Tanquen Megaupload i Megavideo

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso

Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

Tanquen Megaupload i Megavideo

#1

Entrada Autor: xordi » dj. gen. 19, 2012 21:13

Segons diuen fa pocs minuts han tancat el popular servidor d'allotjament de fitxers Megaupload i totes les seves variants (Megavideo, Megaporn,...) a causa d'una operació de l'FBI.

A Público en diuen això:
Sólo un día después de que más de 60.000 páginas web se apagaran en protesta por la posible aprobación de una nueva ley antipiratería en EEUU, Megaupload, uno de los mayores sitios de la Red para el intercambio de archivos ha dejado de funcionar, a instancias del FBI, según informa el Wall Street Journal.

Según informa el diario, tras dos años de investigación, agentes del FBI han detenido a siete personas acusadas de delitos de piratería en Internet, señalando que sus actividades han producido unas pérdidas de más de 500.000 millones de dólares a los propietarios de derechos de autor. Los cargos incluyen conspiración para cometer delitos y violación de derechos de autor.

Cuatro de los detenidos han sido arrestados en Nueva Zelanda, mientras los agentes federales registra oficinas de la compañía en busca de documentos bancarios y granjas de servidores en diferentes lugares del mundo, han apuntado las autoridades estadounidenses.

Megaupload.com ya está involucrada en una disputa legal con Universal Music Group y opera con otros servicios como Megavideo y Megaporn.

El pasado diciembre, Megaupload lanzó un vídeo en la red en el que grandes estrellas de la música, que trabajan con las mayores discográficas del mundo, mostraban su apoyo al servicio. Entre otros de los artistas que hablan de las ventajas de Megaupload estaban P Diddy, Will.i.am, Alicia Keys, Snoop Dogg, Kanye West o Lil John.



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16297
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Tanquen Megaupload i Megavideo

#2

Entrada Autor: Petiso » dj. gen. 19, 2012 21:30

Osti ..... no m'ho esperava això .....
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: Tanquen Megaupload i Megavideo

#3

Entrada Autor: conradtgn » dj. gen. 19, 2012 21:47

Doncs sí, que fort :cry:

Ara és quan, espero, que la gent que odia l'emule o diu que està "desfasat" se n'adonarà que una tercera persona (FBI, SOPA, PIPA, SINDE, qualsevol polític, etc.) li ha tallat l'aixeta a la DD (l'únic bon server que hi havia) i veurà que amb l'emule (p2p) això no passa (ja que els "servidors" són els usuaris conectats, i això sí que no ho poden tancar...) :D

Espero que si les coses segueixen així, les operadores facin alguna cosa al respecte, ja que, perquè vols internet de banda ampla si no tens res que descarregar (a part del p2p, esclar)?...
Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16297
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Tanquen Megaupload i Megavideo

#4

Entrada Autor: Petiso » dv. gen. 20, 2012 11:28

Ostí, estan les reds socials revoluciones .... com si fos la fi del mon !!
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

nloveva
Entrades: 1001
Membre des de: dl. març 26, 2007 17:33
Ubicació: BCN
Status: Desconnectat

Re: Tanquen Megaupload i Megavideo

#5

Entrada Autor: nloveva » dv. gen. 20, 2012 12:25

El cierre de Megaupload no acabará con el intercambio de archivos .
Imatge

El cierre de Megaupload no acabará con el intercambio de archivos

megaupload caido

Aunque los gigantes del entretenimiento audiovisual han dormido esta noche un poco más tranquilos con la desmantelación de Megauplaod y la detención de todos sus miembros, la lucha en la red que algunos ya califican como la “I Guerra Mundial Digital” no ha hecho más que empezar. El intercambio de archivos no terminará con el cierre de Megaupload ni mucho menos, ya que Internet se reinventará una vez más, aprovechando todos sus recursos y el ingenio de quienes hacen de la red un lugar libre.

El cierre de Megaupload ha supuesto una oleada de quejas de todos aquellos usuarios que usaban legítimamente su servicio. Millones de archivos personales, proyectos y demás material que se creía seguro en la “nube” de Megaupload, ha sido incautado espontáneamente sin que sus propietarios reciban explicación alguna y sin que ninguna autoridad salga a defender esta otra propiedad intelectual. No obstante, las alternativas a Megaupload se prevén más numerosas que la incontable cantidad de archivos que contenían sus servidores.

