[ed2k][DD] E.S.D.A. La Germandat de l'Anell. (2001) HD i SD

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Avatar de l’usuari

Autor del tema
claudieta81
Entrades: 87
Membre des de: dt. feb. 28, 2012 15:31
Ubicació: Ribera Alta.
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] E.S.D.A. La Germandat de l'Anell. (2001) HD i SD

#16

Entrada Autor: claudieta81 » ds. març 17, 2012 16:10

darnabar ha escrit:Benvolguts, en nom del traductor i del supervisor lingüístic --que sóc jo-- del doblatge de tota la saga de ESDA, ¡¡¡MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!! Per a nosaltres, aquesta còpia digital en HD és una autèntica joia.

Tant de bo es pogués fer una cosa semblant amb "EL RETORN DEL REI"... :-(

em deixes bocabadada.. en eixe cas és un honor i un plaer, al mateix temps si voleu quan tingui una mica de temps et puc pujar a mediafire la versió de 1080p FullHD d'uns 14Gb, no us mereixeu menys.. si t'agradaria pots enviar-me un missatge privat i ho concretem.. així que Aurum te la nostra última oportunitat, eh? doncs si no l'han llençat, quina seria la millor manera d'entrar-li? recollim signatures i els hi enviem una carta amistosa en bé del català?

o agafem torxes i forques com en l'edat mitjana i ens presentem tots a mitja-nit a les portes del castell d'Aurum?? :twisted: :twisted:

fora de acudits, ha sigut una sorpressa veure el teu missatge, gràcies per la feina tan meravellosa que fèreu, :wink:




darnabar
Entrades: 28
Membre des de: dc. gen. 04, 2012 19:47
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] E.S.D.A. La Germandat de l'Anell. (2001) HD i SD

#17

Entrada Autor: darnabar » ds. març 17, 2012 16:27

Per cert, una pregunta per a la Claudieta81:

Si no em falla molt la memòria --cosa que tampoc descarto--, en català no es va doblar mai la versió "estesa" (mala traducció de "ampliada"). Què passa, doncs, amb aquests trossos afegits que no es van doblar?


fisiko
Entrades: 138
Membre des de: dc. des. 15, 2010 22:15
Ubicació: Valéncia, País Valencià
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] E.S.D.A. La Germandat de l'Anell. (2001) HD i SD

#18

Entrada Autor: fisiko » ds. març 17, 2012 16:38

el retorn del rei va ser doblaba en català¿?¿?¿?
:shock: :shock: :shock: :shock:
ostie no ho savia i perque collons no va eixir en dvd¿?¿? que fills de sa maree! :x :x
i si esta doblada perque no l'emet tv3¿?¿?
deu del cell!

Avatar de l’usuari

baltasana
Entrades: 40
Membre des de: dv. març 16, 2012 17:17
Ubicació: Montblanc (La Conca de Barberà)
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] E.S.D.A. La Germandat de l'Anell. (2001) HD i SD

#19

Entrada Autor: baltasana » ds. març 17, 2012 16:40

Quan habia de sortir la primera versió en Bluray del ESDA, poc abans, vaig enviar un correu a Aurum España i els hi vaig comentar si en aquesta versió en HD sortiria el fantàstic doblatge en català. Aurum en va respondre que tot depenia de la productora "mare" (New Line?) als EUA i que només és permitia en cada edició regional la inclusió de l'audio en VO en Anglès i d'una llengua del país, en el nostre cas, el castellano (no fos cas!). Per tan, de Català, res de res. Tot i així, deixaven entreveure que en la versió "Extended" en HD que sortiria més endavant s'intentaria incloure el doblatge en català. S'ha de dir a favor seu, que em van respondre correctament i amb explicacions, tal i com us he comentat.
Doncs bé, quan va sortir la notícia que sortiria la versió extended HD en forma de pack (juny 2011¿?) vaig tornar a enviar un correu a Aurum i en aquest cas també a la Generalitat de Catalunya a la secretaria de política linguística. La resposta del nostre gorvern semblava que els hi venia de nou i a contrapeu. Em van dir que havien "parlat" amb Aurum i que ja veuriem... (com si haguéssin fet tard). Pel que fa a Aurum em van respondre i aquesta vegada em van deixar una mica sorprés: la 1a i la 2a la Germandat de l'Anell i les Dues Torres, respectivament, en van dir que tenien el doblatge, però de la 3a, El retorn del Rei, era de baixa qualitat i no estava complert :shock: , per tan, tornanvem a tenir una nova versió sense el doblatge en català.
El 6 de març d'enguany ha tornat a sortir la trilogia en Bluray, però, per separat (sense ser un pack) i la versió cinema, aixó si, continua sense el doblatge en català. Una llàstima.
Jo vull entendre que hi ha hagut poca o nula voluntat de de la Generalitat per presionar a la productura per incloure el doblatge en català i al mateix temps a Aurum tan li fot, les vendes seran les mateixes, bé, -1 la meva. :twisted:


