spk2010 ha escrit:Jo tinc això:
dl., 09/04/2012
16:07 (00:46) 33 (cat)
Evolució - El vol
Sense Descripció. (education/science/factual topics (general))
dl., 09/04/2012
15:20 (00:47) 33 (cat)
Evolució - La pell
dl., 09/04/2012
14:54 (00:26) 33 (cat)
Formatges del món - La mozzarella i els formatges de la Campània
Aquesta sèrie és com un gran plat de formatges, amb el genuí camembert de Normandia, el tradicional AOC Chèvre de Poitou, el manxego, el cabrales o el gorgonzola. (education/science/factual topics (general))
dv., 06/04/2012
16:09 (00:45) 33 (cat)
Evolució - La mida
dv., 06/04/2012
15:22 (00:46) 33 (cat)
Evolució - L'ull
La mida i L'ull amb errors. Aquest cap de setmana tinc que formatar el HD, guardo algo?
La mida i l'ull te'ls pots carregar, ja els he publicat avui. També et pots ventilar el dels formatges "la mozzarella, etc." perquè és de l'any passat i ja el vaig publicar aleshores. Per si de cas a mi tampoc se'm grava el dissabte, de la sèrie "Evolucionar" guarda "El vol" i "La pell".
Fixa't que poso
"Evolucionar", que és la traducció correcta d'"Evolve" i no "Evolució". Si els de TV3 no saben anglès, és problema seu.
spk2010 ha escrit:EDITO: veig que si que interessen
Si noi, gràcies

vaig veient que tu ets dels que sempre son al lloc que fa falta en el moment necessari
spk2010 ha escrit:EDITO2: veieu que bé que van les programacions via EPG search?

Els dos paratus que tinc per gravar no tenen aquesta possibilitat de "search". Un d'ells, el puc programar segons l'EPG però allí es queda l'horari, i si hi ha alguna variació, cosa molt freqüent en els docus, ell no canvia res. Jo li dono un marge de 30 minuts abans i 30 després i em funciona en la majoria dels casos, però l'animalada de retrassar un programa 1 hora i mitja el dilluns, em va desbordar.
Gràcies per tot
lopere