Imatge
Y es que el cierre de Megaupload no terminará para nada con el intercambio de archivos en Internet. Se cierra una puerta, pero se inaugura una mega-factoría de puertas. Sin ir más lejos, actualmente continúan en funcionamiento otras importantes webs de alojo de archivos como Rapidshare, MediaFire, HotFile, DepositFiles, o la cada día más popular Fileserve. Todas estas webs y muchas otras son alternativas válidas a Megaupload, que si bien no devolverán lo perdido, permitirán continuar con el intercambio libre de contenido. Estas páginas, incluida la clausurada Megaupload, disponen de una de política de actuación que les permite borrar cualquier archivo sin previo aviso, siempre que éste sea susceptible de infringir derechos de propiedad intelectual.

La web de intercambio de archivos BitTorrent (.torrent), The Pirate Bay es otra de las alternativas presentes en la red. Los programas P2P son también válidos para llevar a cabo dichos intercambios, algo que se popularizó masivamente con la aplicación eMule hace unos años. La proliferación del almacenamiento masivo en la nube de sitios como Hidrive, o iCloud se antoja como otro método para continuar el trabajo de Megaupload. Es cierto que estos programas son usados de manera ilícita por muchos usuarios para realizar copias ilegales de contenido protegido con copyright, pero de la misma forma que el canon digital suponía una injusticia contra todos aquellos consumidores que usaban la tecnología de forma absolutamente legal, el cierre de Megaupload y discos duros virtuales similares, supone exactamente lo mismo.

Internet ha demostrado que las cosas bien hechas dan resultado, el usuario acepta y paga por contenido sin violar la ley, como ha demostrado y está demostrando el enorme éxito de programas como Spotify, iTunes o Netflix, los cuales ofrecen al usuario la posibilidad de adquirir o simplemente acceder temporalmente a multitud de archivos de audio y vídeo que son totalmente legales. La industria debería preocuparse menos de intentar cazar al ladrón que corre más que ella y que nunca podrá alcanzar, y más de seguir desarrollando e innovando para ofrecer a los usuarios alternativas legales como las citadas. Estas alternativas son sin duda la mejor medicina contra la piratería y la violación de derechos de autor.



Per altra banda no us estranyeu que Megaupload torni a reapareixer dins d´uns mesos, pues no només tenen allotjats als seus servers series, pelicules y/o musica, sabeu la cuantitat de empreses, jo en conec mes d´une, que usan Megauload com a "dis dur" d´emergencia, per tindre al nubol, tots els seus archius, archius de caire comercial i privat ???..........

Aqui a casa, desde el "Audiogalaxi", molt abans que el famós Napster, cap allá al 1997, sempre hem sigut abanderats i actius participants en la distribució del que ens sembla just a la xarxa, durant tots aquests anys ens han posat molts pals a les rodes, pero sempre ens hem surtit endevant, aquesta nova entrebanquada, torni a funcionar o no Megaupload, NO ens aturará, per la nostra part, desde aquesta mateixa ultima matinada estém treballan per re-pujar tot el que teniem a Megaupload, (on teníam conta vitalicia), a 2 servers on tenim el mateix tipus de conta, Fileserve i Filesonic, i si els tancan tenim 2 més de reserva que están allotjats a paisos on els Estats Units no i tenen res a fer (Vietnam i Irán) així que aviat trobareu tots els meus links de DD que abans eran Megaupload amb els nous servers.
Y si la "guerra" continua tornarem a montar , com ja vam tindre uns anys enrera, un Server dedicat aqui a casa, i si fós necesari distribuir els archius per Fttp, i llevors que els capullos de la RIAA , si volen,trobin i vinguin a desmontarlo........jajajajajajajajajajajajajaja......en fí, la cosa es més seria, pero no podía evitarlo.

PD: (aviat informaré dels canvis als fils de DD , la riera, Nissaga,etc...)
Petonets by Nerea Imatge
Imatge
⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂

Avatar de l’usuari

kukat
Entrades: 64
Membre des de: dc. ago. 26, 2009 20:01
Ubicació: Castalla (L'Alcoià)
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: Tanquen Megaupload i Megavideo

#6

Entrada Autor: kukat » dv. gen. 20, 2012 12:50

Davant d'aquest atac, únicament puc fer un parell de coses:

Carpeta "Compartit" amb arxius en català.

Obrir "amule"

Velocitat de pujada: 50 kB/s


:mrgreen:


Millor que qualsevol atac DDOS! a Compartir a tort i a dret!!!

