T'he donat slot.terjos ha escrit:Terjos[TotsRucs][Mecanoscrit][Tusseries]
Es el Nom que tinc ara a la mula
terjos
[DD] La Riera T1 / T2 / T3
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Re: [DD] La Riera T1 Completa | T2
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Perdona però no ser que vol dir SLOT, suposo que es una mena de preferència, si noto que tira mes la mula ja t'ho comunicarér5004 ha escrit:T'he donat slot.terjos ha escrit:Terjos[TotsRucs][Mecanoscrit][Tusseries]
Es el Nom que tinc ara a la mula
terjos
Gracies
Exactament és això.terjos ha escrit:..., suposo que es una mena de preferència,...
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
Autor del tema - Entrades: 1001
- Membre des de: dl. març 26, 2007 17:33
- Ubicació: BCN
- Status: Desconnectat

¡ NOUS LINKS DEL 2x126 AL 2x150 ! (11 Maig)
D'altra banda us agrairia que feu servir el fil corresponent per tractar temes que no corresponen a aquest fil de DD.
Doncs si comencem a desvirtuar cada fil amb peticions de slots y capitols d´altres series això acabaria confonent tot i tothom.
Aquest no és el fil ni de les germanes McLeod ni de l'Emule en general, existeix un bon fil de "peticions" per a tal efecte.

Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂
hola m'agrd molt la riera i m'agradaria demanar-vos els capituls 153-154-155 del 10 al 12 de maig, si els teniu, gracies
-
- Entrades: 21316
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Hola Monju i benvingut/da a TotsRucs!Monju ha escrit:hola m'agrd molt la riera i m'agradaria demanar-vos els capituls 153-154-155 del 10 al 12 de maig, si els teniu, gracies

Doncs pel que fa als darrers capítols pots anar-los baixant via "eMule". A la nostra BD, on s'afegeixen diàriament, hi trobaràs tots els enllaços:
http://web.totsrucs.cat/index.php?pagin ... ie&id=1841
Naturalment també al "Fil principal del fòrum" on estem publicant aquesta 2a Temporada

Veig que al fil principal d'aquest post no hi ha l'enllaç al Fil de la 2a Temporada [ed2k] de la sèrie, potser no estaria de més afegir-li nloveva. Gràcies!

I recordar a tothom que sis-plau compartiu al màxim via eMule també les descàrregues que feu via DD d'aquesta sèrie. Moltes gràcies!!
Fins aviat!

Moltes gràcies!
-
Pues aqui van 25 capitols mes...........
De tota manera, se m'acut, comentar, que en el fil de Emule de la T1 no i ha hagut mai informació, en la seva capçalera, de la possibilitat de l'opció DD (simple link) i en el de la T2, a dia d'avui , tampoc, no estaria de més oferir a la gent la llibertat / possibilitat de descarregar / compartir en el sistema que millor els funcioni.

¡ NOUS LINKS DEL 2x151 AL 2x175 ! (11 Juliol)
PD: Si, naroatna, tens raó, a la capçalera del post de la T1 si informo de l'enllaç del fil Emule de la mateixa, en canvi en la de la T2 em vaig oblidar, queda des d'ara ja visible.naroatna ha escrit:
Veig que al fil principal d'aquest post no hi ha l'enllaç al Fil de la 2a Temporada [ed2k] de la sèrie, potser no estaria de més afegir-li nloveva. Gràcies!
I recordar a tothom que sis-plau compartiu al màxim via eMule també les descàrregues que feu via DD d'aquesta sèrie. Moltes gràcies!!
Fins aviat!
De tota manera, se m'acut, comentar, que en el fil de Emule de la T1 no i ha hagut mai informació, en la seva capçalera, de la possibilitat de l'opció DD (simple link) i en el de la T2, a dia d'avui , tampoc, no estaria de més oferir a la gent la llibertat / possibilitat de descarregar / compartir en el sistema que millor els funcioni.

Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂
-
¡ NOUS LINKS DEL 2x176 AL 2x200 + "Making off" ! (20 Juliol) ¡TEMPORADA COMPLERTA!
Fins la propera temporada

Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂
-
Re: [DD] La Riera T1 / T2 Completas
Pues anem amb la 3ª.

¡ NOUS LINKS DEL 3x001 AL 3x025 (26 oct)
Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂
-
Re: [DD] La Riera T1 / T2 / T3

Lluny de promoure, aqui en els fils de les series, un debat sobre el tema, per aixó ja esta la discusió iniciada aqui: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=21&t=10580, per el moment i aqui, nomes informar vos que estic treballant per tindre disponibles LOS MES AVIAT POSIBLE nous links per a tots el capitols en diferents servers, si quansevol cosa ja aniré editan aquest mateix missatje.
Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