darnabar
Entrades: 28
Membre des de: dc. gen. 04, 2012 19:47
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] E.S.D.A. La Germandat de l'Anell. (2001) HD i SD

#20

Entrada Autor: darnabar » ds. març 17, 2012 16:54

Baltasana, subscric tot el que dius, punt per punt. Només voldria puntualitzar això que dius que et van dir els d'Aurum, en el sentit que "el doblatge de la 3a, El retorn del Rei, era de baixa qualitat i no estava complert". A veure, la qualitat del doblatge era exactament la mateixa --és a dir, altíssima-- de les dues pelis anteriors. I que "no estava complet" és evident..., perquè en català no es va doblar la versió ampliada de CAP de les pelis de la trilogia. O sigui, que a Aurum et van donar una excusa de mal pagador, em temo. I el doblatge l'han de tenir, per força, a menys que l'hagin llençat al vàter, cosa que em sabria molt de greu. :evil:

Avatar de l’usuari

Autor del tema
claudieta81
Entrades: 87
Membre des de: dt. feb. 28, 2012 15:31
Ubicació: Ribera Alta.
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] E.S.D.A. La Germandat de l'Anell. (2001) HD i SD

#21

Entrada Autor: claudieta81 » ds. març 17, 2012 17:45

darnabar ha escrit:Per cert, una pregunta per a la Claudieta81:

Si no em falla molt la memòria --cosa que tampoc descarto--, en català no es va doblar mai la versió "estesa" (mala traducció de "ampliada"). Què passa, doncs, amb aquests trossos afegits que no es van doblar?
fou una errada meva fiant-me (per últim cop, t'ho juro) d'una informació erronea d'una alta web, als dos dies vaig veure que la versió extesa eren 3 hores i mitja i ni de casualitat era aquesta.. per això vaig canviar la foto de portada inicial i el titol, i em vaig fer la sueca a veure si no no em pillàveu :D .. caca, super-cagada y una supercadisssima.. NO, no es la extesa.. ho sento moltissim si algú l'ha descarregada per eixe motiu.. :cry:

Em sembla més de ciència ficció el que està passant amb el Reton del Rei que la pel.licula en si, es a dir, començant per que la cultura catalana hi és en mans primer: d'un yankee que no enten que fora del planeta "Yu-es-ei" la gent parla dos, tres i més idiomes, continuant per una productora de cine que fa el seu negoci, la seva tasca fent un doblatge i despres diu que se li ha fet malvé?? que segueix? a sí! després que, un govern, una generalitat en aquest cas, pagui una cosa i després l'abandoni.? disgues-li una obra al carrer, una oficina de correus o el doblatge d'una peli tant me fa com es digui.. es patrimoni del ciutadà i amb diners del ciutadà s'ha pagat! quin caxondeo és aquest?! seguim, d'una televisió publica com TV3 que no fa res per aconseguir eixe audio, estic ben segura que audiència no li faltaria eixes quasi 3 hores i no com les me**es de pel.licules que emeten de vegades.. estic començant una mica ja a emprenyar-me, :evil: i ja l'última cosa subrealista que no savem és si "la princesa hi és al castell d'Aurum" o ja se la menjada el drac..

donem gràcies que no passa gaire aquestes coses que sino.. jo tambe desitjo sort, encara que deprés d'haver tingut el gran plaer de que ens espliquesiu tan detalladament i de tant de primera mà la situació.. jo no vull donar mal karma però ho veig una mica agre.. pensem en positiu, Sort i gràcies a tothom

Avatar de l’usuari

kukat
Entrades: 64
Membre des de: dc. ago. 26, 2009 20:01
Ubicació: Castalla (L'Alcoià)
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] E.S.D.A. La Germandat de l'Anell. (2001) HD i SD

#22

Entrada Autor: kukat » dg. març 18, 2012 11:27

uau......

un dels somnis de ma vida és veure El Retorn del Rei en català.