Avatar de l’usuari

jazznoir
Entrades: 110
Membre des de: dv. juny 25, 2010 15:19
Status: Desconnectat

Re: Tanquen Megaupload i Megavideo

#7

Entrada Autor: jazznoir » dv. gen. 20, 2012 16:29

ei, que no cundeixi el pànic, hi ha una dracera... :wink:

TheCentralBox.com Forum:
Megaupload has been blocked by some isp due to issues regarding porn found on the site since 28 November.

According to technical forums this should be temporary until megaupload removes the content.

some countries have started lifting the ban.

Until then there are 2 solutions

1 see http://firstsearchblue.com/megaupload-down/
2 try a proxy server to bypass your isp. I use http://www.ukproxy.tv
there are of course other proxy servers.

Let me know if these work.


Good luck.
EXEMPLE SIMPLIFICAT (si es que ho he entès bé):

http://megaupload.com/?d=1P8RZQC1

You can simply append all URL after the root domain (megaupload.com) to the ip adress to access the file. Like this:

http://174.140.154.21/?d=1P8RZQC1

doncs això, entreu per la porta del darrera i a baixar... jejejee :D
jazznoir l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 20, 2012 17:13, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16297
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Tanquen Megaupload i Megavideo

#8

Entrada Autor: Petiso » dv. gen. 20, 2012 16:59

Doncs diria que no .... si han tancat els SERVIDORS no serveix de res aquestes "xapuces".

Això serviria si el blokeig fos per DNS .... que no es el cas. Les DNS de megaupload segueixen funcionant perfectament.

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

jazznoir
Entrades: 110
Membre des de: dv. juny 25, 2010 15:19
Status: Desconnectat

Re: Tanquen Megaupload i Megavideo

#9

Entrada Autor: jazznoir » dv. gen. 20, 2012 17:19

Petiso ha escrit:Doncs diria que no .... si han tancat els SERVIDORS no serveix de res aquestes "xapuces".

Això serviria si el blokeig fos per DNS .... que no es el cas. Les DNS de megaupload segueixen funcionant perfectament.

Adéu !
Ok, de totes maneres segur que d'aquesta n'apendran (les altres pàgines de descarga). Jo crec que lo ideal seria un servidor que tingués un sistema on generés adreces aleatories per cada descarga; al final només quedaran les pàgines russes com ifolder, etc... (on el FBI no te jurisprudència) :wink:

salut!
Jazz
jazznoir l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 20, 2012 17:45, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21181
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: Tanquen Megaupload i Megavideo

#10

Entrada Autor: naroatna » dv. gen. 20, 2012 17:25

Recordo també l'Audiogalaxi, quins temps! :roll:

I doncs espero i desitjo que tots plegats puguem, d'una manera o altra, continuar a la bretxa.

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!


Trevor
Entrades: 12
Membre des de: dv. març 05, 2010 20:35
Status: Desconnectat

Re: Tanquen Megaupload i Megavideo

#11

Entrada Autor: Trevor » ds. gen. 21, 2012 10:03

conradtgn ha escrit:Doncs sí, que fort :cry:

Ara és quan, espero, que la gent que odia l'emule o diu que està "desfasat" se n'adonarà que una tercera persona (FBI, SOPA, PIPA, SINDE, qualsevol polític, etc.) li ha tallat l'aixeta a la DD (l'únic bon server que hi havia) i veurà que amb l'emule (p2p) això no passa (ja que els "servidors" són els usuaris conectats, i això sí que no ho poden tancar...) :D

Espero que si les coses segueixen així, les operadores facin alguna cosa al respecte, ja que, perquè vols internet de banda ampla si no tens res que descarregar (a part del p2p, esclar)?...
Malauradament de servidors eDonkey ja n'han xapat uns quants, els eDonkeyServer nºX, Silent Bob, Razorback, etc xd

Codi: Selecciona’ls tots

Los sitios web del Departamento de Justicia de EEUU y de la productora Universal Music están fuera de servicio tras haber sido hackeadas.

El hecho se atribuyó al grupo de piratas informáticos Anonymous, que habría actuado en protesta por el cierre de la página de descargas Megaupload.

Años atrás, hablar de “piratas informáticos” hubiera sonado a una taquillera película de ciencia ficción. De hecho, existen películas alusivas a esta temática, protagonizadas por ávidas mentes que piensan en lenguajes algorítmicos. Lo que ayer sonaba como ciencia ficción hoy es realidad. La página web del Departamento de Justicia de los Estados Unidos y la de la productora Universal Music quedaron fuera de servicio tras por haber sido hackeadas.

La cuenta de Twitter de Anonymous corrobora que la caída de los sitios web es obra suya, y bautizaron el pirateo como “Operación represalia”.

