que tu m'entens :'( xDDDDD


Sake
Entrades: 269
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:23
Ubicació: Dins d'un got
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: Sake » dj. oct. 12, 2006 8:54

M'emocionaré!!!
Clau gangster ha escrit:certa mania, odi, ràbia, etc
Això m'ha arribat al cor :$

Jo crec que també és una bona idea algo del tipus: "Et pots suicidar?" "Si, ara va" "ok, gràcies"
El plà del segrest ha estat el que m'ha agradat més per això eh? :-p
I aviam que fas amb el cos tu eh? Si no ten desfas..... xDD El que hauries de fer és serrar-lo en bocinets i esparcir-lo pel camp...

Ale, adéu!

PD: FRIKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Avatar de l’usuari

Autor del tema
clau
Entrades: 41
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 12:08
Ubicació: a caseta
Status: Desconnectat

#5

Entrada Autor: clau » ds. oct. 14, 2006 17:19

com que clau gangster???? xDDDDDDD de que vaaaaaaaaaaaaaas!!!! xDDDDDD. Jo crec que lo del suicidi no es una bona idea...no mola ^:P millor matar muajajajajaja!
Amb el cos...mmmmm...nse nse...ja vurem lo que fai 8) XDDDDDDD

apa, adeeeeu!!



P.D: no soc friki....nomes m'aburreixo home... xDDDD


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

#6

Entrada Autor: Uzu » dg. oct. 15, 2006 0:10

clau ha escrit:Amb el cos...mmmmm...nse nse...ja vurem lo que fai 8)
llavors lo ke eres necrofila era veritat o que?


Sake
Entrades: 269
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:23
Ubicació: Dins d'un got
Status: Desconnectat

#7

Entrada Autor: Sake » dg. oct. 15, 2006 1:02

No ha dit pas que l'hagi matat anteriormetn!... :-p


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

#8

Entrada Autor: Uzu » dg. oct. 15, 2006 11:23

sempre sel pot tirar abans i despres per comparar i....LLEEEEEEEEIG LLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIG


Sake
Entrades: 269
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:23
Ubicació: Dins d'un got
Status: Desconnectat

#9

Entrada Autor: Sake » dg. oct. 15, 2006 12:56

Que pervers.... sempre pensant en el mateix! xD va, deixem el tema que es paranoia mental 120%

Vinga, adéu!

PD: Necessito firma i avataaaaaaar que queda cutreee xD

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

#10

Entrada Autor: Ayu » dg. oct. 15, 2006 15:29

Sake ha escrit:PD: Necessito firma i avataaaaaaar que queda cutreee xD
de pas en fas per a mi :P


KmaleoN
Entrades: 3
Membre des de: dv. oct. 27, 2006 14:33
Status: Desconnectat

Re: Com cometre un assassinat?

#11

Entrada Autor: KmaleoN » ds. oct. 28, 2006 14:36

clau ha escrit:També pots fer que sembli un suicidi, tipo: s'ha clavat tres punyalades a l'esquena (jo crec que és millor al ventre...) i s'ha tirat al riu (pla ideat per l'uzu).
Made in "Otra terapia peligrosa" no? xD "Se ha suicidado..." 'Suicidado?' "Sí, se clavó 3 puñaladas a la espalda y se arrojó de un puente" xDD

Jo crec que la manera més fàcil és fent una secta, organitzar un suïcidi massiu, i deixar que el primer que es suïcidi sigui la persona a qui li tens odi. Després cancel·les el suïcidi, deixes una enganxina de ERC al costat del mort, i TVE, Antena3, COPE, SER (etc etc etc) ja s'ocuparan de dir que ha estat Carod Rovira, segurament amb l'ajuda d'un comando ETA, d'aquesta manera desvies l'atenció.


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

Re: Com cometre un assassinat?

#12

Entrada Autor: Uzu » ds. oct. 28, 2006 18:34

KmaleoN ha escrit:
clau ha escrit:També pots fer que sembli un suicidi, tipo: s'ha clavat tres punyalades a l'esquena (jo crec que és millor al ventre...) i s'ha tirat al riu (pla ideat per l'uzu).
Made in "Otra terapia peligrosa" no? xD "Se ha suicidado..." 'Suicidado?' "Sí, se clavó 3 puñaladas a la espalda y se arrojó de un puente" xDD
per fi algu am cultura cinematografica que em compren! xDD

Avatar de l’usuari

_sheik_
Entrades: 12
Membre des de: dl. oct. 16, 2006 18:35
Status: Desconnectat

#13

Entrada Autor: _sheik_ » dt. nov. 07, 2006 19:54

llastima que no serveixin per a
(so de censura)
Matar la humanitat
jaja

Avatar de l’usuari

Sedmikrasky
Entrades: 844
Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
Ubicació: forbidden snowflake
Status: Desconnectat

Re: Com cometre un assassinat?

#14

Entrada Autor: Sedmikrasky » dj. nov. 16, 2006 0:41

clau ha escrit:[...]Per això serà necessari que et posis guants d'aquests de làtex (es troben en qualsevol botiga de cosmètics, feines domèstiques, súpers, fàrmacies i jo crec que als todo a cien també).
També pots utilitzar els guants de cotó (aquells dels jocs de màgia ^^). Tot i que depèn del mètode que utilitzis, es tacaran :mrgreen:

Si vols et deixo els meus de la feina, tot i que estan impregnats de fongs i bacteris rarus


mi-chan
Entrades: 193
Membre des de: dv. nov. 03, 2006 16:31
Ubicació: por ahí...
Status: Desconnectat

Re: Com cometre un assassinat?

#15

Entrada Autor: mi-chan » dj. nov. 16, 2006 17:46

Artemisa ha escrit:Si vols et deixo els meus de la feina, tot i que estan impregnats de fongs i bacteris rarus
ualaaa jo vui treballar d'això! xD vui dir treballant amb bacteris, claro... (¬¬ clar que aquesta última setmana els he avorrit...)

adéeu

Respon