Bona nit Barça!!!

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Bona nit Barça!!!

#1

Entrada Autor: rous » dc. set. 21, 2011 23:40

Estic trista, avui era bona ocasió per guanyar ja que els altres han
empatat i me'n vaig a dormir de mala llet, però tot i això Imatge Imatge Imatge, apa bona nit. :evil:


Units fem força!! ||*||


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Bona nit Barça!!!

#2

Entrada Autor: Ferriol » dj. set. 22, 2011 7:15

Calma, calma, em sembla que aquesta ens costarà més, però si ens en falten tres i juguem així, quan estiguin tots :lol: :mrgreen:

PD: Benvinguda a TotsRucs
Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Re: Bona nit Barça!!!

#3

Entrada Autor: rous » dj. set. 22, 2011 7:45

Ferriol ha escrit:Calma, calma, em sembla que aquesta ens costarà més, però si ens en falten tres i juguem així, quan estiguin tots :lol: :mrgreen:

PD: Benvinguda a TotsRucs
Gràcies per la benvinguda!!!!

Jo no em puc calmar, sóc una histèrica, em poso molt nerviosa i ahir els hi haguéssim pogut passar la mà per la cara, veig que tenen un problema gros :twisted: :mrgreen:

A reveure.Imatge
Units fem força!! ||*||

Avatar de l’usuari

Martumflis
Entrades: 1647
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 11:24
Ubicació: Gràcia - BCN -
Status: Desconnectat

Re: Bona nit Barça!!!

#4

Entrada Autor: Martumflis » dj. set. 22, 2011 19:03

Ai!!!! aquests cules.... sempre pessimistes!! :roll: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo
Status: Desconnectat

Re: Bona nit Barça!!!

#5

Entrada Autor: aliga » dj. set. 22, 2011 19:09

El que no entenc, es perque esta jugant l'abidal si no esta al 100% i deixem fora al maxwell o a l'adriano.

Tampoc entenc que fem jugant amb tres defenses si l'equip contrari et juga amb les bandes obertes :evil:

Salut a tothom
Imatge Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Re: Bona nit Barça!!!

#6

Entrada Autor: rous » dj. set. 22, 2011 19:12

Martumflis ha escrit:Ai!!!! aquests cules.... sempre pessimistes!! :roll: :lol: :lol:

Sí noia, quan el contrari passa de mig camp ja pateixo, i començo,ja està ja, ja ens el foten, hahaha
en sé d'un que el foto a cent!! :mrgreen:

Siau Imatge
Units fem força!! ||*||

Avatar de l’usuari

Martumflis
Entrades: 1647
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 11:24
Ubicació: Gràcia - BCN -
Status: Desconnectat

Re: Bona nit Barça!!!

#7

Entrada Autor: Martumflis » dj. set. 22, 2011 19:15

aliga ha escrit:El que no entenc, es perque esta jugant l'abidal si no esta al 100% i deixem fora al maxwell o a l'adriano.

Tampoc entenc que fem jugant amb tres defenses si l'equip contrari et juga amb les bandes obertes :evil:

Salut a tothom
mmm.... i qui enten als entrenadors??? :x ... crec que tots els que jo recordo han fet coses rares de tant en tant... suposo que són proves...

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Re: Bona nit Barça!!!

#8

Entrada Autor: rous » dj. set. 22, 2011 19:17

aliga ha escrit:El que no entenc, es perque esta jugant l'abidal si no esta al 100% i deixem fora al maxwell o a l'adriano.

Tampoc entenc que fem jugant amb tres defenses si l'equip contrari et juga amb les bandes obertes :evil:

Salut a tothom
Recoi!! penses com jo, el pobre Abidal no acaba d'estar bé, i el 3-4-3 no sempre funciona. En Pep si veu que els primers minuts
per la banda és un "coladero", cony fes quelcom, oi??? :roll:

Cony, sempre hem de patir!!! :wink:
Units fem força!! ||*||

Avatar de l’usuari

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo
Status: Desconnectat

Re: Bona nit Barça!!!

#9

Entrada Autor: aliga » dj. set. 22, 2011 23:53

Es una de les coses que em foten del pep: no treura a l'abidal del camp per no senyalar-lo com el culpable. Al final el que conseguira es ensorrar-lo mes.