El dia que ho faça ho faré amb una ampolla de cava.

Es podria fer una campanya per a que la l'emeta TV3 o....

una campanya per a veure si hi ha algun català que treballe a Aurum o New Line Cinema i estiga disposat a robar-la, rotllo Wikileaks...

:)

Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] E.S.D.A. La Germandat de l'Anell. (2001) HD i SD

#23

Entrada Autor: MetalHead » dg. març 18, 2012 17:25

kukat ha escrit:uau......

un dels somnis de ma vida és veure El Retorn del Rei en català.

El dia que ho faça ho faré amb una ampolla de cava.

Es podria fer una campanya per a que la l'emeta TV3 o....

una campanya per a veure si hi ha algun català que treballe a Aurum o New Line Cinema i estiga disposat a robar-la, rotllo Wikileaks...

:)
M'apunto a la campanya per a que TV3 ho emeti xD
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”


darnabar
Entrades: 28
Membre des de: dc. gen. 04, 2012 19:47
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] E.S.D.A. La Germandat de l'Anell. (2001) HD i SD

#24

Entrada Autor: darnabar » dg. març 18, 2012 18:30

Jo també... però des de l'anonimat, no sigui cas que em quedi sense feina! :wink:

Avatar de l’usuari

Autor del tema
claudieta81
Entrades: 87
Membre des de: dt. feb. 28, 2012 15:31
Ubicació: Ribera Alta.
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] E.S.D.A. La Germandat de l'Anell. (2001) HD i SD

#25

Entrada Autor: claudieta81 » dg. març 18, 2012 22:00

m'apunto, cap iniciativa?

Avatar de l’usuari

kukat
Entrades: 64
Membre des de: dc. ago. 26, 2009 20:01
Ubicació: Castalla (L'Alcoià)
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] E.S.D.A. La Germandat de l'Anell. (2001) HD i SD

#26

Entrada Autor: kukat » dg. març 18, 2012 23:13

Algú se li acut alguna cosa???

mmm...fer açò és tan delirant com el propi país on ens obliguen a viure (de moment) .

Tindre que fer campanya per a poder veure una peli que està doblada al nostre idioma.

No se per on començar!!

de moment se m'acut que podríem posar "Abans que estrenen El Hobbit volem veure El Retorn del Rei en català a TV3".

:)


spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] E.S.D.A. La Germandat de l'Anell. (2001) HD i SD

#27

Entrada Autor: spk2010 » dg. març 18, 2012 23:55

es pot crear una petició i recollida de signatures des d'actuable.es, pot ser un començament.

EDITO: he estat remenant i a http://www.change.org/ també es molt senzill començar a recollir signatures.
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]


darnabar
Entrades: 28
Membre des de: dc. gen. 04, 2012 19:47
Status: Desconnectat

Re: [ed2k][DD] E.S.D.A. La Germandat de l'Anell. (2001) HD i

#28

Entrada Autor: darnabar » dc. març 21, 2012 11:25

BRUTAL!!!! Ahir vaig escriure al mur de facebbok de la productora Aurum demanant el doblatge en català de "El retorn del rei", i m'acaben de contestar això:

"Hola no existe, no se hizo en su día, y no hay previsiones de que se haga ese doblaje, un saludo."

Si és un simple lapsus, em sembla increïble, i si no ho és, aleshores és denunciable.

Avatar de l’usuari

kukat
Entrades: 64
Membre des de: dc. ago. 26, 2009 20:01
Ubicació: Castalla (L'Alcoià)
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: [ed2k][DD] E.S.D.A. La Germandat de l'Anell. (2001) HD i

#29

Entrada Autor: kukat » dc. març 21, 2012 11:35

Com us sembla que ho fem? a mi m'han (encara més) ganes de fer-ho.

Quina pot ser la frase?

"Volem que Aurum ens done explicacions sobre el doblatge al català de El Retorn del Rei"

"Volem que TV3 emeti El Retorn del Rei en català".


no se! estic avui un poc "espès" ...

salutacions des de l'Alcoià!


darnabar
Entrades: 28
Membre des de: dc. gen. 04, 2012 19:47
Status: Desconnectat

Re: [ed2k][DD] E.S.D.A. La Germandat de l'Anell. (2001) HD i

#30

Entrada Autor: darnabar » dc. març 21, 2012 12:19

Jo tiraria més per la segona, i així TV3 hauria de demanar explicacions a Aurum..., que les hauria de donar.

Respon