[Pet] La Minox era la meva vida (documental 33)

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

[Pet] La Minox era la meva vida (documental 33)

Entrada Autor: Petiso » dl. des. 12, 2011 22:38

Algú ha capturat aquest documental?? El tenia programat però hi tinc errors :-(

2011-12-11 07:20:00 (33) La Minox era la meva vida - La Minox era la meva vida
2011-12-12 02:05:00 (33) La Minox era la meva vida - La Minox era la meva vida

La Minox era la meva vida
Els amants de la fotografia saben que Walter Zapp és el pare de Minox, la primera càmera en miniatura, revolucionària, de la qual se n'han venut més d'un milió des que es va inventar el 1935. Gràcies a les seves dimensions reduïdes, la Minox es va convertir en un objecte llegendari i molt sol·licitat per generacions d'espies, a desgrat del seu inventor.
En vida, Walter Zapp va estar a punt d'assaborir l'èxit en diverses ocasions, però per un motiu o altre mai no va arribar a saltar a la fama. L'"escàndol Minox" el va dur a abandonar la seva pròpia empresa al final dels quaranta i va accelerar el seu trasllat a Suïssa, on va viure i treballar fins que hi va morir, el 2003, als 97 anys.
Considerar-lo només un inventor genial més i un constructor víctima de la història i les circumstàncies seria massa simple. Zapp va ser molt més que tot això: un home solitari, obstinat i persistent que, fins i tot acampant i de vacances, anava amb vestit i corbata. Qui era aquest home que enginyava ell mateix qualsevol cosa que necessités la seva família, des d'una caravana amb cuina fins a la mateixa casa on vivien?

Adéu !

Imatge Imatge

naroatna
Entrades: 21321
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Re: [Pet] La Minox era la meva vida (documental 33)

Entrada Autor: naroatna » dl. des. 12, 2011 23:28

Petiso ha escrit:Algú ha capturat aquest documental?? El tenia programat però hi tinc errors :-(

2011-12-11 07:20:00 (33) La Minox era la meva vida - La Minox era la meva vida
2011-12-12 02:05:00 (33) La Minox era la meva vida - La Minox era la meva vida

La Minox era la meva vida
Els amants de la fotografia saben que Walter Zapp és el pare de Minox, la primera càmera en miniatura, revolucionària, de la qual se n'han venut més d'un milió des que es va inventar el 1935. Gràcies a les seves dimensions reduïdes, la Minox es va convertir en un objecte llegendari i molt sol·licitat per generacions d'espies, a desgrat del seu inventor.
En vida, Walter Zapp va estar a punt d'assaborir l'èxit en diverses ocasions, però per un motiu o altre mai no va arribar a saltar a la fama. L'"escàndol Minox" el va dur a abandonar la seva pròpia empresa al final dels quaranta i va accelerar el seu trasllat a Suïssa, on va viure i treballar fins que hi va morir, el 2003, als 97 anys.
Considerar-lo només un inventor genial més i un constructor víctima de la història i les circumstàncies seria massa simple. Zapp va ser molt més que tot això: un home solitari, obstinat i persistent que, fins i tot acampant i de vacances, anava amb vestit i corbata. Qui era aquest home que enginyava ell mateix qualsevol cosa que necessités la seva família, des d'una caravana amb cuina fins a la mateixa casa on vivien?

Adéu !
Capturat ok! :D :wink:
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Re: [Pet] La Minox era la meva vida (documental 33)

Entrada Autor: Petiso » dl. des. 12, 2011 23:40

Pos tot teu :-p
Imatge Imatge

Respon