I sobre els canvis sobre la marxa, dons noia, no ho entenc. Si ho veig jo desde la tele de casa i no es la meva feina, com es que ell no ho veu. I si ho veu, perque no fa res :evil:

Es el mateix que la quantitat de jugadors per posicio. Si ti fixes be, nomes tenim dos defenses centrals i a sobre un esta lesionat i l'altre surt d'una operacio. Aixo si, de mitgcampistes un munt!
No tenim ningu al filial que pugui fer-ho be de central?
Si no es aixi, perque no hem fitxat cap defensa central i si a dos mitgcampistes?

Salut a tothom
Imatge Imatge Imatge


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Bona nit Barça!!!

#10

Entrada Autor: Ferriol » dv. set. 23, 2011 7:56

Buenoooooo... que només hem empatat dos partits!! :wink: i en el segon ens van estafar dos penals.
En Maragall feia "maragallades" i en Pep 8) fa "guardiolades", però hem de tenir més confiança, que ens fa (i ens farà) gaudir molt :D
Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Re: Bona nit Barça!!!

#11

Entrada Autor: rous » dv. set. 23, 2011 9:50

Ferriol ha escrit:Buenoooooo... que només hem empatat dos partits!! :wink: i en el segon ens van estafar dos penals.
En Maragall feia "maragallades" i en Pep 8) fa "guardiolades", però hem de tenir més confiança, que ens fa (i ens farà) gaudir molt :D
Bé Ferriol, amb això ja hi compto, mai, mai havia gaudit tan amb aquest Barça, el meu pare era un culer empedreït, quina pena que no hagi pogut veure aquesta etapa :cry: sempre penso amb ell senta't al camp i cagant-se en tot (típic culer) i dient demà em venc els carnets hahahah (mai ho va fer), tot això ve a que si en Pep ho ha guanyat tot i hem anat com hem anat, perquè ara fer coses rares i proves que fan que fins al quart d'hora de començar el partit el Barça no reaccioni ?
Després té que comptar que tots els equips ens en tenen ganes, crec que no els hi fem gaire por, doncs és quan hem d'assegurar i no ho fem, els empats d'aquests dies no són justos, però són empats, 1 punt...

A mi les guardiolades em fan por, però entenc que s'han de provar coses, ara uff, primer assegurem i després fem probes, no creus?? :wink:

Ja veurem aquest dissabte que passa, tenim partidet a les 22:00h per TV3, mmmmm quins nervis... :mrgreen:
Units fem força!! ||*||

Avatar de l’usuari

LAW
Entrades: 1658
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 14:37
Status: Desconnectat

Re: Bona nit Barça!!!

#12

Entrada Autor: LAW » dv. set. 23, 2011 19:45

Tranquilitat a tothom, us ho diu un culé des de que era ben petit i ho serà fins al fi dels meus dies. Ja em vaig emprenyar al facebook quan en el partit contra la Real Societat algun individu que deia que era Culé volia fer fora mitja plantilla, un d'ells Villa. On s'es vist que a principi de campionat ja s'estigui questionant aquest Barça que ens ha donat tant en els últims 3 anys per un mal dia?

Siguem una mica més pacients que les valoracions es fan a finals de temporada, no quan portem 2 partits jugats, a més ja sabeu que els culés si no patim una mica no som culés i a part que estabem una mica massa acostumats a fer grans partits i sempre guanyant una mica posant els peus a terra als aficionats de tant en tant ja ens va bé, esclar que sempre volem que guanyi el Barça i més després d'aquest tres anys de gloria; però no són màquines.

Si voleu que us sigui sincer jo la primera valoració la faria després del primer derbi que es juga el 10 de Desembre, ni més ni menys que un Madrid - Barça, llavorens veurem qui dels dos arriba en més forma, i jo confio en aquest Barça i en Josep Guardiola i Sala. A més recordeu que aquest any ja tenim 2 títols al sac, Supercopa d'Espanya i guanyada a l'etern rival que això encara té més merit i una Supercopa d'Europa guanyada al Oporto.

Visca el Barça i visca Catalunya :!:
Els amants de One Piece teniu una pàgina al face, uniu-vos a la tripulació:
[url]https://www.facebook.com/TrafalgarLaw80?ref=hl[/url]

Respon