Además de los sitios atacados, también limitaron el acceso a la página de la Asociación Americana de la Industria de Grabación, la Asociación de Jefes de Policía del estado de Utah y la página de “Registro de la propiedad intelectual”.

El FBI anunció ayer el cierre de la página de descargas Megaupload, tras una investigación de dos años que terminó con la detención de cuatro personas en Nueva Zelanda por un supuesto delito de piratería informática.

Los “piratas informáticos” bromearon con hackear también la página web del FBI, y dicen a “los usuarios preparen pochoclo para lo que queda de la noche”. Se trata, aseguran, “del mayor ataque jamás perpetrado de Anonymous”, en el que participan al menos 5.635 personas.

Las autoridades acusan a Megauploud de formar parte de “una organización criminal responsable de una enorme red de piratería informática mundial”, que ha causado más de 500 millones de dólares en daños a los derechos de autor.

AnonOps 
justice.gov & universalmusic.com TANGO DOWN! You should have EXPECT US! #Megaupload


Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: Tanquen Megaupload i Megavideo

#12

Entrada Autor: conradtgn » ds. gen. 21, 2012 10:07

Trevor ha escrit:Malauradament de servidors eDonkey ja n'han xapat uns quants, els eDonkeyServer nºX, Silent Bob, Razorback, etc xd
És igual, tenim la xarxa Kad :mrgreen:
Imatge


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Tanquen Megaupload i Megavideo

#13

Entrada Autor: axis » ds. gen. 21, 2012 10:48

a mi no es que m'afecti gaire el tancament perque no soc partidari de les DD i no perque no vagin be sino pel volum de dades personals que s'escampen arreu del mon.Informacio del Periodico de Catalunya de avui:es calcula que a Espanya hi han 2.5 milions d'usuaris que han deixat la seva "emprenta" a MU en forma de numeros de tarja de credits,IP's,noms o direccions que al ser intervingudes pel FBI ves a saber que faran en un pais com els EE.UU on es pasen la proteccio de dades pel forro,la FACUA recomana posar denuncia a la policia en previsio (opcional clar) de mals majors,aquest punt no m'afecta ja que no tinc res a veure amb MU pero molta gent si

punt dos:sospito que per molt que s'hagi desatat l'ira arreu del mon amb aixo les "autoritats" que "protegeixen" als seus subdits (nótese la ironía) no deixaran aixo nomes en MU,anira lent si,pero no deixaran aixo nomes en MU sino que anira a mes ¿com?,ells saben que no poden tancar tot internet perque en el fons el que busquen es fer negoci i es millor deixar fora de linia als individuos que penjan cosas "ilegals" a la xarxa que tancar tot internet,per aixo busquen la complicitat dels proveidors d'internet perque desconnectin als elements "subversius",el que em fa arribar al punt tres

punt tres:fa molt de temps que vaig dient que davant d'aquests bultós i per tal de garantir la seguretat privada de l'usuari lo millor es pasar desapercebut per la xarxa fent el que ens agrada fer i aixo nomes s'aconssegueix amb nous programes que amaguessin la ip a tothom (léase "autoritats",bultós,SGAE,RIAA,proveidors etc) i retocant les webs d'alguna manera per tal de no mostrar obertament el material contingut (penso que aixo es el mes dificil) i no donar peu a que la comisio mixta que es creara actui via civil que no penal...en resum,reinventar tot el tinglado perque fins i tot l'emule per molt legal que sigui i molta xarxa kad que tingui esta en perill amb la nova llei


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Tanquen Megaupload i Megavideo

#14

Entrada Autor: Ferriol » dl. gen. 23, 2012 13:52

Fileserve i Filesonic, també estant tancant, només deixen baixar arxius als qui els van penjar i esborren tots els links que poguessin tenir ©.

Però no patiu, es tanca una porta però se'n obren més.
Recordeu Napster :cry: , Kazaa
Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

ajoyagua
Entrades: 477
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
Ubicació: Valencia
Status: Desconnectat

Re: Tanquen Megaupload i Megavideo

#15

Entrada Autor: ajoyagua » dt. gen. 24, 2012 19:18

conradtgn ha escrit: i veurà que amb l'emule (p2p) això no passa (ja que els "servidors" són els usuaris conectats, i això sí que no ho poden tancar...) :D
Perdona que et fasa una correccio maco, pero tant l'emule com el ares i altres serveis de descarrega p2p, no es lliuren de tot aixo. tambe els poden tancar u eliminar de la red, aixi que estas molt equivocat.

Respon